Hakutulokset

1. M

Onko normaalia? :( Raskausasiaa

Mulla oli ainakin TOSI kipeitä vihlaisuja alkuraskaudessa, etenkin yöaikaan! Jostain luin vinkkinä että kannattaa taivuttaa vartaloa kohti jalkoja istuma-asennossa niin pitäisi kivun hellittää. Kuitenkin kuuluvat mitä ilmeisimmin asiaan :) Toisilla enemmän, toisilla vähemmän! Onnea Odotukseen :)
  2. M

Tuhlaisitko rahaa raskaustestiin?

Mulle sanottiin neuvolassa, kun kuukautiset oli myöhässä 1,5 vkoa, että jos olet tehnyt apteekin omalla raskaustestillä oikein testin ja se on ollut negatiivinen niin siihen on syytä luottaa, ne on kuulemma yhtä luotettavia! Pyysi soittamaan uusiksi kun myöhässä reilun 2vkoa..
  3. M

Eikö ton mantan nyt vois saada ulos tuolta talosta??!!

mitä siellä nyt on tapahtunut?
  4. M

Ylläri-yytä pitkästä aikaa?

:attn: Kiitos ihanista ylläriviesteisä :) En saa vastattua kun jumii niin pahasti, mutta kiitokset tulee näin :)
  5. M

Ylläri-yytä pitkästä aikaa?

mä oon mukana :) e oo koskaan laittanut (enkä kyllä saanutkaan yv:tä) joten jännä nähdä miten käy :D
  6. M

milloin uskallan imettää??

mulle sanottu niin että yhtä kauan kuin alkoholia on veressä, on hyvä olla imettämättä!
  7. M

Vauvalle talvihaalari?

Kiitos, nytpä tiedän mihin liikkeisiin suunnistan :D
  8. M

Vauvalle talvihaalari?

Kiitos vastauksista :) Kattelin jo H&M:n nettikuvastia ja sielläkin olis sellanen söpö nallepuku :) Pitää käydä kattelemassa, ja ehkä vielä hetiki odottaakin että ei osta liian pientä jos sntyykin iso vauva :o
  9. M

Vauvalle talvihaalari?

Käympä kattomassa tuon H&M:n, vois olla ihan edullisiakin :)
  10. M

Vauvalle talvihaalari?

toppapussi vois olla kyllä ihan toimiva ja hyvä ratkaisu, kiitos vinkeistä :flower:
  11. M

Vauvalle talvihaalari?

Noin minäkin ajattelin että on aikas reilun kokoinen ja turvakaukaloon on varmaan vaikea mahduttaa! Pitänee lähteä etsimään sopivaa..
  12. M

Vauvalle talvihaalari?

Oletteko ostaneet talvivauvalle toppahaalaria vai ootteko käyttäneet äitoyspakkauksen pukua jo vastasyntyneellä? Se on aika reilun kokoinen ainakin näin "tyhjänä" :D
  13. M

huonepeli apuja!!!

pitikin vähän miettiä että kai sillä putkella joku merkitys on :D
  14. M

huonepeli apuja!!!

Onnistui, läpi! :)
  15. M

huonepeli apuja!!!

:laugh: jaahas, onkohan mullakin kuolema edessä, mulla ei nimittäin silloin ollut! Mitä nyt? Ainakin peli vielä pyörii, en saa tuota sekoitetta tuosta minnekään!
  16. M

huonepeli apuja!!!

toinen avaimista oli siellä nurkassa ;)
  17. M

huonepeli apuja!!!

Kuolit? Johtuiko se siitä että sekoitit aineet? Siihen tulikin kyllä teksti että aika tyhmä idea! :whistle:
  18. M

huonepeli apuja!!!

eli samat kun mullakin mutta en oo sekoittanut aineita, miten se?
  19. M

huonepeli apuja!!!

Mikä tilanne Samperi? Mitä sulla on kerättynä?
  20. M

huonepeli apuja!!!

:wave: mukana ollaan!

Yhteistyössä