*JOULULAHJAT heinäkuussa*

Eipä meillä paljo mitää kummallista oo tapahtunu, neuvola oli tossa keskiviikkona ja oma terkka kesälomalla, joten sijainen paikalla, onneks oli tuttu jo ennestää muuta kautta, niin oli ihan helppo mennä. Mä tosin oon tottunu, et terkat vaihtuu tiheemmin, ku paita :whistle:
Rautaa tarttis apteekista hakee, ku hemppa oli laskenu 116 ja oman mielen mukaan aion sen alottaa, ku tosta kakkosesta kerkes yhtäkkiä laskeen tasan 100, joten ettei nyt kävis samalla tavalla. Ja painoki oli jo pikkasen noussu, että plussan puolelle meni se, tähän asti on vaan laskenu.

Ukolla alkais sit 1,5 tunnin kuluttua ansaittu kesäloma ja huomenna pitäis mennä muorin ja vaarin kans koko porukalla mansikkamaalle :p
 
Härkänainen kyllä me aateltiin pakkaus ottaa, kerta nyt ensimmäinen muksu on kyseessä :) tän vuoden pakkauksen värit ei kyllä hirveesti innosta, mutta onhan siinä paljon kaikkee hyödyllistä..

maria & pikkuinen 18+1
 
Täälläki on tuo eturepun koko välillä hämmästyttäny kun edelleenki pysyttelee pienenä ja piilossa ;) , sei mitään haittaa mutta tuntunu hiukka hassulta ku kolmas tulossa noin pienillä ikäeroilla ja kakkosesta oli jo iso maha näillä viikoilla.

Pikku-Öttiäisellä on kuitenki kaikki hyvin ja vastaa viikkoja. Tänään tarkastettu kuulumisia ultralla ku piti käyä sairaalas. Muutaman päivän on supistellu aika ahkeraan ja ku viimein otin ja soitin neuvolan tätille niin laitto heti päivystyslähetteen sairaalaan. Kanava oli pehmenny muttei lyhentyny ja kohdunsuu pikkusen auki.

Eli niinku osasin jo aavistaa niin lepohoitoon. Nyt hajottaa, mutta poikanen on kuitenki hengissä nyt, ja saattaa ehkä vaikka pysytellä mukana ku jaksaa vaan levätä. Vielä sitä pientä ei lasketa oikee ihmiseksi tuolla sairaalamaailmassa ja jos syntyy nyt ni se on voi voi :(

22 viikon jälkeen äitipolille seurantaan ja jos jatkuu vaan aukeaminen niin sitte ehkä jotaki koitetaan estämiseksi. Toivotaan parasta :)




:hug: Äittä-67

ja jaksuja kaikille!

Omituine+Öttiäinen 18+6
 
[/b]härkänainen me ei meinata nyt ottaa äitiyspakkausta, kun se esikoiselta on vielä lähes kokonaan tallella. Kävin kyllä katsomassa kelan sivuilta millanen olis ja aika kivan neutraalit sävyt tänä vuonna. Varsinkin se toppahaalari oli musta ihana! Mutta esikoinen syntyi tammikuussa ja sille ostettiin silloin vauvahaalari, kun toi pakkauksen on niiiin iso ja seuraavana talvena jäi se haalari tosi vähälle käytölle. Ei ole käytännöllistä materiaalia enää konttaavalle ja kävelemään opettelevalle yksivuotiaalle..
Muutenkin tykkäsin enemmän käyttää niitä vaatteita, mitä oli itse valinnut ja ostanut vauvalle, kuin pakkauksen vaatteita. Mutta olihan se aivan ihanaa hakea se pakkaus postista ja ihastella pieniä vaatteita. :)

Maanantaina olis sit se rakenneultra.. Sitä odotellessa..

