4 vuotias ja meikit

Kertokaapas omia mielipiteitänne asiasta, kun minä en oikein tykkää siitä kun mummi (mieheni äiti) ostelee meikkejä 4 vuotiaalle tyttärelle. Ja ne on just sellasia tarjoustalon tarjouskorista ostettuja 50 centin huulikiiltoja ja poskipunia. Kukaan varmaan edes tiedä kui vanhoja ne on!!!
Vähän arveluttaa ylipäätään niiden turvallisuus, tiedä mitä allergiaa ne aiheuttaa.
Tyttö on tietysti ihan innoissaan, mutta itse en moisista tykkää. Mieheni kanssa oltiin samaa mieltä, että meikit ei kuulu vielä 4 vuotiaalle. Mutta kui sanoa anopille hienovaraisesti asiasta ja muutenkin kaikesta pikku krääsästä mitä se jaksaa kantaa selkä vääränä. Ostais kunnon tavaraa, että ärsyttää \|O \|O
 
Itse olen ostany tytölleni meikkejä lapsille tarkoitettuja mitä on myynissä, ja olen ostanu ne kun onpi itse pyytäny mutta eipä niitä olla kuin 2kertaa käytetty kun on johonkin lähdetty vaikka esim. hänen tanssi-esityksiin. Meikkiä ei kuitenkaan ole niin paljon et sen huomaisien ainoastaan huulikiillon huomaan ja hajuveden siis ei sisällä alkoholia ja on nimen omaan lapsille tarkoitettu. En pidä itse paha asiana jos tuon ikäiselle ostaa meikkejä kun ei lastaan meikkaan niin kuin itseään jos ei kyse jostin halloween-juhlista tai menossa nuuttipukuksi taikka pääsiäisenä virpomaan noidan roolissa. tämä on vain oma mielipiteei asiasta
 
No enpä ihmettele ettette tykkää! En tykkäisi itsekään.:eek: Jos kerran miehesi on samaa mieltä, minusta hän voisi sanoa äidilleen. Voittehan vedota vaikka lapsen herkkään ihoon. Olisi tietysti hyvä että teidän kanta koko meikkiasiaan tulisi hänelle kerralla selväksi. Tai sitten voitte seuraavan kerran kun mummo meikkeineen saapuu, laittaa selvästi meikit odottelemaan kunnes tyttö on isompi.
 
Tyttärelläni on meikkejä ja paljon. Ja on ihan minun itseni ostamia ja tyttären pyytämiä. Meillä ei tytär meikkaa minnekään lähtiessä ja olen selittänyt että lapset eivät käytä meikkiä, korkeintaan huulikiiltoa olen suostunut laittamaan juhliin mentäessä. Meillä meikit ovat prinsessa leikkejä varten. Aina ennen meikkaamista rasvaan tytön kasvot hyvin että meikit saa pestyä paremmin pois ja rasva suojaa herkkää ihoa. Päälle laitan puuteria ja sen jälkeen annan tytön meikata itse hienot prinsessa meikkinsä. :whistle: Luomiväri on kulmakarvojen yläpuolella ja poskipäät sinisenä tai vihreenä, loppu silaus tulee sitten hiuslaitteilla ja kimalteilla. Sitten neiti pukee hienot vaatteet päälle ja on niin polleena kuin vain voi. Meikkaus siis kuuluu meillä leikkiin ja päälle mennään aina suihkuun ja pestään meikin ja klitterit huolella pois. Tytöllä on myös kaveri joka saa meikata leikeissä ja voi niitä tyttöjä kun ovat oikein laitettuja. B) :LOL:
 
Meidän neiti 4v on ihan innoissaan meikeistä! Omistaa pari huulikiiltoa ja kynsilakan. On monta kertaa kokeillut mun puuteria ja oon laittanu ripsiväriä. Ei kai niissä nyt mitään pahaa ole? Jos ei överiksi vedä..
 

Yhteistyössä