En pysty nukkumaan :(

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Mua vaivaa niin paljon tuo pojan katoaminen, pyörii mielessä ja mietin kaikkea mahdollista. Ja mahdotonta.

Todennäköisesti istun tässä kahteen asti, kunnes etsinnät lopetetaan hetkeksi.
 
Mua ahdistaa edelleen se lapsen hengen vaatinut auto-onnettomuuskin - hemmetti kun näin sen uutiskuvan... Se ikuisesti tyhjä turvakaukalo oli niin lohduton näky siinä auton vierellä... :'( :'( Ja nyt heti tämmöistä.

Kiitollinen pitää olla, että oma pieni nukkuu tänä yönä turvassa omassa sängyssään
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Viuhahtava Intiaani:
Mua ahdistaa edelleen se lapsen hengen vaatinut auto-onnettomuuskin - hemmetti kun näin sen uutiskuvan... Se ikuisesti tyhjä turvakaukalo oli niin lohduton näky siinä auton vierellä... :'( :'( Ja nyt heti tämmöistä.

Kiitollinen pitää olla, että oma pieni nukkuu tänä yönä turvassa omassa sängyssään
Niinpä, sekin vielä. :'(

Kumpa nuo omat nukkuis vielä monta seuraavaakin yötä omissa sängyissään. Lohdutonta, mutta koskaan ei voi tietää mitä uus päivä tuo tullessaan. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viuhahtava Intiaani:
Mua ahdistaa edelleen se lapsen hengen vaatinut auto-onnettomuuskin - hemmetti kun näin sen uutiskuvan... Se ikuisesti tyhjä turvakaukalo oli niin lohduton näky siinä auton vierellä... :'( :'( Ja nyt heti tämmöistä.

Kiitollinen pitää olla, että oma pieni nukkuu tänä yönä turvassa omassa sängyssään
Aivan. Just vilkaisin meidän nukkuvia poikia..
 
tätä minäkin
Me ollaan kaikki huolissamme ja itketään paitsi pojan itsensä takia, myös hänen vanhempien. Tunnetaan empatiaa sitä suunnatonta surua ja epätoivoa kohtaan jota he joutuu parhaillaan käymään läpi.

Mutta mistä me voimme tietää mikä tilanne perheessä on ollut? Voiko vaikka joku sukulainen (äiti, isä?) olla kaapannut pojan tai jotain pahempaa. Se tiedetään faktana, että katoamisilmoitus tehtiin vasta noin tunti sen jälkeen kun poika viimeksi nähtiin.

Kaikki vain vertaa tätä tilannetta omaansa. Kuten minäkin. Että kenelläpä ei silmä joskus kadota lasta pariksi sekuniksi, ja mitä kaikkea kamalaa lapsi siinä ajassa ehtii. Mutta entäs jos joku aikuinen onkin tässä sen pahan takana?

Toívottavasti olen väärässä, ja pieni pellavapää löytyy ehjänä pian! Toivon sitä niin paljon. Voimia ja enkeleitä pojalle!
 
mä kans
Sama juttu täälläkin. Mä en yleensä edes reagoi tällaisiin mitenkään voimakkaasti, mutta nyt alkoi ahdistamaan. Menin vielä lukemaan Tiinaleenan muistosivustoa pätkän ja sitten iski pelko, että mitä jos mun saman ikäiselle lapselleni kävisi jotain. Voi kun voisi omaa lastaan suojella ikuisesti, ettei mitään pahaa tapahdu.
 
Itsekin selaan vuoroin täällä, vuoroin iltistä..aivan hirveää, itsekin vajaan vuoden ikäisen pienen pojan äiti..sydämeen ottaa tuo pieni kadonnut taapero:( Kunpa tulisi yhtäkkiä tietoa, että löydetty elävänä jostain heinäkasasta nukkumasta..
 
mä kans
Ja niin haluaisi ratkaista tuon nyt kadonneen pojan tilanteen. Voisi mennä Varkauteen, löytää lapsen kunnossa ja viedä vanhempiensa luokse. Voi kun tuon voisin tehdä. Tai ihan kuka tahansa.
 
mä kans
Minä kävin peräti tyhjentämässä kylpyhuoneessa puolillaan olleen ämpärin vedestä. Oikeastihan, jos lapsi sinne tippuisi päälleen ämpäri kaatuisi, mutta en vain voinut katsella vettä siinä.
 

Yhteistyössä