Findy 19+1
 
äittä-67 :hug: jaksuja sinne niitä tarvitaan! iteslläni ei ole ollut kesken menoa mutta raskasta se armasti on...


omaa napaa....en ole paljoa ehtinyt kirjoitella tänne ku nuo kolme tyttöä vie aika hyvin äitin huomiota päivisin =) mulla olisi ens viikon tiistaina ultra, kovasti ootan sitä et näkee taas vauvan ja että onko kaikki kunnossa. mites te muut aiotteko kysyä umpi tulee? me ollaan aateltu kysästä elokuussa mennään vielä yksityiselle jossa saa varmasti tietää kumpi meille on tuloos ku tuolla sairaalassahan ne ei keskity siihen sukupuolen katsomiseen tai ainakaan täällä hyvinkäällä! olisi nyt jo raskaus aikana kiva tietää et kumpi tulee jos tulee poika meillä ei kolmen tytön jälkee ole pahemmin vaatteita ku ei viittis poikaa pukea pinkkiin mekkoon :D no meille on muuten kyllä sama kumpi tulee kuhan olisi terve!

joku kyseli pakkauksesta me ollaan otettu kaikille kolmelle ja aiotaan nytkin ottaa! siinä on kuitenkin niin paljon hyödyllistä kamaa....ja olen säilyttänyt kaikkien toppapuvut ja makuupussit,että saa vanhempana käyttää omilla lapsillaan jos haluaa tai muistona....
 
Ilmottaudun joukkoonne taustoilta :)
Elikkäs joulukuun vauvaa kanniskelen salamatkustajana ja laskettu olisi 27.12.Ensimmäinen lapsonen on syntynyt 8/99 eli lähes varhaisteini ja nyt siis iltatähti tulossa =) (Ai niin olen siis 31vee)
Synnytysairaala oli ekalla kerralla Hyvinkään sairaala mutta nyt en tiedä mitä tapahtuu kun veriseulassa löytyi tuntematon vasta-aine(?). En tiedä mitä tarkalleen tarkoittaa, mutta ei kuulosta kuitenkaan kauhean hyvälle, kun ensimmäisestä ei mitään vastaavaa ollut ja samat vanhemmat molemmilla lapsilla.

Vaivoja ei ole mitään ollut ja masu ei vieläkään näy(mulla on taaksepäinkallistunut kohtu), liikkeet kuitenkin tuntuu jo kohtuu hyvin.
Rakenne ultra vasta 12.8 ja neuvolakin sen jälkeen jolloin otetaan taas verinäytteitä SPR:lle tutkimuksiin.
Sukupuolta aattelin r-ultrassa kysellä, mutta ei ekakaan suostunut vilauttaa niin en usko että nyttenkään saadaan mitään vastausta siihen. =)

Terveisin, Punahattu ja Tyyppi 16 plus 6

 
Äitiyspakkauksesta: On tuossa aikaa vierähtänyt siitä kun talossa on viimeksi ollut vauva ja suurimman osan vaatteista yms. olen ehtinyt tässä laittaa jo eteenpäin, joten ihan tervetullut tuo paketti on. Mun mielestä se tämän vuoden pakkaus on aika kivan näköinenkin sisällöltään. Eli kyllä, otan tuon paketin mielelläni. =)
 
Mei olla otettu pakkausta kellekkään, eikä varmaan oteta nytkään.

Sillä 140 eurolla saa aika paljon kaikkea mieluista ja tarpeellista, kun ne perustavarat jo on olemassa.

Uusimmassa kyllä näytti olevan jo muutama värillinenki vaate, hyvä niin :D Monesti oon miettiny et pukeekoha suurin osa vauvansa sitten pastelleihin ku ne pakkauksen vaatteet on melkein aina niin hempeitä. Muistaisivat joskus meitäkin, värien kavereita ja tekis iloisemman näköisen pakkauksen. Tasapuolisuuen nimissä :LOL:

No joo, ihan sama. En valita ilmaisesta, otan rahana ja ostan mitä huvittaa. Mutta silti mielenkiintoista kuinka stereotyyppisesti se pakkauski kasataan, pääasiassa haaleanvaaleaa aina.

