Hakutulokset

  1. V

    Pienet lapset vaarassa vahingoittua päiväkodeissa

    Itse olen kiertävä lastenhoitaja ja pienten ryhmässä eniten,jolloin olisi aina sama ihminen. Helpottaa edes vähän pienten oloa päiväkodissa,vaikka oma ihminen sairaana. Tietenkään en pysty korvaamaan omaa hoitajaa,mutta parempi vähän tuttu,kuin ihan tuntematon... Ja toki sairaspoissaoloja on...
  2. V

    Pienet lapset vaarassa vahingoittua päiväkodeissa

    Nyt on päiväkodeissa paljon omahoitajatoimintaa ja jos se toimii hyvin,niin se on erinomainen pienille lapsille :)
  3. V

    Mitä sitä tekis ihmisille joululahjaksi?

    Itse sain töistä lahjaksi karkkikranssin,oli tosi kaunis ja ihatuttava lahja... Ohjetta en löydä mistään...
  4. V

    Ilmainen ti-ti nalle konsertti

    Ja siis Helsingissä... kannattaa ilmoittatua mukaan nopeasti :)
  5. V

    Ilmainen ti-ti nalle konsertti

    Ti-Ti Nalle :wave:
  6. V

    Mun harjottelusta päiväkodissa saa omat lapset kärsiä :P

    Itse olen pienten ryhmässä tällä hetkellä töissä ja sitten kotona odottelee 2,5v ja 10v tyttö. Välillä väsyttää enemmän ja välillä vähemmän. On miehen kanssa sovittu,että kun tulen töistä kotiin,saan pienen hetken omaa aikaa ja sitten jaksaa. Ei se kovin isoja juttuja vaadi,että hymy irtoaa...
  7. V

    Vaatteiden nimikoiminen päiväkodissa

    Nimikoi vaan kaikki mihin nimen saat,niin ei katoa siellä :) =)
  8. V

    haltialan tila

    Siellä ollaan käytykkin ja kivaa oli :)
  9. V

    haltialan tila

    Hyvä tietää,jätetään väliin sitten tuo paikka :o
  10. V

    mitä ostaisit huutonetistä juuri tällä hetkellä , eli vinkatkaa, mitä kannattaa laittaa myyntiin?

    Koitan aina katsoa,että olisi lähellä ja hakisin. Ja esim kurahousuissa on noin 2e postarit,ei paha :)
  11. V

    En pysty nukkumaan :(

    Hereillä täälläkin.... Kurkkua kuristaa ja itekttää,voi pientä :'(
  12. V

    auttakaa urpoa, mitkä nettikaupat myy tuttaa ?

    No niin just,luin hyvin koko homman :D sen siitä saa,ku pistää amppari silmän alle :D
  13. V

    auttakaa urpoa, mitkä nettikaupat myy tuttaa ?

    netanttila ainakin :)
  14. V

    Festarilipuista, täyteenvarattu?

    osta huutiksesta,sieltä saa nyt halvalla :)
  15. V

    tehdäänkö tälläinen ketju. kuvaile, miltä mielestäsi näyttää joku palstalainen NIKIN PERUSTEELLA :D

    :laugh: :laugh: :laugh: Voi hitsi,saa kyllä hyvät naurut tässä :D en kyllä tainnut katella lännenleffoja :xmas:
  16. V

    tehdäänkö tälläinen ketju. kuvaile, miltä mielestäsi näyttää joku palstalainen NIKIN PERUSTEELLA :D

    Nuttura on melkein aina.liian pitkät hiukset nääs :D kapeat kasvot kyllä. Mutta sitten onkin 2 kissaa ja 2 lasta. Hitsi,täähän on ihan hauskaa :p
  17. V

    tehdäänkö tälläinen ketju. kuvaile, miltä mielestäsi näyttää joku palstalainen NIKIN PERUSTEELLA :D

    Tavalliset vaatteet:kyllä :flower: puhun päivästä riippuen enemmän tai vähemmän,kun töissä joutuu mahdottomasti höpöttömään muutenkin lapsille ja vanhemmille

Yhteistyössä