Hakutulokset

1. M

ideoita iltapalaksi..?

ihan vaan naposteltavaa pikkusuolaista ja makeeta :) sipsejä, pähkinöitä, dippikastiketta, irtokarkkeja.. ei ainakaan tarvii tehdä mitään valmisteluja!
  2. M

ideoita iltapalaksi..?

Sulatettua suklaata jossa voi dippailla hedelmiä ja marjoja :p
  3. M

Sf (?) mitta, vko:t 37 ?

Mulla mitattu viimeksi rv 32+ ja silloin mulla 29, ja ei mullakaan sikään super-valtava maha oo, eli oikein simpsakka maha sulla :)
  4. M

Milloin sulta on viimeksi katsottu hb ja paljonko se oli?

Raskauden alussa 135 Nyt rv 34+ se oli 128, eli yllättävän hyvä vaikken rautaa oo syönytkään! :)
  5. M

Oletko värjännyt hiuksia raskauden aikana?

Olen värjännyt
  6. M

Taidan olla raskaana!!!!

Onnea Paljon :flower: :flower: :flower: :flower:
  7. M

Soppareseptiä?

Hmm..itse laitan aina silmämääräisesti, mutta äkkiseltään aattelisin että tuplamäärä nestettä eli 2litraa vois olla sopiva! Minä haluan aina tehdä soppaa joka maistuu marjaisalta, eikä "litkulta" :p Osaakohan joku muu sanoa paremmin? ..ja tosiaan sokeria lisätään sitten maun mukaan :)
  8. M

Soppareseptiä?

Voit! Minusta melkein kaikkia marjoja voi sekoittaa keskenään.. ehken sentään lakkojen kanssa sekoittaisi, mutta muuten :p
  9. M

Soppareseptiä?

..ja kun suuruste laitettu, annetaan pulpahtaa muutaman kerran, jonka jälken kattila pois levyltä! EI SAA kiehuttaa!
  10. M

Soppareseptiä?

Miä laitan kattilaan sopivasti vettä suhteessa marjoihin.. annan kiehua ja lisään sitten marjat. perunajauhoja sekoitan pineen määrään vettä jolla suurustan sopan :p ..ja varovasti lisäämällä suurustetta ettei tuu liisteriä :)
  11. M

Tuplat tuli!

TuplaOnnea!! :) :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
  12. M

RV-pino + fiilikset!

Odottava olo, rv 34+1 :) :)
  13. M

Mistä saa tilattua..

:attn: kukaan?
  14. M

Mistä saa tilattua..

Mistä saa tilattua sellasia vauvan vaatteita joissa on jotain tekstiä? Haluaisin tilata esim. sellaisen isä-vauva-aiheisen tulevalle iskälle lahjaksi? Kiitos jos joku osaa auttaa :)
  15. M

Röstiperunoista..

Siis, miten teette röstiperunat? Pannulla paistetaan ok, mutta mitä laitatte perunaraasteen joukkoon ja millä suhteella? Kiitos :p
  16. M

Onko teistä BB-Antti hyvän näköinen?

NO ei todellakaan miellytä mun silmää (..tai muutakaan vartalon osaa) Sen nuoleskelu ja lipominen suorastaan inhottaa!
  17. M

G: Parhaat pesuaineet?

Domestos meillä keittiön tiskialtaan pesuun, kylppäri/vessa pestään Tolu-suihkeella!
  18. M

Pikku-mieheni näki päivänvalon

Valtavan paljon Onnea :) :flower: :flower: :flower: :flower:
  19. M

minkä kokosia masuja rv.14-15?

tuossa äitiyskorttia kun vilkaisin niin rv 13 oli tullut vaan +100g.. Eikä pahoinvointia ollenkaan että olisin oksennellut! Mutta nyt kun viikkoja 32+ niin +13kg on tullut! :o Joten hyvässä nousussa on!! :ashamed:
  20. M

Jos mäkin nyt tekisin tälläisen...Rv-pino ja fiilikset

Mahtavaa!! :) ONNEA hirmuisesti :D :D Täällä rv 30+1

Yhteistyössä