Näinki turhia höpöttelee täällä:

Omituine ja Öttiäinen tasan 19vk
 
Me otetaan tälle kolmannellekki pakkaus, vaikka siskollaki on nyt sama pakkaus, mutta tuskin sieltä vaatteet meille kerkiää, muutenki ovat joutunu kaiken hommaamaan uutena, ku on kuitenki niin vähä väliä, ku lapset syntyy.

Ja sit, miks mun ei anneta nukkua. Masukilla jäi eiliset iltavillit aika vähäseen, niin eikö sitä pitäny sit alkaa aamulla ennen seittemää potkiin mammaa hereille ja mukellusta varmaan 1,5h, koita nyt sitte nukkua siinä |O
 
B-7
Ensiksi äittälle paljon voimia!!!!Ja halaus!

sittenDaylightdancer:kyllä masu kasvaa seuraavassa raskaudessa nopeammin.Vauvan asento voi vaikuttaa.ja vaikka lapsivesi olisi syynä,ei sen tarvitse tarkoittaa että jotain on vialla.Mulla oli viidennen muksun kohdalla vettä ihan hirmuisesti.Sf mitta huitelin 40cm ja yli.Kuitenkin kaikki oli ok ja terve poika syntyi.Ei edes kovin iso(3780g)eikä myöskään sokereissa häikkää!Ei kannata vertailla vatsaa edelliseen odotukseen =) Ja eteenpäin kallistunut kohtu vaikuttaa tietenkin myös!


On:mulla pää särkenyt eilisestä eikä mikään auta
:| :|
Mutta silti oli pakko tulla koneelle =)
Vauva potkii ihan hirmuisesti ja tuntuu kädelle isolta!!!!!!Maha heiluu nyt jo sivulta toiselle kun tyyppi riehuu.Yöllä heräilen potkuihin.
Varmaan on poika tulossa B)
Rakenneultra on perjantaina ja jännitys senkun tiivistyy!

Äitiyspakkausta en ole koskaan ottanut enkä ota nytkään.esikoisesta sain siskoltani käyttämättömän paketin ja käyttämättömäksi jäikin...

Puoliväli ohitettu,viikot nyt 20+1 jee!
 
Lauantai-iltaa kaikille!
Kiva kun täällä on näin aktiivista porukkaa, aina kun käy katsomassa on uutta tekstiä ilmestynyt! Täällä kaikki hyvin, liikkeitä tuntuu yhä enemmän ja väsymyskin on hieman hellittänyt, myöskään supistuksia ei ole enää tuntunut, huh! Maha alkaa kyllä olla melkoisen kokoinen, äitiysvaatteita kävin tänään ostelemassa kun ei mikään enää oikein mukavasti mahdu päälle. Toisaalta ihanaa kun masu kasvaa mutta kun mä olen tainnut kasvaa vähän joka suuntaan... ;) No vaunulenkit lumihangessa sitten laihduttaa hyvin.
Höh, tänään menin vahingossa juomaan kyläpaikassa järvivettä (se tuli siis hanasta) ja nyt mietin että minkäköhän taudin siitä nyt saan. Vielä ei ainakaan mahassa tunnu miltään toivottavasti oli puhtaanlaista vettä, enkä mä sitä montaa kulausta ottanut mutta mahtaako kenelläkään olla tietoa moisesta?
Äitiyspakkausta olen miettinut mutta en ehkä kuitenkaan ota tällä kertaa kun esikoisenkin pakkausvaatteet (ainakin osa) oli aika vähällä käytöllä ja kaikki on kuitenkin tallella ja muutenkin vaatetta on niin paljon, tietenkin jos poika tulee voi vaaleanpunaisen kanssa tulla pientä ongelmaa...mutta onneksi ihan vauvavaatteet tuli jo esikoisen kohdalla hankittua aika neutraaleja kun ei tiedetty sukupuolta joten niitä ei juuri tartte hommata muutenkaan. Sitäpaitsi säilytystilaa on muutenkin niin vähän ettei paljon enemää säilytettävää mahdu meille.
Semmoisia lauantaikuulumisia täältä savosta. Jee maanantaina vihdoin neuvola!
Vennu ja tonttu 17+6

