*JOULULAHJAT heinäkuussa*

En olisi arvannut että se äitiysrahan hakeminen olikin sitten loppupeleissä niin yksinkertaista kuin oli; vein paperit palkkatoimistooni ja he täyttävät ne ja laittavat eteenpäin! Miekin saisin tuon 3 kuukauden palkan jos olisin vakitöissä mutta eihän sijaisille mitään makseta. Harmi sinänsä. Äitiyspakkauksen hakemuksen jätin Kelan sähköisessä asioinnissa, joten sitä täällä nyt sitten odotellaan!
 
Kamomilla-81 juu, mäkin pyörittelin niitä kelan papruja aikani ja vein sitten palkkatoimistoon jotka hoitaa homman puolestani! :D kiva! Ja minä olen myös sijainen ja työsuhde joulukuun loppuun ja sinne asti siis saan palkankin, ja lomailemaan jään varmaan tuossa lokakuun puolenvälin tienoilla :).. Kuinkahan kauan sitä äippäpakkausta pitää odotella! Ei malttaisi päästä penkomaan :)
 
Huomentapäivää!

Ihan vaan nostan tätä aavistuksen ylemmäksi.. Eipä muuta!

petite-te Ihana katras sulla!!!!!!!!!!!! Varmasti on voimia kysynyt, mutta kyllä se palkitsee. Kumpa minäkin joskus pääsisin tuohon, mahtavaa! Minä olen kyllä nyt jo 29, joten kohta voi tulla fysiikan lait vastaan.. :(
 
Päivää taloon! Olin neljä viikkoa lomalla, tän viikon täällä taas touhunnut. Oon käyny lukemassa teidän juttuja että jotenkin pääsen kärryille taas =) Tänne ei kovin kummosia, pahoinvointia on edelleen, ja suppareita on täälläkin tullu. Ei kipeitä eikä onneks ihan kovin paljoa tule. Jonkin verran rymytään =) Ens viikolla olis rakenneultra torstaina, sitä jännityksellä odotan. Eipä tänne oikeestaan muuta, pää lyö ihan tyhjää :D

Viivi ja Masi 19+3
 
Neuvolassa käyty.Hemppa oli laskenu,vaikka oon niitä rautatabuja syöny sen kuukauden.Nyt sitten vissiin pitäis alkaa ottamaan kaks päivässä.
Sydän jumpskutti kovaa tahtia pikkisella.Ens viikolla ultraan.

Juli+nuppu rv 18+6
 
B-7
Kiitos Härkänainen! Nuori olet vielä ja hyvin sitä ehtii vaikka mitä... :whistle:
Mä olin 28v kun viides syntyi-no kk päästä 29 =) Nyt ehdin just täyttää 33v ennen tätä seuraavaa.
Muista oonkin ollut nuori,21,22,24ja 26v
Mä voisin haluta lisää lapsia vieläkin mutta nyt on välillä ajateltava itseään :whistle: Mutta jospa seuraavaksi sitten nelikymppisenä pari iltatähtee :eek: :LOL:
 

Yhteistyössä