Hakutulokset

  1. M

    JOULULAHJAT**elokuun pulina**

    Meillekin ultrassa sukupuolen kertoivat, mutta en ole osannut suhtautua siihen oikein mitenkään. En ole yhtään vaatetta ostanut, enkä taida ostaakaan ennen kuin on vaavi sylkyssä. Toki sellaisia neutraaleja voi ostaa, ja tuttavilta olen jo saanutkin jotain, mutta ei mitään selkeää tän sukupuolen...
  2. M

    *JOULULAHJAT heinäkuussa*

    Härkänainen: Täällä ainakin jaksettiin lukea loppuun asti. =) Hassua kuin eri tavalla tuon sukupuolen "varmuudenkin" voi lääkärit sanoa. Meille ultraaja ei sanonu mitään prosentteja asian varmuudesta, sanoi vain että kyllä tämä *piip*:ltä näyttää. Potkut on alkaneet tuntua kunnolla...
  3. M

    *JOULULAHJAT heinäkuussa*

    Pikaisesti vain omaa napaa ennen nukkumaan menoa. Tänään päästiin vihdoin rakenneultraan ja kaikki oli hyvin. Vastasi viikkoja, joten la pysyi itsenäisyyspäivässä. Istukka etuseinässä häiritsi sen verran ettei kunnon sivuprofiilikuvaa saatu kotiin viemiseksi. Ja peukkukin oli löytänyt tiensä...
  4. M

    Mites hei jos on kissa niin käveleekö se pöydillä?

    Meillä kissalla ei ole mitään asiaa pöydille. Mut olen ihan varma että kaksin koiran kanssa jäädessään on pöydällä ihan yhtä suurella varmuudella kuin koirakin on meidän sängyllä(jonne sillä ei siis ole mitään asiaa!)
  5. M

    Jaksaisko vaiko eikö siivota?

    Pakko oli jaksaa, kun on tulossa vieraita. Muuten olis kyllä täälläkin jäänyt huomiselle tuo huhkiminen.. :snotty:
  6. M

    *JOULULAHJAT heinäkuussa*

    Omaa napaa vain pikaisesti täältä helteen keskeltä. Juuri kun ajattelin, että nyt on tullut se ihana keskiaika odotuksessa jolloin ei vaivan vaivaa ole, niin eiköhän tämä kauhea väsymys alkanut. :( Lieköhän hemppa laskenut nyt sitten. Muutaman päivän on ollut töissä yhtä tuskaa yrittää...
  7. M

    *JOULULAHJAT heinäkuussa*

    Synnytystapa-arvioinnista. Mulle tuo tehtiin toista odottaessa, mutta ei multa kyllä juuri muuta tehty kuin ultrattiin ja lääkäri kokeili vauvan kokoa mahan päältä sekä lantiota myös kokeili ihan vaan päältä päin. Kyllä olis saattanut jalka kohota hiukan potkuun jos olisi noin tutkittu kuin...
  8. M

    *JOULULAHJAT heinäkuussa*

    Äitiyspakkauksesta: On tuossa aikaa vierähtänyt siitä kun talossa on viimeksi ollut vauva ja suurimman osan vaatteista yms. olen ehtinyt tässä laittaa jo eteenpäin, joten ihan tervetullut tuo paketti on. Mun mielestä se tämän vuoden pakkaus on aika kivan näköinenkin sisällöltään. Eli kyllä, otan...
  9. M

    *JOULULAHJAT heinäkuussa*

    Paljon voimia äittä-67:lle! :hug: Täytyy sanoa, että ymmärrän täysin Härkänaista ja Terhikkiä. Meillä kaksi tyttöä ja nyt kun kolmatta odotetaan niin on yhdeltä sun toiselta kuultu että päätitte sit vielä yrittää poikaa. Tai, että kyllähän isi on onnellinen jos poika tulee.. Niin kuin ei...
  10. M

    *JOULULAHJAT heinäkuussa*

    Minä en näköjään ole tärkeitä tietoja itsestäni muistanut ilmoittaa. =) Eli Mama-Mii odottaa kolmatta muksua, jolla la 6.12. Oysiin suuntaisi tän mamman matka synnytyksen käynnistyessä. =) Ja vähän kuulumisia. Täällä on useampikin nyt puhunut harjoitus-supistuksista. Mullakin nuo supistukset...
  11. M

    *JOULULAHJAT heinäkuussa*

    Olen tuolla vauvan sivuilla kirjoitellut joulukuisissa nimimerkillä 010308, mutta tänne nimimerkki ei saanut alkaa numerolla. :| Nyt kun tännekin löysin, niin mukaan haluaisi vaihtelevaan tahtiin kirjoitteleva mamma Kempeleestä. Kotona vaavia odottelee lisäkseni avomies, kaksi tyttöä(-01 ja...

Yhteistyössä