ja heti onnistu mut sitten en tiedä mistä yrittäis tätä kolmatta..Alkuperäinen kirjoittaja m:oon kans nyt takunnut noitten laatikkojen kans ja en kyllä saa mitään vihjettä!
edellisellä sivulla ratkasu. mä en nyt käsitä tota numero juttua.....Alkuperäinen kirjoittaja m:ja heti onnistu mut sitten en tiedä mistä yrittäis tätä kolmatta..Alkuperäinen kirjoittaja m:oon kans nyt takunnut noitten laatikkojen kans ja en kyllä saa mitään vihjettä!
kokeilin ne jo kerran eikä ne käy??!!Alkuperäinen kirjoittaja tuut:kattelkaapa tarkemmin niitä kirjaimia siinä kartassa.
siis miten?? ei mun numerot käy..Alkuperäinen kirjoittaja meikä:Läpi!!! Iso kiitos kaikille auttaneille pelikumppaneille!!
olen koittanut vaikka miten.. sanokaa etes ekat numerot niin tiedän olenko oikealla jäljillä..Alkuperäinen kirjoittaja meikä:kattokaa vähän aikaa numeroita ja kääntäkää ne
565 lukee miun muistiinpanossaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:olen koittanut vaikka miten.. sanokaa etes ekat numerot niin tiedän olenko oikealla jäljillä..Alkuperäinen kirjoittaja meikä:kattokaa vähän aikaa numeroita ja kääntäkää ne
kiitti.. en hokassu tuota että luetaan toisesta suunnasta..!!Alkuperäinen kirjoittaja samperi:565 lukee miun muistiinpanossaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:olen koittanut vaikka miten.. sanokaa etes ekat numerot niin tiedän olenko oikealla jäljillä..Alkuperäinen kirjoittaja meikä:kattokaa vähän aikaa numeroita ja kääntäkää ne
Esim ekat kirjaimet, siinähän oli vissii b ja lAlkuperäinen kirjoittaja jossu84:olen vissiin porukan tyhmin, mutta en tajua tuota kirjainjuttua. vaikka kuinka kattelisin ja kääntelisin... selittäkää mulle rautalangasta vääntäen
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Läpi!
Olin jo tuossa viimesessä numeron mietintävaiheessa kun painoin Päivitä-nappia.. :headwall:
eli samat kun mullakin mutta en oo sekoittanut aineita, miten se?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Käytetty kaks avainta ja kortti, piikki, miksasin kaks ainetta
Ja sit on kaasunaamari