passin kuvasivu melkein irti, voiko sen teipata?

  • Viestiketjun aloittaja paah
  • Ensimmäinen viesti
paah
Suomen suurlähetystöön olen soittanut ja sinne menossa ensi viikolla uuden passin hankintaan. Se nyt ei kumminkaan auta huomista. Mutta tulee auttamaan seuraavaa reissua joulukuussa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja paah:
Suomen suurlähetystöön olen soittanut ja sinne menossa ensi viikolla uuden passin hankintaan. Se nyt ei kumminkaan auta huomista. Mutta tulee auttamaan seuraavaa reissua joulukuussa.
jos passi on ollut jo jonkun aikaa rikki kun olet ehtinyt sitä jo esitellä muillekin, niin olisit heti alkanut puuhaamaan uutta. rikkinäisen passin kanssa ei kannata leikkiä. Joillakin rajoilla se voi aiheuttaa isompiakin ongelmia kuin toisilla.
 
ei kelpaa
älä teippaa.. mut kun haet uutta, niin yritä saada ilmaiseksi. minä sain, oli passissa valmistusvirhe ja minä olin sitä säilyttänyt asianmukaisesti (en esim. taskussa).
 
paah
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Alkuperäinen kirjoittaja paah:
Suomen suurlähetystöön olen soittanut ja sinne menossa ensi viikolla uuden passin hankintaan. Se nyt ei kumminkaan auta huomista. Mutta tulee auttamaan seuraavaa reissua joulukuussa.
jos passi on ollut jo jonkun aikaa rikki kun olet ehtinyt sitä jo esitellä muillekin, niin olisit heti alkanut puuhaamaan uutta. rikkinäisen passin kanssa ei kannata leikkiä. Joillakin rajoilla se voi aiheuttaa isompiakin ongelmia kuin toisilla.
Passi hajosi tiistaina ja kun ulkomailla asun niin uutta passia ei saa päivässä parissa! Haen uutta passia ensi viikolla ja sen saan siitten kahden viikon kuluessa.
 
vieras2
Älä teippaa, sano vaan että just meni rikki (lapset katsoivat äsken ja vahingossa repes ;) ) ja asap hommaat uuden, jos joku huomauttaa. Ei siis saa korjailla mitenkään (ja jos joku virkaintoinen äkkää sen pikaliimausksen, niin ei hyvä heilu).
 
vieras
juu älä ihmeessä ala itse korjailemaan, ja uuden saat veloituksetta jos passi on sellaista vanhaa mallia, niissä oli joku valmistusvirhe.. omakin hajosi kys. tavalla! Mutta itse reissasin rikkinäisellä pasilla vaikka kuinka paljon, mitään ei siitä koskaan tullut sen enempää. Jenkkeihin tosin hankin ihka uuden, siellä tuskin olisi mennyt läpi. Eu:ssahan periaatteessa riittää henkilötodistus, eli.. ei ajokortti, mutta sellainen samanlainen henkkari..
 

Yhteistyössä