 
Härkänainen Synnytystapa-arvioinnista.. Luulin ihan, että se tehdään jollain kuvauksella!! Saapa nähdä, tuleeko sitten mentyä, jos se tuollanen on :/

Minulle iski ke-iltana migreeni, ja to-pe ei pysyny taas mikään sisällä. Pe meinasivat lääkärissä passittaa tiputukseen, mutta kokeiltiin kuitenkin vielä panacodilla. No la-iltapäivänä se sitten meni onneksi ohi. Inhottavaa.. Maha oli suhteellisen turvonnut (ilmeisesti) ennen tätä migreeniä, mutta kun ei ruoka pysynyt, niin nyt tuntuu, että on ihan riutunut.. Nyt olen sitten takannut eilisestä lähtien taas kunnolla! Ehkä se taas siitä..
Milja + vaavi 17+4
 
Me kyllä otetaan tuo pakkaus ekalle lapselle.Seuraaville ei sit välttämättä enää.
Oireista: maha on pikku hiljaa alkanut kasvamaan,olo on ollut ok nyt monta päivää.Painoakin on tullut n.2 kiloa.

Juli+nuppu 17+1
 
Heippa kaikille !
Suuret :hug: äittälle ja tervetuloa uusille. Eilen kotiuduttiin mökiltä ja tänään ekan kerran täällä ja olipas viikossa tullut luettevaa =)
Mökkireissu meni hyvin. Säät eivät ollet parhaat, mutta ihan hyvät. Lasten kanssa siinä rannassa telmiessä sai hieman väriäkin pintaan. Ja uimassakin uskaltauduin joka päivä käymään, saunasta ja saunaan pian takaisin =)
Masussa taitaa olla tulossa jatketta futisjengiimme, nytkin vähän väliä tuntuu pikku potkuja. Tai oletan olevan potkuja, kuten aikaisemminkin olen olettanut ja nyt jo kaksi jalkapallosta innostunutta poitsua meillä onkin. Vanhin kerran toivoikin koko joukkueellista, mutta en luvannut tuota toivetta toteuttaa =)
Äitiyspakkauksesta: aion ottaa sen nyt, kuten aikaisemmillakin kerroilla. Vaikka vaatetta on edellisiltä jäljellä, niin haluan kuitenkin jokaiselle sen oman paketin.
Ens torstaina olis sitten ultra. Jännittää jo nyt ja odotan tosi innolla. No, onneksi lomapäivät menevät aina nopeasti.
Nyt taidan mennä tuon ukkokullan kanssa saunaan, lapsukaiset ovat jo unten mailla.
 
Heippa vaan! Onpas taasen tullut luettavaa kun ei hetkeen ole kerennyt koneella käydä, aina kun on oltava töissä. Äitiyspakkaksesta on ollut kovasti keskustelua, me otetaan pakkaus vaikka on kahdelle edellisellekin otettu, ihan kivoja käyttövaatteita kun ovat. Omaa oloa sen verran, että mahassa käy melkoinen potkiminen ja tuntee kuinka potkut kovenee viikko viikolta, ihanaa :heart: . Nivuset hiukan kippeenä ja selkäkin alkaa reistaileen, mutta eiköhän se tästä, lomaan enään kaksi viikkoa ja sitten saa huilata 4vko. Vointeja kaikille. Sateisen harmaasta maanantaista huolimatta nauttikaa olostanne. Minäpä alan valmistautua taasen töihiin lähtöön. :|
 
Miettinyt kanssa nyt kun asia ollut täällä puheena että ottaako äitiyspakkauksen, sillon 9 vuotta sitten se oli selvä asia mutta nyt ei niin selvä.
Ihan kivannäköisiä vaatteita siinä on ja sillä 140 sitä tavaamäärää ei saa joten... =)
Kymysys vielä ostatteko te jo tavaroita tulevalle vauvalle nyt vai sitten äitiyslomalla vasta?
Itse ostin esikolle vasta äitiyslomalla ja nyt miettinyt että uskaltaako tässä vielä ostaa mitään.

