Hormonikierukka lähtee!!!!

Olen melkein jo päättänyt, että poistatan helmikuussa laitetun hormonikierukan. Syitä tähän:

-härveli haittaa, pistää miestä yhdynnässä
-omat halut ja tuntemukset orgasmia myöten laimentuneet kovasti
-kuukautiset alkoivat kierukasta huolimatta
-iho oireili, nyt kylläkin rauhoittunut

Onko kohtalotovereita? Palaisiko sitä taas pillerilinjalle? Yksi lapsi löytyy, toista toivotaan n. vuoden kuluttua.
 
Ootko lyhennyttänyt niitä naruja ettei tökkis? ja voihan ne ajan myötä menkat jäädä pois.Tietääkseni on ihan normaalia ja suotavaa että ne välillä tuliskin.Mutta kyllähän sitä itse tietää jos se ei passaa..
 
elli-e
Itse päädyin samaan kun hormonikierukka oli ollut paikoillaan jotain 8kk. Lähinnä syynä oli tuo halujen täydellinen häviäminen. Niinpä kesäkuussa napattiin härveli pois, ja jo muutaman päivän päästä pääsin nauttimaan taas isosta OOO:sta :p . Menkat olivat minulla lähes täysin pois kierukan aikana, ne ihanat vaivat sain nyt takaisin, sitä en niin kovasti olisi kaivannut. Mutta takaisin en moista härveliä enää ota, enkä muuten mitään muutakaan hormonaalista ehkäisyä. Nyt vaan tässä ihmettelen mikä mahtaisi olla se järkevä ei-hormonaalinen keino, ovat vähissä... Kortsujen kanssa toistaiseksi pelaillaan...
 
meijän poppoo
menkat kuuluukin tulla..noin vuoden päästä tai joillain toki aiemmin tai myöhemmin VOIVAT jäädä kokonaan pois.itselläkin kierukka ja ihan mukava kun joskus menkat tulee niin ei tarvitse epäillä.
laitatin itsekin helmikuussa kierukan ja lääkäri sanoi että iho oireita tulee mutta paranevat kesän jälkeen kyllä.ei mulla pahempia iho-oireita olekaan ollut..
naruja saa kyllä lääkärillä lyhennettyä tai ainakin kannattaa tarkistuttaa onko oikein paikallaan..ja yleensä tuo haluttomuus yms muut seksiin liittyvät asiat korjaantuvat myös ajan mittaan..mulla ei kyllä niitäkään ollut..

Mutta jokainen tekee omat päätöksensä!
 
Maanantaina kierukka otettiin pois. Oli ihan oikein ollut paikallaan. Joo, kävin jo kerran näyttämässä lankoja, mutta ne oli niin lyhyet, ettei enää voinut lyhentää, jottei poistamisesta tulisi liian monimutkaista ja vaikeaa. Nyt popsin taas pillereitä - ainakin hetken ennen kuin pikkukakkonen olisi toiveissa. Olisi tosiaan mukava löytää jokin ei-hormonaalinen sopiva ehkäisy, kortsuista emme niin piittaa.
 
Strawberry Shortcake
:wave: multa lähtee kanssa pois! kohta 2 vuotta ollut ja pelkkää harmia vaan :( vuotohäiriöitä, halut menny, mielialanvaihteluja, painonnousua... sitä paitti taitaa olla aika uuden vauvan tulla :heart: :D
 
Multa lähti kans reilu 3 viikkoa sitten, ja eilen oli eka OOO yli puoleen vuoteen :p . Mulla lähti tavallaan tunto koko alapäästä, ettei enää mikään kosketus tuntunut miltään, olin koko ajan pahalla päällä yms.
Nyt tosiaan taas seksikin maistuu, ja tuntuu että maailmassa on pitkästä aikaa värejäkin =)
 
Mieheni on valittanut, että hormonikierukka tuntuu aktin aikana. Samalla se pistää myös minun alavatsaani. Mietin ,että onkohan se oikein paikoillaa?? Täytynee vakavissaan miettiä poistaako koko kierukan, jotta hommasta voisi jälleen nauttia...
 
onnistuu
Mielenkiintoista, että toisilla halut lähtee hormonikierukasta. Itselläni kävi täysin päinvastoin! Onhan se kuitenkin niin helppo ja vaivaton ehkäisy. Ja yksi varmimmistakin vielä... Ei kyllä tarvitse pelätä, että "vahinko" sattuisi.
 
voi pas*ka \|O mulle on laitettu mirena noin 2 kk sitten ja oon miettinyt että koskahan se oleentuu ja tulin hakeen täältä vähän "tietoa"... kun on melkein kaikki teidän luettelemat vaivat, tiputtanut noin 1,5 kk \|O tuntuu yhdynnässä, hyvä ehkäsy kun ei isännällä tee mieli tökki kissan viiksiä \|O langat kuulema lyhenlaiset eli pätkäskö lääkäri ne alunalkaen liian lyhyiksi, joku sanoi että liian lyhyet tökkii pitkät ei haittaa niin paljoa. Painonoussut 4kiloa :ashamed: voi perkuta, näinköhän meni 157? hukkaan :snotty: HÖH ja kun piti olla HELPPO, VARMA ja VAIVATON ehkäisy meille jotka E I haluta enää lapsia :whistle:
 
Minulla on mirena ollut vasta 2kk. Iho rasvoittuu kamalasti, tiputtelua oli 40 päivää, sitten 10 päivän tauko ja taas tiputtelee ja vuotaa jo 20 päivää.
Mielialan vaihteluita tosi kovasti ja paljon. Ensin on tosi hyvä olo ja mieli ja seuraavana hetkenä räjähtää. On tullut migreeniä. Paino tosin on tippunut!! Ehkä siksi kun iskee migreeni niin ei voi syödä ja kun taas on mieli maassa niin ei taaskaan ruoka maistu. Jotain suuhuni työnnän ettei taju lähde, mutta lähinnä kaikki herkuttelu on jäänyt kun ei huvita mikään.
Meinaan kyllä pitää tämän kierukan jos ei pahemmaksi mene. Voihan kaikki aikaa myöten korjaantua kun on vasta niin vähän aikaa ollut.
Niin ja hiuksia lähtee ihan kamalasti!
 
Simppu
Minulla laitettiin hormoonikierukka marrask.-05, kaksi ekaa viikkoa olin kipee, asennuksesta puhumattakaan (oli aivan hirvee, toivottavasti ei ottaminen ole yhtä inhottavaa!!!!)...kolme ensimmäistä kuukautta tiputtelua, iho kukki, selässä inhottava tunne; aivan kuin vanne olisi kiristänyt. Nyt kaikki "vaivat" tältäosin hävinnet, ei tiputtelua, eikä kyllä vuotoakaan (ehkä silloin kun menkat pitäis olla, niin pienen pientä vuotoo), menkkakivut hävinneet eli tällä hetkellä olen tosi tyytyväinen.
Ja halutkin on lisääntyny... :wave:
 

Yhteistyössä