Hakutulokset

  1. Villa Koira

    Imuria päivitetty, nyt vanhus jaksaa taas

    Pihinä ajattelin käyttää vanhan 17 v. imurin loppuun ennenkuin hommaan uuden, niin löysinpä yllättävän hyvät suulakkeet edullisesti. Menin ostamaan Tokmannilta vain pölypusseja + suodattimet imuriin, niin matkaan tarttui lemmikkisuulake ja normi lattiasuulake. 5,95 kpl ja kuuden kuukauden takuu...
  2. Villa Koira

    Mistä varaosia puuhellaan?

    Elä suotta anteeks pyytele. Tarkotatko puuliesissä muurattua, kaakeli ja peltikuorista liettä ja niiden eroja?
  3. Villa Koira

    Mistä varaosia puuhellaan?

    Metsäkylännavetta osoittautui muutoinkin aivan loistavaksi sivustoksi, kiitos!! Sähköpostia on laitettu nyt kumpaankin paikkaan, joten jään jännityksellä odottelemaan, josko kyökkini kaunokainen on kohta täydellinen. Armoton hiominen, liesimustaaminen ja maalaaminen + putsaaminen on tehnyt...
  4. Villa Koira

    Mistä varaosia puuhellaan?

    On tää palsta vaan edelleenkin mainio!! :flower:
  5. Villa Koira

    Mistä varaosia puuhellaan?

    kokeillaanpas googlata ensin...thänks vinkistä! Saapi vinkata lisää!
  6. Villa Koira

    Mistä varaosia puuhellaan?

    Huutonetin olen kolunnut ja siellä myynnissä samanmoinen hella (högfors siro nro. 50) ja koko hellaa en viittis yhden nupin takia ostaa :D
  7. Villa Koira

    Jyväskylässä ultrapaikkoja, hyviä sellaisia kaipailisin:)

    Ultramedissä kävin molemmilta kaikki mahdolliset ultrat. Esikoisen alkuraskaudessa oli huolia matkassa, kun oli runsasta verenvuotoa ja ultrassa Kaira rauhoitteli ja selvitti kaiken nähtävissä olevan tarkasti. Selostaa hyvin tarkasti mm. rakenneultrassa mitä tässä tutkitaan, mukaan saa paljon...
  8. Villa Koira

    Mistä varaosia puuhellaan?

    Minulla iki-ihana vanha puuhella, jota olen hiki hatussa hionut, maalannut ja puunannut liesimustalla. Nyt liesi on hienossa kunnossa, mutta yksi nuppi puuttuu tuhkaluukusta. Saahan siihen tietysti viritettyä nupin kuin nupin, mutta olishan se hienoo löytää jostain siihen oikeanlainen vedin...
  9. Villa Koira

    Paljonko oli edellinen puhelinlaskusi?

    Aika laidasta laitaan...en seuraa niin tarkkaan, mutta puhun paljon, kun on noita läheisiä joiden kanssa soitellaan. Osa asuu sen verran kaukana, että harvoin näkee... mä en koe, että raha menis hukkaan, kun yhteyksiä pidetään puolin ja toisin.
  10. Villa Koira

    Palo taas käämit anoppiin!

    Muista sitten itse anoppina millainen ei pidä olla... Ehkä se peiliin kurkistaminen ihan ajatuksen kanssa voisi olla joskus monelle ihan kohdallaan. Kyllä sitä pienen vauvan äitinä otin minäkin milloin mistäkin palkoa kärsään, mutta onneksi on pahat sanat pyydetty puolin ja toisin anteeksi...
  11. Villa Koira

    Palo taas käämit anoppiin!

    Niin, no vaikeahan se tässä on kaikkia luurankoja taustalta tietää... Mutta ihan omasta kokemuksesta puhun, että hyvät välit on kuitenkin yrittämisen arvoiset oikeasti! Kyseessä kuitenkin lapsen isovanhemmat.
  12. Villa Koira

    Palo taas käämit anoppiin!

    Toisaalta en ihmettele anoppisi loukkaantumista...luultavasti hän on sitten sivaltanut sanan säilällä, koska on mitä luultavammin loukkaantunut. Tietysti sinä itse määrittelet rajasi yms. Mutta itse olisin ja olenkin ollut tosi onnellinen, jos äiti tai anoppi tarjoaa apuaan. Sen verran voi...
  13. Villa Koira

    Laittaisitteko lapselle toppahaalarin päiväkotiin, ulkona nyt -1?

    Meillä on päiväkodissa välikausihaalari ja ohuempi toppapuku. Sitten on vielä villahaalaria yms. Ihan sen vuoksi, että saa puettua sopivasti. Kylmemmille keleille on vielä kotona odottelemassa tuhdimpi toppis. Niin ja jos joku ihmettelee tätä vaivannäköä, niin esim. poika on...
  14. Villa Koira

    Onko typerää laittaa työntekijöille taas herkkukori joululahjaksi?

    Mä olen tyytyväinen jo siihen, että työnantaja muistaa työntekijää lahjalla... Lahjakortissa on se, että se pitäs periaatteessa ilmottaa verottajalle..joten herkkukori on siinä mielessä parempi. Enää en muista miten noi verotettavat jutut meni, kun aikanaan olin eräässä työpaikassa noiden kanssa...
  15. Villa Koira

    Te joilla 2 lasta ja lapsiluku täynnä...

    2 v 6kk 19 pv :D
  16. Villa Koira

    Menisittekö laivalla syömään seisovaan pöytään 1v10kk kanssa?

    voivoi noita vastauksia...kun kerta laivalle menette, niin silloin koko rahan edestä eli seisovaan pöytään tietty!! Nauttikaa!!!!
  17. Villa Koira

    Menisittekö laivalla syömään seisovaan pöytään 1v10kk kanssa?

    Me ollaan oltu aika monta kertaa laivalla ja lapset ovat olleet ihan pienestä pitäen matkassa mukana. Seisova pöytä on otettu joka kerta, lautaselle jotain varmoja nakkeja sekä uusia naposteltavia. Rattaat matkaan, joihin on otettu vielä omaa viihdykettä matkaan lapselle, jotta ei aika käy...
  18. Villa Koira

    Lumiinaaa, huhuu

    *kurrrrnau* ookko langoil? anteeks...juu..oon malttamaton :D
  19. Villa Koira

    passin kuvasivu melkein irti, voiko sen teipata?

    Ei saa teipata, pitää hommata uusi.
  20. Villa Koira

    onko partyliten kaikki kynttilät ylikalliita

    On ne ylihintaisia, mutta olenkin ostanut tosi halvalla sitten mieleiseni kirpparilta :D 5 eurolla ostin tuollaisen partyliten tumman seinähyllyn, jossa metalliset koristeet ja lyhtytelineet. Samoin ostin kauniin kynttiläkruunun kattoon vitosella yms. yms.

Yhteistyössä