haltialan tila

  • Viestiketjun aloittaja Khimaira
  • Ensimmäinen viesti
Khimaira
Voi elämä miten surkea paikka :eek:
Siis käytiinkö me jotenkin huonoon aikaan vai mikä ihme siellä oli pielessä :/ kaikki kehuvat paikkaa ihanaksi retkikohteeksi ja mitä siellä oli: eläimet pelkällä hiekkapohjalla, lajeja 5 ja ympäristö lähinnä paljasta ja vajat täynnä metalliromua :snotty:

kaiken huipuksi leikkipaikan edessä oli terassin tapainen jossa möhömahaiset punanaamat vetivät kaljaa :x
Juu juu, menkää muutkin kokemaan maalaisidylliä :kieh: :LOL:
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja vipititi:
Hyvä tietää,jätetään väliin sitten tuo paikka :eek:
Mä tässä odottelen niitä muunlaisia kommentteja, jos me ne justiinsa " tärveli" paikan enne kuin me mentiin sinne :snotty: :LOL:

Mutta tosiaan, kannattaa mennä falkullaan - siellä on paljon eläimiä, aidat ovat siistit ja kaikki on pienellä alueella. Siellä voi oikeasti käydä retkellä ja ihailla maalaismaisemaa rapsutellen eläimiä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Alkuperäinen kirjoittaja vipititi:
Hyvä tietää,jätetään väliin sitten tuo paikka :eek:
Mä tässä odottelen niitä muunlaisia kommentteja, jos me ne justiinsa " tärveli" paikan enne kuin me mentiin sinne :snotty: :LOL:

Mutta tosiaan, kannattaa mennä falkullaan - siellä on paljon eläimiä, aidat ovat siistit ja kaikki on pienellä alueella. Siellä voi oikeasti käydä retkellä ja ihailla maalaismaisemaa rapsutellen eläimiä =)
Siellä ollaan käytykkin ja kivaa oli :)
 
Ei minulla kyllä ihan noin surkeita kokemuksia Haltialasta ole. Juuri viime viikolla käytiin, on käyty ennenkin. Ei yhtään punaniskaa ollut olutta juomassa ja eläimiä nähtiin useitakin. Juotiin hyvät munkkikahvit terassilla auringonpaisteessa, oli oikein mukavaa.
Hernepellolta käytiin vielä lähtiessä poimimassa ihania palkoja.
 
Ei se mun mielestä koskaan rehellisesti mikään kovin kummoinen paikka ole ollut.
Silloin kun asuttiin vielä siinä kulmilla, käytiin talvella usein laskiaisen tienoilla, kun siellä on joku tapahtuma.
Enemmän meininkiä silloin, ja siellä käy lapsia ajeluttamassa setä, jonka työhevosia hoidin aikanaan. =)

Nykyään ei vaivauduta enää talvellakaan, meillä taitaa olla kotona parempi eläintarha.
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Ei se mun mielestä koskaan rehellisesti mikään kovin kummoinen paikka ole ollut.
Silloin kun asuttiin vielä siinä kulmilla, käytiin talvella usein laskiaisen tienoilla, kun siellä on joku tapahtuma.
Enemmän meininkiä silloin, ja siellä käy lapsia ajeluttamassa setä, jonka työhevosia hoidin aikanaan. =)

Nykyään ei vaivauduta enää talvellakaan, meillä taitaa olla kotona parempi eläintarha.
Kuulinkin että tuollaisten tapahtumien aikaan sinne kannatta mennä =)

Mä odottelen omaa pihaa ja " eläintarhaa" :p
 

Yhteistyössä