vierailija
Katsoin sitä videota minuutti sitten että siellä se onKatsoin molemmilla laitteillani, ei ollut.
Katsoin sitä videota minuutti sitten että siellä se onKatsoin molemmilla laitteillani, ei ollut.
Joulupuuro kurssi, 50e etänä, Jannen keittiössä 70e ja jos syödään Jannen seurassa 100e. Faneille kiva joulua odotellessa.Seuraavaksi varmaan tulee kurssi: Näin teet kaurapuuroa,kaurapuurokurssi
Ei se ole video vaan oli mainos lemmikkihotellin sivullaKatsoin sitä videota minuutti sitten että siellä se on
Joulupuuro kurssi, 50e etänä, Jannen keittiössä 70e ja jos syödään Jannen seurassa 100e. Faneille kiva joulua odotellessa.
Siis se video mikä on Facessa? Näyttää hyvin paljon videolta.Ei se ole video vaan oli mainos lemmikkihotellin sivulla
Harva uskaltaa ottaa riskin hiv- tartunta kantajan kanssa. Tartuttamisesta on joutunut vankilaankin. Tartunnan kantajalle annettu ohjeet .Ei se tartu. Älä taas ala levittämään jotain mikä ei ole totta. Tiedetään olet kateellinen Jannelle mutta jotain rajaa mitä paskaa alat levittämään
Lääkkeillä ei tartuta ketään. Älä ala tätä valehtelua!Harva uskaltaa ottaa riskin hiv- tartunta kantajan kanssa. Tartuttamisesta on joutunut vankilaankin. Tartunnan kantajalle annettu ohjeet .
Minä katsoin lemmikkihotellin sivut, sitä tarkoitin. Jos tarjoaa vain faneille palvelua.Siis se video mikä on Facessa? Näyttää hyvin paljon videolta.
Sanoinko tuosta mitään ?Lääkkeillä ei tartuta ketään. Älä ala tätä valehtelua!
Kun teillä on noin paljon rahaa, menkää auttamaan sitten miestä. Innokkaasti hänestä puhutte.Oiskohan toi 100 euroa liian halpa joulupuurosta,se on arvokasta ruokaa ja harva osaa tehdä ..
300 euroa on kyl parempi ja fanit maksavat ihan mielellään.
KylläSanoinko tuosta mitään ?
En puhunut lääkityksestä.Kyllä
Jannen Face on julkinen. Ei vain faneille.Minä katsoin lemmikkihotellin sivut, sitä tarkoitin. Jos tarjoaa vain faneille palvelua.
Jannella on lääkitys. Mitä varten edes otit aiheen puheeksi kun nimenomaan tässä on kyse Jannesta? Eli Janne ei tartuta ketään. Älä ala yrittämään jotain vääristeltyä keskustelua nyt.En puhunut lääkityksestä.
Kuka on sanonut että me haluamme mennä Jannen luo jouluksi?Miksi haluat mennä syömään noita? Etkö vietä joulua perheen ja sukulaisten kanssa? Jos siulla siis on niitä.
Jannen Face on julkinen. Ei vain faneille.
Juu mutta ei keskustelua varten, Janne on sanonut.Jannen Face on julkinen. Ei vain faneille.
Missä hitossa on muka joutunut vankilaan jos on antanut sen? Mitä hittoa sä keksit? Että joku vahingossa on tartuttanut jonkun ja siitä sitten vaan vankilaan? Ei hitto tätä soopaaHarva uskaltaa ottaa riskin hiv- tartunta kantajan kanssa. Tartuttamisesta on joutunut vankilaankin. Tartunnan kantajalle annettu ohjeet .
Te koko aika.Kuka on sanonut että me haluamme mennä Jannen luo jouluksi?
Täh?? Puhutaan videosta jonka kaikki näkee! Mitä keskustelua sinä änkeät joukkoon mukaan nyt? Älä aloita tätä kun jäät alakynteen mun kanssa heti.Juu mutta ei keskustelua varten, Janne on sanonut.
Joku aiemmin viesti Jannen kertomasta reissusta, tuli siitä mieleen . Ei aiokkaan vääristellä mitään. oli mielipide hiv asiasta.Jannella on lääkitys. Mitä varten edes otit aiheen puheeksi kun nimenomaan tässä on kyse Jannesta? Eli Janne ei tartuta ketään. Älä ala yrittämään jotain vääristeltyä keskustelua nyt.
Minä en puhunutkaan videosta, puhu heidän kanssa ketä se kiinnostaa. Sinä itse änkesit kun mainitsin lemmikkihotellin sivun mainoksen jota ei enää ollut.Täh?? Puhutaan videosta jonka kaikki näkee! Mitä keskustelua sinä änkeät joukkoon mukaan nyt? Älä aloita tätä kun jäät alakynteen mun kanssa heti.
HehhehheeUusi bisnesidea Jannelle:
Ketsuppipullon vatkaus-kurssi. Näin opit vatkaamaan ketsuppipulloa oikeaoppisesti. Etäopetus 50€/minuutti, lähiopetus Jannen kädestä pitäen opettamana 100€/minuutti.
Miksi haluat keskustella hänen sivulla?Juu mutta ei keskustelua varten, Janne on sanonut.
Löytyy juttuja Googlen kautta.Missä hitossa on muka joutunut vankilaan jos on antanut sen? Mitä hittoa sä keksit? Että joku vahingossa on tartuttanut jonkun ja siitä sitten vaan vankilaan? Ei hitto tätä soopaa