Hakutulokset

  1. I

    Miten te työssäkäyvät pienten lasten vanhemmat saatte arkeenne kaiken mahtumaan? Kuten...

    Hmm. Onhan tämä välillä juoksemista ja kiukuttelua, mutta vanhemmiten on oppinut stressaamaan vähemmän. Mietitäänpäs... taustatietoja: lapsia kaksi, teini ripari-ikäinen, piäni täyttää kohta 3 vee. Isä töissä 7-n. 14.30/15/16, päivystäessään aina tavattavissa, äidillä "vapaa" työaika (teet kun...
  2. I

    mulla meni hermot kun kysyin mieheltä että milloin aloitetaan sen ja sen, kun se vastasi että ens vuonna vasta

    Ai niin, ja Milanna, sitä sattuu. :D On tullut itsekin joskus karjuttua valittu sana jos toinenkin ennen kuin tajuaa että eiku ai jaa juu, muahan tässä kympillä vedätetään... :D
  3. I

    Onko hirveän moraalitonta käydä kuntosalilla ennen lapsen hakemista päiväkodista?

    Nyt alkoi suututtaa niin paljon, että oli oikein pakko kirjautua. Luitteko te moralisoijat edes ap:n viestejä? Ihminen on puolisoineen joustanut ja venynyt, setvinyt ja sumplinut, luopunut käytännössä kaikesta yhteisestä ja yksityisestä perheen ulkopuolisesta tekemisestä, jottei 3-veen...
  4. I

    Selittäkää mulle tää Fingerpori...

    Äijä häätää riiuureissulla olevaa Karvista oman kissansa kimpusta - otsikkohan on "Fingerpori ilman Karvista". :)
  5. I

    eikö minulla ole "lupaa" olla väsynyt!?

    Olen sitä mieltä, että ole sinä vain rehellinen ja myönnä väsymyksesi silloin, kun se iskee päälle. Kun sen saa sanottua ääneen, jaksaa jo taas kummasti paremmin. "Sankariäidit", joita ei koskaan väsytä eikä koskaan harmita, napsahtavat jossain vaiheessa. Elät raskasta aikaa, vaikka pikkuinen...
  6. I

    KÄSI SYDÄMELLE JA VASTAA YSTÄVÄLLISESTI TÄHÄN. Tämä ei ole kiusausviesti, eikä ketään saa mollata.

    Poika aikoinaan putosi (vasta parivuotiaana) pirttipenkiltä ihan varoittamatta suoraan selälleen niin, että taju taisi lähteä pariksi sekunniksi, meni ihan valkoiseksi ja silmät pyörähti. Sitten alkoi vasta punertua ja ryhtyi huutamaan. Ei kuitenkaan käynyt pahemmin, ihan kunnossa oli jo hetken...
  7. I

    Iltatähden tehneille kysymys

    Meidän esiteini täyttää juuri kohta 12 ja pieni neiti on pian puolivuotias. Meillä vanhemmilla on ikää 34 ja 35 vuotta eikä mitään valittamista. Okei, tyttö on erittäin helppo vauva, perustyytyväinen, nauravainen ja tätä hampaidentekovaihetta aiemmin myös nukkui hyvin. Esikoisen vauva-aikana...
  8. I

    Tietokoneesta kysyttävää (kopioimisesta ja liittämisestä)

    ctrl + c = copy ctrl + x = cut ctrl + v = liitä
  9. I

    Äkkiä mulle suosituksia namupäivän karkiksi - mies kohta kaupassa!

    Jos tykkäät tummasta suklaasta, Maraboun Lemon & Ginger -suklaa (uusi löytöni) on ihan mielettömän hyvää. Tai ihan perinteiset irtokarkit toimii aina, jos mies vaan tietää mistä tykkäät. Fazerin sininen... tai jos ihan vaan vähän jotain, niin Fazerin "eliittipatukoista" (niistä pitkistä...
  10. I

    vauvan vaunujen lujempaa heiluttelu

    Hmm... Meillä oli esikoinen, poika aikanaan melko vauhtiveikko: nukahti vaunuihin vain ja ainoastaan, kun niitä heijattiin todella kovaa. Kaupungilla mentiin niin vauhdilla, ettei tuttuja ehtinyt morjenstaa ja kotona jäi vuokrakämpän "päikkärihuoneen" lattiaan lähtemättömät vaununrenkaiden...
  11. I

    Mä en tajunnut, ettei vastasyntyneen kanssa saa lähteä kauppaan :(

    Nyt äläpä hätäile! Vauva saa äidinmaidosta, jos siis rintalapsi on, valtavasti vasta-aineita. Jos jompi kumpi teistä kauppareissulta pöpöjä on kerännyt, se olet todennäköisesti sinä. Tunnetko itse olosi terveeksi, näyttääkö vauva tyytyväiseltä ja hyvinvoivalta? Jos vastaus molempiin on kyllä...
  12. I

    Kaksplus-keskustelu: Mitä mieltä perhevapaauudistuksesta?

    piina, juu niin on. Mutta jos miehenkin tulona on sosiaalietuus, eli vanhempainraha, niin kyllähän siitä työmarkkinatukea saatavaksi jää. Paitsi jos tietty miehen tulot edell. verotuksessa/viimeisen puolen vuoden aikana ovat olleet ihan järisyttävän suuret niin, että vanhempainrahastakin tulee...
  13. I

    Kaksplus-keskustelu: Mitä mieltä perhevapaauudistuksesta?

    Toisaalta olen samaa mieltä piinan kanssa, yh:t ja parisuhteessa elävät ovat jonkin verran eriarvoisessa asemassa. Toisaalta, saisihan työtön äiti sitten vähintään työmarkkinatukea. Aivan ilman rahaa ei siis tarvitse olla. Pääasiassa kuitenkin ehdotus on mielestäni loistava! Tällä hetkellä...
  14. I

    Koira kävelee kadulla... laulusta kyse

    Voisko olla Liisan (naisten laulamissa versioissa joskus Lassen) koira? "Kävelemään, nyt ulos kävelemään..." Siinä poikaystävältä palaa käämit, kun tytöllä on koira, jota pitää 'aina' ulkoiluttaa eikä koskaan päästä leffaan tai muuallekaan. :laugh:
  15. I

    Funkeys peliapua tarvitaan

    Vilkaisepa www.ubfunkeys.fi, neuvoo meidän Funkey-asiantuntija, nuori mies 11v, jolla kuulemma aukeaa aina automaattisesti koko näytölle. :)
  16. I

    raskausoireketju(mahd.)

    Ei ole kyllä mikään tavallinen täti. Ei jomota, ei särje, mikä on ihan uusi kokemus näin 22 vuoden tuttavuuden jälkeen - viiltelee vaan silloin tällöin. Vuoto on jo nyt 3. päivänä loppumassa, vaikka on pillereitten ja renkaankin kanssa kestänyt aina väh. 5 päivää, ilman niitä väh. viikon...
  17. I

    raskausoireketju(mahd.)

    Hätähousu olin. Mitä ilmeisimmin tämä muuttui kp 1:ksi. Pöh.
  18. I

    raskausoireketju(mahd.)

    Pakko jonnekin päästä kuuluttamaan kehon kummallisuuksista! Esikoinen täyttää jo 11 vee joten ei ihan tuoreessa muistissa ole edelliset raskausoireet... Nyt on kiertopäivä 28 / tuntematon, oviksen epäilen olleen kp 12-15 välillä. Lähes heti siitä lähtien... - järjettömän kipeät rinnat...

Yhteistyössä