Hakutulokset

  1. B

    Helmivauvat 2009 ~heinäkuussa~

    :wave: Nopeesti vaan merkkaan, mukana ollaan mutta ei ehdi kirjotteleen. Huomenna taas herätys 6.30 että ehtii syöttään tytön ennenku lähtee töihin (8-17). Kivaa on ollu mutta oon ollu tosi väsyny. Tyttö kun viä koko viime viikon heräili yöllä syömään 3h välein :| Enää neljä päivää niin on...
  2. B

    Helmivauvat 2009 ~heinäkuussa~

    Toukalle :hug: Kyllä ne miehet vaan välillä osaa olla todella :kieh:
  3. B

    Helmivauvat 2009 ~heinäkuussa~

    Huoh, pieni hetki omaa aikaa kun mies lähti tytön kans vaunuileen ja otti 2 koiraa mukaansa. Meillä kans kolme koiraa, kaks nuorempaa ja yksi vanhempi, joten kaikki lenkitkin käydään kahdessa osassa. Joka aamu kävelen noin tunnin yhteensä niitten kans kun ensin nuorempien ja sitten vanhuksen. Ja...
  4. B

    Helmivauvat 2009 ~heinäkuussa~

    Huomenia, mun tekis mieli mennä herättämään tuo tyttö tuolta kun käyn nyt koko ajan vilkuilemassa vieläkö se nukkuu. Kitisi ja itki koko eilisillan ja tunki kaikkea suuhun. Eli luultavasti ikeniin sattui ne kaksi alahammasta jotka sieltä puhkesi... Annettiin yksi suppo (ei ole ennen annettu)...
  5. B

    minkä pituisia muiden 3kk tytöt?

    Meillä tyttö oli 3kk neuvolassa 60,5cm ja 6805g :heart:
  6. B

    Helmivauvat 2009 ~kesäkuussa~

    Pitkästä aikaa vois jotain kirjottaa... Lukemassa oon yrittänyt käydä, tosin tyttö pitää mut aika kiireisenä päivällä :) Torstaina mennään jo 5kk neuvolaan vaikka vajaa kaks viikkoa siihen rajapyykkiin onkin. Meillä käännyttiin viime torstaina ekaa kertaa selältä mahalle niin, ettei käsi...
  7. B

    Helmivauvat 2009 ~toukokuussa~

    Tiistaina oltiin siä rokotetutkimuksessa ja meille ei tullu siitä kyllä yhtään mitään harmia. Ei itkuisuutta, ei ollut pistoskohdat kipeät eikä noussut lämpöä. Väsynytkään ei ollut :) Hyvä näin, ehkä ei tarvi niin paljoa jännittää seuraavaa rokotuskertaa. Mun piti muuten mainita...
  8. B

    yksinäisyys??

    Töyhtö Mä oon itä-vantaan puolelta... En oo tähän ketjuun ennen laittanu viestiä, lukenu vaan. Mä kun en uskalla lähtee julkisilla noin pitkälle reissulle Espooseen asti. Sinnehän kestää täältä korvesta 1,5h suuntaansa :D
  9. B

    Helmivauvat 2009 ~toukokuussa~

    3kk neuvolassa käyty eilen, oltiin melkein pettyneitä, että 7kg ei menny rikki :laugh: No alkaa vähitellen toi kasvu tasoittumaan... Eli Labellolle päivitystä eli 3kk: 6805g, 60,5cm ja py 40,5cm. Iso tyttöhän tuo on vieläkin. Nukkumisesta Mä oon kans ollu tosi tyytyväinen kun tuon rytmiksi...
  10. B

    Helmivauvat 2009 ~huhtikuussa~ vol.2

    Labello: tässä olisi meidän kasvua :) synt: 3530g, 51cm, py 34cm 6 vrk: 3760g 2 vkoa: 4085g, 53,5cm, py 35,5cm 1kk: 4824g, 54,5cm, py 37cm 2kk: 6195g, 59,2cm, py 39 cm Eli hyvin on meillä kanssa tytölle ruoka maittanut. Paino ja pituus huitelee reilusti 0-käyrän yläpuolella, pää menee...
  11. B

    Hampaitako tulossa

    Muut sopii, mutta onneksi meillä on vielä öisin nukuttu :) Ikää meillä 2,5kk... Ei kai ne hampaat vielä :'(
  12. B

    kuinka monta kertaa teidän n 2kk heräävät öllä syömään?