Punahattu ja tyyppi 17 plus 2
 
B-7
Punahattuolen satunnaisesti ostanut jo jotain.esm alennuksesta pienen toppahaalarin ja vaunut kun oli hyvä tarjous.Muuten en oo vaatetta ostanut vielä ja tuskin kovasti rohmuankaan ennenkuin ihan raskauden lopussa päivittelen tilanteen...
Edellisiltä x 6 on jäänyt niin paljon vaatetta,ettei mitään järkeä.Toki paljon oon antanutkin pois mutta neutraalit vauva bodyt ja potkarit oon kaikki säästänyt,ne ns ensivaatteet.
Kun saan tietää kumpaa sorttia tuloillaan ehkä teen jonkin "sukupuolistetun"vaatehankinnan :LOL: Ja jos se on se poika täytyy hankki hieman enemmän jos mielin "pojan vauvavaatteita"sillä ne olen lähestulkoon kaikki laittanut pois jo :ashamed:
Apuva--4 päivää rakenneultraan!!Miten voikaan näin jännittää aina v aan????
Petite-te ja bebe nro 7 rv 20+2
 
Näin esikoista odotellessa, otan ihan ehdottomasti sen äitiyspakkauksen. Muuten en oo juurikaan vielä ostanut vaatteita. Anoppi tuntuu tekevän sen mun puolestani :)

Täällä on kanssa selkää alkanu jumittaa, tosin osittain johtuu välilevyn pullistumasta joka kiukkuuntuu aina välillä. Reenata pitäis mutta jotenkin vauhti on vaan hidastunu raskauden aikana, ei vaan aina jaksa.

Täällä ilmeisesti melkein kaikilla jo vaavi potkii kunnolla, itellä ei vielä säännöllisesti eikä kovinkaan selkeesti tunnu potkuja. Istukka tosiaan on tossa edessä, joten siksi kai tuntemukset itellä aika vähissä.

Eipä tässä muuta, torstain neuvolaa odotellessa...

KeuKeu 19 + 4
 
En ole myöskään uskaltanut "taikauskoisena" vielä ostella mitään. Tänään on rakenneultra (jännittää) ja jos kaikki on hyvin, niin varmaan vaunut hankitaan pikapuoliin jo valmiiksi. Nyt kesän lopulla näyttää vaunujakin saavan vanhoissa väreissä alennuksella.

Nasu 19+4
 
Maanantaita taaltakin pain!

Punahattu: Meilla on aikas samanlainen tilanne, minunkin esikoinen on syntynyt 08/99 ja nyt sitten olis tulossa se kakkonen 23/12. Tuntuu niin hurjalta tallainen vali, ma en ihan oikeasti muista enaa yhtaan mitaan! Jotenkin tuntuu etta olin paljon "lukeneempi" silloin yhdeksan vuotta sitten! :LOL: Mutta onpahan ainakin sitten sita lisa-apua talla kertaa kun on miehen lisaksi innokas isosisko auttamassa. :D

Siita aitiyspakkauksesta; mun tekis ihan hirveasti mieleni se tilata kun sen voi ostaa ihan erillisestikin vaikka siihen nain ulkomaanelavana ei ole oikeutta. Mutta se on ostettuna aikas kallis ja sitten ne postimaksut.. Mutta kun mietityttaa etta muistaako sita sitten itse ostaa ne kaikenmaailman "kylpymittarit" sun muut. :ashamed: (Juu, tiedanhan etta ne on melko turhia mutta kun paniikki iskee!)

