HelloShitty
en tiiä onko ollu tänään jo.
täällä 7+5.
flunssaa pukkaa mutta muuten kerrankin ok olo. =)
täällä 7+5.
flunssaa pukkaa mutta muuten kerrankin ok olo. =)
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:8+1(7+4) Olis kiva jo tietää et kumpi luku on oikein,ettei aina tarttee koko litaniaa kirjoittaa :xmas:
Siihenkin ultraan on vielä mooooonta päivää :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:8+1(7+4) Olis kiva jo tietää et kumpi luku on oikein,ettei aina tarttee koko litaniaa kirjoittaa :xmas:
mullahan ultra kans heitti parilla päivällä mutta mä vaan seuraan tota menkkojen mukaan laskettua. sit nt-ultran jälkeen jos ne tuntee tarvetta muuttaa niin muutan. :kieh: harvoin ne meilläpäin menee muuttaa sitä päivää jos ero vaan pari päivää.
eihän oo. :hug: millon sul oli muuten se eka neuvola?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Siihenkin ultraan on vielä mooooonta päivää :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:8+1(7+4) Olis kiva jo tietää et kumpi luku on oikein,ettei aina tarttee koko litaniaa kirjoittaa :xmas:
mullahan ultra kans heitti parilla päivällä mutta mä vaan seuraan tota menkkojen mukaan laskettua. sit nt-ultran jälkeen jos ne tuntee tarvetta muuttaa niin muutan. :kieh: harvoin ne meilläpäin menee muuttaa sitä päivää jos ero vaan pari päivää.
Perjantai,mut eihän siellä höpötellä ku niitä näitäAlkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:eihän oo. :hug: millon sul oli muuten se eka neuvola?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Siihenkin ultraan on vielä mooooonta päivää :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:8+1(7+4) Olis kiva jo tietää et kumpi luku on oikein,ettei aina tarttee koko litaniaa kirjoittaa :xmas:
rv 11-13Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Perjantai,mut eihän siellä höpötellä ku niitä näitäAlkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:eihän oo. :hug: millon sul oli muuten se eka neuvola?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Siihenkin ultraan on vielä mooooonta päivää :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:8+1(7+4) Olis kiva jo tietää et kumpi luku on oikein,ettei aina tarttee koko litaniaa kirjoittaa :xmas:
Milläs viikoilla se nt-ultra tehtiinkään?