Jyväskylässä ultrapaikkoja, hyviä sellaisia kaipailisin:)

  • Viestiketjun aloittaja neuvoton
  • Ensimmäinen viesti
neuvoton
Hieman taustaa:

Olen käynyt läpi sen säikähdyksen kun niskaturvotusultrassa ei olekaan kaikki kunnossa.
Olen myös kokenut lapsivesipunktion ja piinaavan tulosten odottelun.
( kromosomit ovat kuitenkin ok).
Missään vaiheessa ei ole katsottu oikein mitään vauvelistamme ja punktion tehnyt lääkäri sanoi ettei hän edes ala yrittämäänkään katsoa rakenteita ylipainoni takia.
En kuitenkaan ole niin iso, etteikö oikeasti tuo ultraus pitäis onnistua, sillä olen ollut tuhdimmassakin kunnossa ja keskussairaalassa on löytynyt niitä osaavia tohtoreitakin, joille ylipainoni ei ole tuottanut minkäänlaista ongelmaa.
Lisäksi minulla on laskeumavaivaa ja asia on noussut nyt ajatuksiini ykköseksi ja en oikein jaksa keskittyä mihinkään:(

Siksi etsisin nyt Jyväskylästä lääkäriä, joka olisi sympaattinen, asiallinen ja tietenkin osaava. Se mitä lysti maksaa ei ole väliä, eli halvinta en etsi!
Rakenneultraan pääsen keskussairaalaankin rv20+, mutta odottavan aika on liian pitkä sinne asti (yli 4vk).
Tahtoisin niin käydä katsastamassa pikkuistamme, että hänellä on tyyliin aivot jne.
En tiedä miten suhtaudutaan, jos olisin menossa jo rv18+ ???
 
b
Suomen Terveystalossa oltiin 4D-ultrassa viime vuonna. Ultraajana Keski-Suomen keskussairaalan naistentautien ja synnytysosaston ylilääkäri Jaana Kröger. Myös toinen hyvä ultraaja, joku Löfhjelm (mies) tekee ultrauksia siellä. Opettanut myös aikoinaan Krögerin.
Oltiin tyytyväisiä ainakin tuohon, mutta myös tuota miestä kehuttu.
 
jadal
tää nyt taitaa olla halvin, mutta erittäin hyvä lääkäri joka tapauksessa.
Eli radiologian erikois lääkäri Pertti Kaira, joka toimii mehiläisen tiloissa. erittäin mukava ja asiallinen lääkäri, joka todella osaa asiansa.
Suosittelen lämpimästi!
 
Kävin Ritva Österbackalla hänellä pieni vastaanotto kotonaan. Gynekologin kanssa pystyisit samalla keskustelemaan laskeumasta ja sen vaikutuksista ja mahdolisista korjaustoimenpiteistä jatkossa. Hänellä ei ollut kyllä 4d ultraa jos se on vaatimuksena.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:
Kävin Ritva Österbackalla hänellä pieni vastaanotto kotonaan. Gynekologin kanssa pystyisit samalla keskustelemaan laskeumasta ja sen vaikutuksista ja mahdolisista korjaustoimenpiteistä jatkossa. Hänellä ei ollut kyllä 4d ultraa jos se on vaatimuksena.
Tilanteeni tiedän siinä mielessä, että korjausleikkaus odottaa "nurkan takana".
Mutta pelottaa niin vietävästi kaikki tuleva. Tiedän, ettei nuo tohtoritkaan oo mitään ennustajia, mutta jotain suuntaa voisivat tieten antaa...ehkä siis vain lohduttaa jollain tapaa ja saada mut nauttimaan tästä pikkusesta eiköä vaan murehtia tuota alapäätä:(

Naislääkäreistä jokseenkin huonoja kokemuksia, mutta tämä ritva ö. jaana k. ovat mulle kyllä suht tuntemattomia.

4d ei välttämätön, mutta ois kai ihan hauska kerran käydä sellaisessakin ultrassa.

Löfhelmillä käynyt muutaman kerran keskussairaalassa aiempien raskauksien aikana, mutta en oikein tiedä hänen sympaattisuudestaan...

Mulla on oikeesti sattunut kohdalleni niin p.skoja lääkäreitä useampia elämäni aikana, että haluaisin nyt saada palvelua kohdalleni vihdoin.
En tiedä ymmärrättekö mua, mutta en halua lähteä maksamaan siitä, että minulle auotaan päätä:(


 
Ultramedissä kävin molemmilta kaikki mahdolliset ultrat. Esikoisen alkuraskaudessa oli huolia matkassa, kun oli runsasta verenvuotoa ja ultrassa Kaira rauhoitteli ja selvitti kaiken nähtävissä olevan tarkasti. Selostaa hyvin tarkasti mm. rakenneultrassa mitä tässä tutkitaan, mukaan saa paljon kuvia. Me oltiin enemmän kuin tyytyväisiä miehen kanssa. Mies sai huomiota paljon osakseen ja oli tyytyväinen, ettei jäänyt sivuosaan. Voin suositella Ultramedia!
 

Yhteistyössä