ON: Toi vanha kaveri iskias (vai onko se issias??) paatti tulla taas kylaileen ja kovasti sattuu. Oikean puolen alaselka ja takapuoli on ihan kauheissa krampeissa. Viela kun on tallainen toimistotyo missa on vahan jumissa tietokoneen edessa niin valilla meinaa poru paasta. Ja sitten niita supistuksiakin on riittanyt. Taalla ei ollenkaan tehda mitaan sisatutkimuksia. Mun hameen alle ei ainakaan ole kukaan yrittanyt kurkkia ja pelottaa vahan etta mita jos ne supistukset saakin siella jotain tapahtuun. Mista musta onkin tullut tallainen horho??? :whistle:

Muuten taalla vain menna porskutellaan samaan malliin. Potkut on tosi mojovia, varsinkin kun juon mun paivittaisen kafeiinittoman kahvin, niin Pottu menee ihan sekasin. Eilen oikein saikahdin kun sain monosta oikein kunnolla! :eek: :heart:

Rakenneultraan viela pariviikkoa, ei millaan malttais odotta! Jos vain nakevat kumpi on tulossa niin me halutaan ihan ehdottomasti tietaa. Ehka sitten kun nakee etta muutenkin on kaikki kunnossa, uskaltaa alkaa osteleen vaunuja sun muita.

Mutta tallaista tanne, kasvupyrahdyksia kaikille! (Niin, siis vaavien - tuntuu etta taalla kasvaan vain takapuoli! :LOL: )

Naputtaja ja Pottu 17+6
 
Nyt kai tiedän minkälainen se harkkasupistus on.. Ei ollut yhtään kipua tai mitään sellasta, mutta yhtäkkiä aamulla kun olin nousemassa selältäni ylös ni kohtu meni ihan kivikovaks vähäks aikaa, se oli itseasias aika hassun näköstä! :D Se tavallaan nous sillee pintää sellaseks kovaks möykyks ja sen kohdun rajan erotti aika selkeesti. Kesti ehkä 5 sekuntia jos sitäkää. Jännää..

Onkos muut päättäny jo minkälaiset vaunut haluatte? Meille on nyt todennäkösesti tulossa noi Brio Happyt, liikkeestä käydään varmaan tän kuun lopussa tai ens kuussa ostamassa. Ne on niin täydellisen kevyet käännellä, väännellä ja työntää et oon ihan ihastunu! =)

Pikkanen potkii ihanasti.. Jeps iltavuoroon lähettävä kohta.. elokuun 1.päivä alkaaki sitte loma.. :)

pikku ja pieni 18+3
 
Naputtaja: Jotenkin kaikki asiat on muuttunutkin niin paljon 9 vuodessa =)
Nyt ihan tietoisesti ollut lukematta kaikkia vauvalehtiä sun muita, kun huomasin silloin vuosia sitten, että tieto lisää tuskaa ja jos lukee kaiken mahdollisen niin alkaa tuntua ettei terveitä lapsia synnykään.
Miten sun 9-vuotias suhtautui uutiseen?Meillä ei ollut järin innoissaan ja alkujärkytyksen jälkeen oppinut jotakuinkin suhtautumaan uutiseen, lähinnä toivoisi tyttöä ja ostella sille vaatteita :D

Nasu30:"Taikauskoa" siis tämä munkin suhtauminen on osteluun, olis niin mukavaa kun uskaltais vaan antaa mennä eikä sitten viime hetkillä ison mahan kanssa tuolla joulurysiksissä hiki hatussa yrittää muistaa että mitäs kaikkea nyt sitten tarvitsikaan ostaa =)

Petite-te:Hyvä idea, ehkä mä kanssa jos ja mikäli ne näkee sukupuolen ostan jotain pientä sukupuolen mukaan että olis jotain pientä hypisteltävää. =)
 
Voi mammi!!

Just napyttelin pitkat rimpsut ja sitten kupin reunalla vahingossa painon esc-nappulaa ja kaikki katos!! :kieh:

Ei ku uudelleen [huoh]...

