Hakutulokset

  1. H

    Myydään/Ostetaan/lahjoitetaan

    nosto :attn:
  2. H

    Myydään/Ostetaan/lahjoitetaan

    Eli myydään avaamattomia ceralan-perusvoidepurkkeja kaksi kappaletta 400g/purkki, parasta ennen päiväys 02/2009. Ostettiin nämä meidän atoopikolle, mutta jälkikäteen muistettiin ettei tämä rasva aiemminkaan käynyt meidän neidille. Eli tosiaan täysin avaamattomista paketeista kyse, ei olla edes...
  3. H

    Voi auttakaa atoopikkolasten äidit!

    Olen erittäin pahasti allergisen atooppisen lapsen äiti. Mun tytöllä ei ikinä prickeissä näkynyt mitään paitsi nyt isompana, silti on hengenvaarallisesti ruoka-aineallergikko. Puoli vuotiaasta melkein vuoden vanhaksi tyttö oli paksun ekseeman peitossa josta vuoti keltaista visvaa. Kaikki yöt...
  4. H

    2,6- ja 1,2-vuotiaat yöheräilijät

    Kyllähän meilläkin on otettu viereen, mutta homma vähän vaikeutuu kun viereen haluavia on kaksi. Pitkään nukuttiin eri huoneissa kumpikin yhden lapsen kanssa, mutta nyt muutettiin aikuiset samaan sänkyyn. Ehkä se oli virhe.
  5. H

    2,6- ja 1,2-vuotiaat yöheräilijät

    Nyt tuntuu etten jaksa enää. Lapset heräävät yhteensä keskimäärin viisi-kuusi kertaa yössä. Kyllähän tällainen vauvaperheisiin kuuluu, mutta nyt alkaa tuntua että eikö tämä ikinä lopu? :headwall: Jos edes vanhempi nukkuisi heräämättä (herättämättä), niin tämän kestäisi paremmin. Eikös aika...
  6. H

    4 vuotias ja meikit

    No enpä ihmettele ettette tykkää! En tykkäisi itsekään.:o Jos kerran miehesi on samaa mieltä, minusta hän voisi sanoa äidilleen. Voittehan vedota vaikka lapsen herkkään ihoon. Olisi tietysti hyvä että teidän kanta koko meikkiasiaan tulisi hänelle kerralla selväksi. Tai sitten voitte seuraavan...
  7. H

    Mistä x-adventuren twingoja voikaan tilata?

    http://www.babyjungle.nl/english-twinners.htm
  8. H

    väsyttää

    Ei ole kiva, että kukaan joutuu tätä kokemaan. Ja tiedän kyllä että jokainen on vastuussa omista teoistaan, mutta olenkin eniten väsynyt siihen syytösten tulvaan joka jokaisessa keskustelussa mun päälle miehen taholta syydetään. Ja sulle cinderella, ei ole sun vika jos mies ei ole aikuinen eikä...
  9. H

    väsyttää

    Meillä siis erosta vasta 3,5 kuukautta ja syy oli se, että mies löysi laivareissulta uuden ja paremman jonka kanssa muutti viikon tuntemisen jälkeen yhteen. Nyt on tilanne se, että tuntuu ettei isä aio hoitaa mitään tähän eroon liittyvää. Ei muista lastenvalvojan tapaamisia tai mitään, ei...
  10. H

    Ajatuksia vaan....

    se tunne on kyllä orpo, kun melkein kahdeksan vuoden ajan vierellä oli aina joku jolle saattoi kertoa kun jotain tapahtui. Nyt on välillä ihan pakahtumaisillaan, kun haluais kertoa jollekkin eikä ole ketään kelle kertoa...
  11. H

    Yhteydenpidosta etävanhempaan

    ei munkaan exä lapsille soita väliajoilla. On käskenyt mun pistää tekstaria jos lapsilla on ikävä niin hän soittaa jos pystyy. Nytkin on kohta 4 viikkoa mennyt, eikä isästä ole mitään kuulunut. Tai siis on joutunut muhun olemaan yhteyksissä viimeisten myytyyn yhteiseen taloon liittyvien asioiden...
  12. H

    Kyllä tämä on vaikiaa!!!

    itsellä ainakin on jo nyt kauhea pelko, että miehen uusi avokki yrittää horjuttaa minun asemaa äitinä. Varsinkin kun tuo tyttö on kovin allerginen tapaus ja tuo uusi avokki on terveydenhoidon ammattilainen. Eli voi olla kyse ihan siitäkin.
  13. H

    Kaikki Yh:t

    mä jäin yksin 2kk ja 1vko sitten. Lapset on 5 ja 3 vuotiaat. Henkisesti olin ollut yksin jo pitkään ja fyysisestikin mies oli tehnyt pesäeroa koko menneen talven ajan. Miehen mielestä kun oli ihan kauheeta, kun hänenkin olisi kodin, minun ja lasten eteen jotain pitänyt tehdä. Eron jälkeen...
  14. H

    Miksi jäit yksinhuoltajaksi?

    \ Kiitos... Nyt just on tosi vaikeeta, kun toista vielä kauheesti ikävöi :'(
  15. H

    Miksi jäit yksinhuoltajaksi?

    Mun mies löysi 8 viikkoa sitten laivalta uuden naisen ja muutti 7 viikkoa sitten sen luo. Jätti minut ja 3 ja 5 vuotiaat lapset yksin 7,5 vuoden avioliiton jälkeen. Meillä oli kyllä kaikennäköisiä ongelmia, mutta ei niin pahoja että olisin halunnut liiton päättyvän. Mun mielestä hyvää oli...
  16. H

    Puhutteko lapselle positiivisesti exän uudesta?

    mut siis asiaan palatakseni... En tarkoituksella puhu pahaa miehen nykyisestä, mutta mutta... se ei ole aina niin helppoa. Mies häipyi vasta tosin n. 6 viikkoa sitten viikon vanhan laivatuttavuuden matkaan ja muutti tämän naikkosen luo sitten ihan virallisesti. En kyllä osaa siitä eukosta...
  17. H

    Hormonikierukka lähtee!!!!

    Multa lähti kans reilu 3 viikkoa sitten, ja eilen oli eka OOO yli puoleen vuoteen :p . Mulla lähti tavallaan tunto koko alapäästä, ettei enää mikään kosketus tuntunut miltään, olin koko ajan pahalla päällä yms. Nyt tosiaan taas seksikin maistuu, ja tuntuu että maailmassa on pitkästä aikaa...
  18. H

    hormonikierukan käyttäjät

    mulla kanssa tosta hormonikierukasta tullu hirveet alavatsakivut puolessa välissä kiertoa ja menkkojen aikaan, pahentuneet kuukaudesta toiseen. Lisäks orgasmit on hävinny kokonaan, saan kauheita raivareita, päätä särkee, väsyttää, oon lihonu puolessa vuodessa 15kg... Perjantaina meen gynelle...
  19. H

    Mites muut ruoka-allergiset voi?

    meidän 2-vuotias atooppinen ruoka-allergikko astmaatikko voi tällä hetkellä kohtuullisen hyvin. Uusia ruokalajeja ei ole saatu puoleen vuoteen ruokavalioon, mutta näillä 7 pärjää ihan kohtuullisesti. Juuri nyt iho on aika ärtsynä kuitenkin flunssan takia. Astma on ollut tosi rauhallinen jo n...

Yhteistyössä