    Meillä siis mennään täysimetyksellä.
  13. B

    kuinka monta kertaa teidän n 2kk heräävät öllä syömään?

    Meillä tänään 8vkoa ja tuo kvart överin aikataulu on täsmälleen sama kuin täällä. Illalla syödään hyvin tiheään kunnes nukahtaa puolen yön aikoihin. Nukkuu noin 4-5h, syöttö ja unet jatkuu johonkin klo 7-8 aamulla, jolloin syöttö. Ja esim. tänään nukahti vielä tämän jälkeen taas 3-4h. Itselle...
  14. B

    Helmivauvat 2009 ~huhtikuussa~vol.1

    iitukka Minkälainen teiän pojan kunto oli, että hakeuduitte lääkäriin? Ja mitä kautta te päädyitte sairaalaan... Meillä kun kanssa tuota räkätautia, saanut multa mä oon eilisestä ollut aivan tukossa :ashamed: Aattelin vain, että jos varaan aikaa terveyskeskuksesta, ne ei tee mitään tai sitten...
  15. B

    Helmivauvat 2009 ~huhtikuussa~vol.1

    Pikainen kysymys vain... Meidän tyttö sai ensimmäisen antibioottikuurinsa, joka alkoi maanantaina. Voiko se väsyttää kun tänään tuntuu, että tyttö nukkuu koko ajan, nukahtaa heti syönnin jälkeen ja voin helposti laskea hänet omaan sänkyyn ja jatkaa unia siellä, kun ennen heräsi aina heti kun...
  16. B

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    Mina78 laitoin myöskin yv:tä sinne fb:n liittymisestä... Ja pitkään jouduinkin ensin ettiin kuinka yv:n saa edes lähetettyä :ashamed:
  17. B

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    Ihan vaan nopeesti piipahtamassa... Labello Meillä on jo pidempään ollut noin, että päivällä nukahtaa helposti syönnin jälkeen ja on todella tyytyväinen vauva, ei yhtään itkuskelua. MUTTA saman tien kun kello lähenee tuota 22 alkaa kitinä. Heti syönnin jälkeen, välillä jopa kunnon huutoa...
  18. B

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    Ensimmäistä kertaa vasta kirjoittelen tälle puolelle, vaikka vauva huomenna jo 3 vkoa :ashamed: D-vitamiinista Meillä alotettiin tasan sinä päivänä kun täytti 2 vkoa neuvolan ohjeen mukaan. Ja suoraan annettiin heti 5 tippaa päivässä, aamulla. Meillä on käytössä Jekovit. Suihkutissit on...
  19. B

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    Tiistaina 10.2 oli koko aamupäivän pientä särkyä alaselässä. Olin siivonnut koko edellisen päivän, joten ajattelin sen olevan siitä johtuvaa. Kahdentoista aikaan jotain lirahti housuihin, niin paljon, että pikkuhousut kastuivat. Enempää ei kuitenkaan tullut, joten ajattelin kysyä asiaa...
  20. B

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    Todella nopeasti käväisemässä koneella... Meille syntyi tyttö 12.2. rv 39+3 klo 4.07. Tärkeät mitat olivat 51cm, 3530g ja pään ympärys 34 cm. :heart: Synnytyskertomusta myöhemmin, oli hieman vaikeampi tapaus :) Nyt opetteleen perhe-elämää Bourriquet ja vauva 3päivää

Yhteistyössä