Punahattu: On kylla kaikki muuttunut! Mutta olen miettinyt etta ehka sekin vaikuttaa etta itse on kumminkin vanhempi ja kypsempi ja sita suhtautuu asioihin eri lailla. Ja olet ihan oikeassa etta tieto lisaa tuskaa. Esikoisen kohdalla en tainnut lukea lehden lehtea, luotin neuvolaan ja luin kirjoja. Nyt sitten kahlaan naita foorumeita ja vauva-lehtia lapi ja ai kun valilla ahdistaa. :whistle: Pitais vain muistaa luottaa niihin omiin vaistoihin. Esim. esikoista odottaessa ei tullut mieleenikaan ettei imetys onnistuisi. Ja niin vain tytto meni suoraan vatsasta tissille. Nyt on vahan epailyttanyt etta mita jos onkin ongelmia. :/

Meilla on onneksi esikko suhtautunut tosi hyvin vauvan tuloon. Tosin meillakin pitaa olla sisko tai saa menna takaisin sinne mista tulikin, kuulemma. :LOL: Tytto aina kyselee etta kuinka iso vauva nyt on.

Meilla on tuo tilanne vahan erikoinen; tyton isan kanssa erosin n. 6 vuotta sitten ja meilla on ollut tosi hyvin toimiva yhteishuoltajuus vaikka lapsi asuikin isansa kanssa. Ja taytyy kylla antaa kunniamaininta ex:lle, on meinaan mahtava isa ja hemmetin hyvin on tyton kasvattanut osaltaan. Kun me muutimme nykyisen kanssa Lontooseen (asuimme Hollannissa) ja tytto jai sinne, niin naimme sitten harvemmin kuin mita ennen (yleensa 3-4 kertaa viikossa kavin heilla + joka toinen viikonloppu tytto oli meilla). Aikas rankkaa on ollut. Nyt sitten prinsessa :heart: on paattanyt etta han haluaa aidin luo asuun. Iso paatos pienelle tytolle mutta isojen jutteluiden paatteeksi olemme huomanneet etta meilla on varsinaisen kypsa lapsi ja paatos pitaa. Syyskuussa sitten kahdesta tulee kolme, ja joulukuussa kolmesta nelja. Onneksi meilla on kaikilla hyvat valit, ex ja nykyinen tulee tosi hyvin toimeen ja tytto tykkaa nykyisesta miehesta.

Tallaiset monimutkaiset kuviot meilla, eiko oo tosi modernia meininkia! B)

Jaahas, tyot kutsuu taas!

Naputtaja ja Pottu 17+6
 
Rakenneultrassa käväistiin aamulla! Rusinalla kaikki ok! Mutta voi ristus sitä jännityksen ja pelon määrää, mitä kävin läpi illan ja yön ja aamun! Jotenkin olin taas aivan varma että kuollu se on, ei auta mikään. Ja sitten tää vielä vietti harvinaisen hiljaisen ja rauhallisen illan, ei potkun potkua vaikka miten makeaa mehua hörpin ja kevyesti tönin. Kiusanhenki :D .
Sukupuoli ei selvinnyt, kuvakulmissa ihan selkeästi välteltiin jalkoväliä, eikä sitten viitsitty mitään kysellä.

Istukka on takaseinässä, ja vauva tapaa kölliä siinä missä olin ajatellutkin hänen köllivän, navan vieressä oikealla perätilassa. Painoa tällä hetkellä on 402g ja vastaa täysin viikkojaan.
Mutta siis tärkeintä olikin se, että kaikki vaikuttaisi olevan ok. Toivottelivat seuraavan kerran sitten tervetulleeksi synnäriin tutustumaan ja synnyttämään.

Mistä tulikin mieleeni että onko synnytystapa-arvio ihan rutiinitoimenpide joka puolella, vai onko sekin sarjassa hyvin kirjavaa käytäntöä kaupungista riippuen?
 

Yhteistyössä