Hakutulokset

  1. K

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    En meinannu istualtaankaan ylettyä millään. Mutta kyllä se napukka kiinni oli?? Mun mielestä.
  2. K

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Moikka! Kirjoitan nyt ekaa kertaa tänne. Mulla kierto yleensä n.25vrk melko tarkasti. Nyt kp 27/25. Oviksesta ei mitään tietoa? Huliviliehkäisyllä menty tämä kierto. Tänään tein päiväpissasta puhtaan negan rfsu:n testillä. Täytyy varmaan testata uudelleen aamupissasta huomenna? Takana kaksi...
  3. K

    Kouvolan seutu

    Glow: Meillä laskettuaika loka-marraskuun vaihteessa. Hui, se tulee äkkiä :heart: . Onko tuolla Pentsojalla kuinka aktiivista toimintaa? Ohjattua/vapaata jutustelua ja oleilua? Kaikki niin uutta, ihmeellistä ja jännää kun esikkoa tosiaan odotellaan.
  4. K

    Kouvolan seutu

    Moikka! Täällä yksi esikkoaan odottava Kouvolasta. Olisin tiedustellu teiltä,että millaisia harrastuksia teillä on vauvan kanssa? Tai mitä Kouvolassa on yleensä tarjolla? Olisin todella kiitollinen vastauksista. - vauvakerhoja? - vauvauintia? - muskaria? - vauvajumppaa? - Muuta...
  5. K

    Raskauden yritys+alkoholi

    Heippa! Olemme jättäneet ehkäisyn pois lokakuussa 2008..mutta vauvaa ei ole vielä kuulunut. Yritys siis kovasti meneillään :). Nyt sitten on tulossa työpaikan kemut..silloin kp 25, eli jos olisin raskaana rv 3+risat. Miten juhlissa siis käyttäydyn? Mikäli raskaustesti ei näytä vielä juuta...
  6. K

    Vauva- arki?

    Kertokaahan nyt joku kokemuksianne/ajatuksianne?? :heart:
  7. K

    Vauva- arki?

    Joo kovin yksilöllistä varmaan, että miten kukakin nuo asiat kokee =) . Kiitos vastauksistanne ja mielelläni lukisin paaaaljooon paaaljoon lisää tarinoita :D . Uskon, että itselläni ei ole kovinkaan vaaleanpunaiset käsitykset noista arjen asioista..
  8. K

    Vauva- arki?

    Moikka! Täällä yksi pian 24v esikoisesta haaveileva nais-immeinen miettii kaikenlaista..ja haluaisi nyt kuulla teiltä fiksummilta kokemuksia muutamista jutuista:)? Millaista arki vauvan kanssa on/oli? Yllättikö mikään vauva- arjessa? Millainen teidän "päiväohjelma/vuorokausirytmi" oli/on...
  9. K

    Kamala vauvakuume

    Mielenkiintoisia ja hyviä ajatuksia..Joo itsekin olen sitä mieltä, ettei rahalla lapsia tehdä onneliseksi, eikä se loppujen lopuksi ole mikään onnen takaaja. Joskus voi olla päinvastoinkin. Itse olen vaan sellanen ihminen, että haluan että jotakuinkin on perusasiat kunnossa...niin kun kaikki...
  10. K

    Kamala vauvakuume

    Voi sanokaahan nyt jotain MEILLE :p
  11. K

    Kamala vauvakuume

    Huomenta! Meillä haaveissa esikoinen..ja nyt miekkonenkin alkaa olla selvästi kuumeissaan. Tuntuu, että pää "räjähtää" kaikesta tästä haaveilusta ja pohdinnasta mikä olisi nyt järkevää. Tässä vähän taustaa meistä..eli ollaan minä 23v, mies 25 ja risat. Seurustelusuhdetta takana reilu...
  12. K

    Millä viikoilla olet kertonut raskaudestasi töissä?

    Elikäs siinä lyhykäisyydessään tuo kysymys: Millä viikoilla olet kertonut raskaudestasi töissä? Toki kiinnostaa millaista työtä teet? Ja miten raskaudestasi kerroit? Itselläni ei ko. tilanne ole vielä ajankohtainen, mutta tulevaisuuden varalle mietin..Kuinka kauan raskautta pystyy realistisesti...
  13. K

    Alkoholi ja lääkkeet? Ennen kun tiesi olevansa raskaana..

    Eli tämä tilanne on täysin fiktiivinen ja kuviteltu, mutta minua askarruttava. Kertokaahan siis te viisaammat. Kuvitellaan siis, että naisella olisi menkat myöhässä..raskautuminen ei siis ole suunniteltu. Ennen plussaa on viettänyt "normaalia" elämää; viettänyt kostean baari-illan ja popsinut...
  14. K

    Synnytyksestä amatöörin kysymyksiä?

    Nää on varmaan monen teidän mielestä ihan hölmöjä ja itsestäänselviä kysymyksiä..Pakko vaan hieman synnytyksestäkin kysellä täällä, kun vauvakuumetta pikkusen pukkaa:). Tässä siis muutama minua askarruttava kysymys: - Oksentaako suurin osa synnyttäjistä? Tai kuuluuko synnytykseen...
  15. K

    Vauvakuumeesta..

    Huoh:)! Ihanaa, että monilla muilla risteillyt päässä samankaltaisia ajatuksia/pelkoja. Olen muutenkin ihminen, joka miettii paljon asioita ja yrittää etukäteen valmistautua mahdollisimaan moneen juttuun:). Tiedän, että muutama menevä sinkkukaveri ei voi vauva haaveitani tajuta..kun itse niin...
  16. K

    Vauvakuumeesta..

    Pirun hormoonit :whistle:
  17. K

    Vauvakuumeesta..

    On tää niin kamala "tauti"..tuntitolkulla vierähtää aikaa lukien kaiken maailman vauvahömppää. Mutta jotenkin ei uskalla yrittää...tosissaan. Salaa toivoo vahinkoa;). Olen siis pian 23v, miekkonen25 ja risat. Miehellä vakkaripaikka, itsellä piitkiä sijaisuuksia hoitoalalla ja töitä on/tulee...
  18. K

    Elämäntilanne galluppia?

    1. Ikäsi? - minä ensi kuussa 23v, mies 25 ja risat 2. Sivilisääty? Seurustelun kesto? - ei kihloissa, ei naimisissa :D, yhteiseloa vuoden päivät. Ennen seurustelua ollaan "tunnettu pitkään". Kaksi koiruutta. 3. Työtilanne? Opiskelutilanne? - kummatkin töissä, minä määräaikainen (ainakin...
  19. K

    Elämäntilanne galluppia?

    Heipä heip. Millainen elämäntilanne teillä on/on ollut kun olette aloittaneet esikoisen kohdalla raskautumisyrityksen? Tai tulleet raskaaksi? Itseäni kun kovasti mietityttää millon kaikki olisi "tarpeeksi valmista":)? Siksipä tässä mielenkiinnosta pientä gallupin-tynkää;). 1. Ikäsi? 2...

Yhteistyössä