Mulla nyt 4+1,joten mennään nyt etiäpäin hissunkissun,fiilikset ovat vähän utopistiset,ei meinaa uskoa vielä koko asiaa
Epistä, sulla on jo torstaina np-ultra, mulla vasta 5.10 :snotty: Torstaina kyllä on mulla neuvola-lääkäri =)Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Oiiii, onnea paljon!!! :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart:
Täällä 11+6, olo loistava. Vähän vielä väsymys painaa, mutta ei ihan niin pahasti kuin aiemmin. Torstaina np-ultra
Missäs sä olet ollut,kun en ole suhun täällä vähään aikaa törmännyt?Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:onnittelut bad virgin! :flower: =)
siis samoissa ollaanAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mulla nyt 4+1,joten mennään nyt etiäpäin hissunkissun,fiilikset ovat vähän utopistiset,ei meinaa uskoa vielä koko asiaa
Hei tuolla kerho-osiossa on muuten kerho Pirkanmaalaisille -09 kevätodottajille. Laita Jouskis-nimimerkille Y:tä niin saat salasanan sinne.Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Epistä, sulla on jo torstaina np-ultra, mulla vasta 5.10 :snotty: Torstaina kyllä on mulla neuvola-lääkäri =)Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Oiiii, onnea paljon!!! :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart:
Täällä 11+6, olo loistava. Vähän vielä väsymys painaa, mutta ei ihan niin pahasti kuin aiemmin. Torstaina np-ultra
Tuutko sä kirjoitteleen tonne odotuspuolelle kanssa? Mikäs sun synnäri on,mun on Koks =)Alkuperäinen kirjoittaja mä:siis samoissa ollaanAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mulla nyt 4+1,joten mennään nyt etiäpäin hissunkissun,fiilikset ovat vähän utopistiset,ei meinaa uskoa vielä koko asiaa
5.10 on sunnuntai...meinaan vaa ku mulla on LA 6.10 se on maanantai...et tekeeks ne sunnutaina noita np ultria...Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Epistä, sulla on jo torstaina np-ultra, mulla vasta 5.10 :snotty: Torstaina kyllä on mulla neuvola-lääkäri =)Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Oiiii, onnea paljon!!! :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart:
niin kiire koko ajan etten kerkee ees koneelle :headwall: joskus satunnaisesti kerkeen tovin palstailla mut ei olla satuttu samaan aikaan B) kuka kaima, mitä häh? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Missäs sä olet ollut,kun en ole suhun täällä vähään aikaa törmännyt?Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:onnittelut bad virgin! :flower: =)
Sulla on muuten melkein kaima täällä
Ei ole tullut vielä mitään hyvää mieleen :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja seropi:et oo sit viel vaihtanut nikkii
milloin sulla muuten on LA, onko vielä toukokuun puolella vai joko menee kesäkuulle?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Ei ole tullut vielä mitään hyvää mieleen :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja seropi:et oo sit viel vaihtanut nikkii
Joku ihmeen cruelladevil tai sinnepäin,meinasin jo et oot vaihtan nikkiäAlkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:niin kiire koko ajan etten kerkee ees koneelle :headwall: joskus satunnaisesti kerkeen tovin palstailla mut ei olla satuttu samaan aikaan B) kuka kaima, mitä häh? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Missäs sä olet ollut,kun en ole suhun täällä vähään aikaa törmännyt?Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:onnittelut bad virgin! :flower: =)
1.6 olis laskurin mukaan The LaAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:milloin sulla muuten on LA, onko vielä toukokuun puolella vai joko menee kesäkuulle?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Ei ole tullut vielä mitään hyvää mieleen :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja seropi:et oo sit viel vaihtanut nikkii
Jep, sunnuntaina :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:5.10 on sunnuntai...meinaan vaa ku mulla on LA 6.10 se on maanantai...et tekeeks ne sunnutaina noita np ultria...Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Epistä, sulla on jo torstaina np-ultra, mulla vasta 5.10 :snotty: Torstaina kyllä on mulla neuvola-lääkäri =)Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Oiiii, onnea paljon!!! :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart:
ei helvetti, ompas mielikuvitukseton immeinen ku on pitäny sama nikki valita :kieh: mähän en nikkiän vaihda B)Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Joku ihmeen cruelladevil tai sinnepäin,meinasin jo et oot vaihtan nikkiäAlkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:niin kiire koko ajan etten kerkee ees koneelle :headwall: joskus satunnaisesti kerkeen tovin palstailla mut ei olla satuttu samaan aikaan B) kuka kaima, mitä häh? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Missäs sä olet ollut,kun en ole suhun täällä vähään aikaa törmännyt?Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:onnittelut bad virgin! :flower: =)
No onkos sulla jo vauvakuumetta :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:ei helvetti, ompas mielikuvitukseton immeinen ku on pitäny sama nikki valita :kieh: mähän en nikkiän vaihda B)Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Joku ihmeen cruelladevil tai sinnepäin,meinasin jo et oot vaihtan nikkiäAlkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:niin kiire koko ajan etten kerkee ees koneelle :headwall: joskus satunnaisesti kerkeen tovin palstailla mut ei olla satuttu samaan aikaan B) kuka kaima, mitä häh? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Missäs sä olet ollut,kun en ole suhun täällä vähään aikaa törmännyt?Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:onnittelut bad virgin! :flower: =)
No onkos sulla jo vauvakuumetta :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:ei helvetti, ompas mielikuvitukseton immeinen ku on pitäny sama nikki valita :kieh: mähän en nikkiän vaihda B)Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Joku ihmeen cruelladevil tai sinnepäin,meinasin jo et oot vaihtan nikkiäAlkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:niin kiire koko ajan etten kerkee ees koneelle :headwall: joskus satunnaisesti kerkeen tovin palstailla mut ei olla satuttu samaan aikaan B) kuka kaima, mitä häh? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Missäs sä olet ollut,kun en ole suhun täällä vähään aikaa törmännyt?Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:onnittelut bad virgin! :flower: =)