Hakutulokset

1. viivi-maria08

Mikä yksinhuoltajuudessa on mielestäsi kamalinta?

ei se kamalaa ole jollei tee siitä sellaista. mä oon ollut 20raskausviikolta asti yksin. nyt tuo pikku neiti on 2v 9kk. onneks on 2,5v ollu ihana ihminen rinnalla jakamassa arkea. tytölle isi vaikka onkin isipuoli
  2. viivi-maria08

minun kuva n.26 vuoden takaa :)))
  3. viivi-maria08

Krstaloasujille kysymys: Onko teidän kaikki patterit jo lämpiminä?

meillä kävi huoltomies tuota asiaa tutkimassa ja totes et on niin hapettunut että pitää korjata keväällä jos alkaa vuotaa. mut nyt patteri lämmin kun aukaisi termostaatin :)
  4. viivi-maria08

Lapsi autossa

anttilasta ostettu istuin. oli niin kauan selkämenosuuntaan kun ei jalat menny koukkuun.
  5. viivi-maria08

avonin kosmetiikka

kyllä pystyt käyttään vaikka minua ja voin tehdä tilaukset. vaihdetaanko jotenkin sähkis osoitteita??
  6. viivi-maria08

Lapsi autossa

niinhän se kuuluis mut meillä ei oo varaa hienoihin ja kalliisiin istuimiin joten neidin jalat tulee yli ja olis polvet päässä jollei olis kasvot menosuuntaan. ikää nyt 1v 9kk
  7. viivi-maria08

avonin kosmetiikka

näät netistä kuvaston täältä: http://www.avonfi.com/PRSuite/home_page.page tuotteet on hyviä ja maailmalla jenkeissä sekä englannissa on ihan huippumerkki. 3kk palautusoikeus jollei tuote sovi. meillä käyttää koko perhe ja puoli sukua :)
  8. viivi-maria08

Oireettomien pino

ultrassa katsottiin tänään ettei siel ole ketään :'(( verikoetta ei otettu mut pissanäytteet oli negaa. oireita oli ihan kuin olis potkuja tuntenut.
  9. viivi-maria08

Oireettomien pino

menkat loppui n. 3kk sitten. tein koko kesän raskaus testejä... labrassa ja kotona kaikki negaa. ei mitään oireita. ennen kuin viime viikoilla alkoi potkia... no kävin tänään neuvolassa ja kuunneltiin doplerilla... sielt löytyi sydänäänet ja tahtia oli 180... :)))
  10. viivi-maria08

hmmm....

jännittää huominen aamu... vien labraan raskaus pissanäytteen. lähes 3kk ei oo menkkoja tullut... parin päivän ajan tuli välissä ruskeaa vuotoa. viime viikosta on tuntunut mylläystä... tuntuu painetta välillä mahassa ihan kuin ekan kanssa...
  11. viivi-maria08

Mistä sais kunnon miehen, joka ei juo? Onko teillä sellaiset?

ihanan ja kiltin miehen. mua on sit hakattu, juotu mun palkat, ei oo päästetty töihin. on ollut väkivaltaisia, narsisteja, alkoholisteja, huumetyyppejä. ite oon aikast absolutisti. neiti on 1.5v ja sen aikana oon ottanut pari sauna lonkeroa. tupakkaa en ole edes maistanut. baareissa ei käydä.
  12. viivi-maria08

Erikoinen galluppi:Käykö taapero suihkussa.....

elikä : - vaikka olis ennen antanut suihkussa kastella päänsä niin voi silti alkaa itku-potku- kirku raivarit 4-6v - jarrusukat jalkaan... ei mitään mattoja tarvita... - meillä käy vilkas 1v 6kk saunassa ja vannassa pesulla. ja aina on sukat jalassa. se saa halutessaan nousta itse pois...
  13. viivi-maria08

Tulee väkisin mieleen, että syytän kotiäitien lapsia, jotka hoidossa...(päivähoitopaikka-asiaa)

niin kuin joulun välipäivät. vaikka olin kotona niiin vein tytön hoitoon, mut viivi oli siel ihan yksin. ei tullut varahoitolapsia ja pph oli onnellinen kun viivi meni hoitoon sanoi et jos hänellä yksikin oma niin ei tarvi mennä tarhaan töihin tai tuu palkaton päivä. tyttö on 5pv viikossa...
  14. viivi-maria08

paljon minun ja pienen vauvan minimim toimeentulotuki??

aikuisella 354.83?/KK ja lapsella 262.99?/kk... näät on siis pakolliset menot jotka on lakisääteiset ja nämä kattaa ruoka, vaippa, vaate sekä joitakin muita tarpeellisia kustannuksia. Tuloiksi lasketaan: palkka, työttömyysraha, työeläkkeet, kansaneläke, lapsilisä, elarit, sairaspäiväraha...
  15. viivi-maria08

Hyvinnukkuvasta vauvasta hyöriväksi taaperoksi - mitähäh?

huoneessa ja tuo sama pyöriminen vaikuttaa myös meillä perheen jaksamiseen. meillä viivi on myös 1v 1kk. nukkuu nyt matkasänkyssä koska sielt ei saa jalkoja ja käsiä ulos niin kuin pinnasängystä. ja meilläkin riittää itkua vaikka on aina nukkunut omassa säängyssä on varmaan vaan niin kova...
  16. viivi-maria08

Voi venäjä!! Menikö rahat hukkaan? (bensa-automaatista)

ja soittaa siinä olevaan palvelu numeroon. selittää asia et näin kävi. mä kerran laitoin 20? automaattiin ja sain tankattua vain 5? koska olin juuri auton hankkinut enkä osannut käyttää siinä olevaan "varkaus suojaa"= läppä siel tankin putkessa. sain seuraavalla viikolla rahat tilille.
  17. viivi-maria08

Miten te kotiäidit jaksatte kotona oloa?

hoitoon ollessaan 9kk... ja hyvin siellä viihtyy... on kehittynyt nopeammin kun on ollut hoidossa
  18. viivi-maria08

Vastatkaa jookos.. minkä ikäisenä teillä..?

autokoulu juttuja. annoin tyttöni vieraalle hoitoon (olen yh ja lapsen isä ei halua tavata) tytöllä silloin ikää noin 2kk... kaikki oli mennyt tosi hyvin. enkä ole huomannut mitään erikoista tuossa vuoden vanhassa termiitissä. olin kahtena päivänä ja molempina päivinä jotain 10h.... mä...
  19. viivi-maria08

Päivähoidon maksu?

n.1069?... niin paljonko on päivähoito maksu??? ei osaa laskea

Yhteistyössä