tehdäänkö tälläinen ketju. kuvaile, miltä mielestäsi näyttää joku palstalainen NIKIN PERUSTEELLA :D

  • Viestiketjun aloittaja hopesydän
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Näitkö mun mielikuvani susta..olisi kiva tietää menikö ihan metikköön :)
En ole nähnyt :ashamed:

* muoks * Nyt näin - se hukkui sinne väliin :(

Mut siis jo asiaan: pitää paikkansa - ainakin väreistä ja tuoksuista mä tykkään - koti ei ehkä ole ihan sen näköinen, mutta olisi jos saisin yksin päättää :saint:
:) mä näen nikit kuvina mielessäni, kokemus on osoittanut että lähes aina niistä löytyy jotain mikä sopii ko nikkiin oikeastikin
Mut en minä ainakaan ole pehmotiikeri :'(

:D
et mutta ehkäpä sulla oli pienenä joku rakas lelu jonka hellit ihan kulahtaneeksi :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Löytyykö minusta toisenlaista näkemystä? :D
Mä saan ajatuksen kauniista käsistä, hoikat, pitkät sormet. Jollain lailla tuulentuivertama henkilö, luonnolliset hiukset, pieni nykerönenä. Suuri suu, siniset silmät ja hiukan värittömät ripset.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Löytyykö minusta toisenlaista näkemystä? :D
Mä saan ajatuksen kauniista käsistä, hoikat, pitkät sormet. Jollain lailla tuulentuivertama henkilö, luonnolliset hiukset, pieni nykerönenä. Suuri suu, siniset silmät ja hiukan värittömät ripset.
Ihana!

Tuulennussima vinkuheinä. Osui ja upposi!! Muu ei niinkään. :D
 
Jonsered: semmonen vähän hipihtävä käsityöihminen, mies, rastat mutta ei mikään superhippi.. sellanen luonnon läheinen :D

Khimaira: Itämainen 30-35vuotias tumma nainen. Oranssi iso hame...

Pesky pixie: n.28v räväkkä nainen. Tukka joko lyhyt ja pörrötetty tai nuorekas ponnari.
Kovaääninen mutta ystävällinen..

Endie: Todella vaalea, miltei albiino. Suht hiljainen muttei ujo..ennemminkin rauhallinen ja järkevä.

Mistä nää tulee :D
Aika monen kuvan olen jo nähnyt ja ne vaikuttaa tosi paljon siihen kuvaan...mutta näistä en ainakaan muista vielöä nähneeni :) Siksi nämä ovat VAIN nikin perusteella :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
:wave: entä minä
Näytät Denise Richardsonille, pukeudut vain valkoiseen. Puhut vain vähän ja puhuessasi viljelet niin paljon mustaa huumoria että kaikki loukkaantuu kun ne ymmärtää sut väärin ja sua se ei vois vähempää kiinnostaa.
Alku meni mönkään koska pukeudun mustaan ja hyvin värikkäisiin tehosteisiin.
Loppu voi olla osittain hyvin mahdollista :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:
No entäs minä :wave:
Sci-fi nörtti. Pukeudut Star Wars asuihin ja puhut kuin Yoda.
No en, mutta meitin kissa on lempinimeltään Yoda :D
Hui :eek:
No sanos muuta!
Trinsessa uhkaskin tehdä loton...
 
Vakava sosiaalitapaus on kasaritukkainen nainen, iho hiukan arpinen ja sormet tupakan kellastamat. Pukeutuu kivipestyihin farkkuihin, Adidas -lenkkareihin ja ruskeaan hapsutettuun mokkanahkatakkiin. Sormissa on paljon hopeisia sormuksia ja meikki on suttuinen tai sitä ei ole lainkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Vakava sosiaalitapaus on kasaritukkainen nainen, iho hiukan arpinen ja sormet tupakan kellastamat. Pukeutuu kivipestyihin farkkuihin, Adidas -lenkkareihin ja ruskeaan hapsutettuun mokkanahkatakkiin. Sormissa on paljon hopeisia sormuksia ja meikki on suttuinen tai sitä ei ole lainkaan.
Sä kuvailit just mun päivän viimeisen asiakkaan :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Wicked Mary :wave: Onko profiilin kuva sinnepäinkään minkä kuvan sait nikistä :saint:
sulla näyttää olevan kuvassa tummanpunaruskeat hiukset kuten mielikuva naisellakin, mutta hiukset oli mielikuvassa pitemmät, muuten vähän vaikea sanoa, kuva on kumminkin pieni...
 

Yhteistyössä