Kuolit?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Kuolin :headwall:
Laita siihen pöydällä olevaan telineeseen se vihreä ja sit toinen sekaan
Joo,löytyikin joMut mitäs sitten kun on sekottanu ne aineet?Alkuperäinen kirjoittaja Malla-:toinen avaimista oli siellä nurkassa
jaahas, onkohan mullakin kuolema edessä, mulla ei nimittäin silloin ollut! Mitä nyt? Ainakin peli vielä pyörii, en saa tuota sekoitetta tuosta minnekään!Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Läpi, se kaasunaamari pitää laittaa naamaan, ennenkun lisää veden siihen pöydällä olevaan putkeen..
Onks sulla se vesi jo siinäAlkuperäinen kirjoittaja Malla-:jaahas, onkohan mullakin kuolema edessä, mulla ei nimittäin silloin ollut! Mitä nyt? Ainakin peli vielä pyörii, en saa tuota sekoitetta tuosta minnekään!Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Läpi, se kaasunaamari pitää laittaa naamaan, ennenkun lisää veden siihen pöydällä olevaan putkeen..
pitikin vähän miettiä että kai sillä putkella joku merkitys onAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Onks sulla se vesi jo siinäAlkuperäinen kirjoittaja Malla-:jaahas, onkohan mullakin kuolema edessä, mulla ei nimittäin silloin ollut! Mitä nyt? Ainakin peli vielä pyörii, en saa tuota sekoitetta tuosta minnekään!Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Läpi, se kaasunaamari pitää laittaa naamaan, ennenkun lisää veden siihen pöydällä olevaan putkeen..
Joka tippu sielt letkusta
http://home.scarlet.be/~bbonte/loosethemoose.htmlAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ja läpi.tosi hauska peli