Oireettomien pino

Kirjoittakaahan kokemuksia te, joilla ei raskauden aikana ole lainkaan oireita tai vaan hyvin vähän.
Itse olen tehnyt kolme raskaustestiä; näistä ensimmäinen näytti todella todella haalean viivan, toinen vähän paremman ja viime viikolla (laskujen mukaan rv 6) näytti jo kunnon viivan.
Jotenkin en vaan vieläkään jaksa uskoa, että olisin raskaana. Oireita ei ole mitä nyt pari viikkoa mahaa jyysti. Kai sitä pitäisi ajatella, että on onnekas kun ei tarvitse kärsiä oksennuksista ja muista. Mutta jotenkin on vaikeampi uskoa tilannetta, kun ei edes tunnu että raskaana olisi.

Mun on nyt ehkä vielä hiukan huono vastata tähän, mut vielä ainakin olen oireeton! :D
(Reilu viikko sitten oli hiukan aaltoilevaa pahanolontunnetta sekä räjähdysherkkyyttä ja muutamia päiviä sitten oli alavatsa nipistelyä ja vihlontaa asentoa vaihtaessa, mut ei mitenkään suuresti mitään)
Eilen tein "huvinvuoksi" raskaustestin ja sieltähän tuli "raskaana" 2-3 viikkoa. En ollu uskoa silmiäni! Tosiaan, ei minkäänlaisia raskausoireita tai oloja oo hetkeen ollu. Ihan outoa, kun on 2 raskautta takana ja kummassakin on ollut eritoten tuota pahoinvointia. Toisessa aamuisin ja toisessa iltaisin. Nyt en huomaa mitään eroa "normaaliin" olotilaan verrattuna. =) Toivottavasti kaikki on sillai ku pitääkin!

Mulla ainakin oireet olleet tosi lieviä alusta asti (lähinnä hieman ällöttävä olo joskus ja väsymystä), ja nyt rv 12+0 meneillään ja kaikki hyvin ja kaksosia vielä odotan, joten yrittäkää olla stressaamatta oireettomuutta, vaikka kokemuksesta tiedän, että se on vaikeaa.

Täälläkään ei mitään oireita!! Melkein vois luulla että ei ole raskaana. Melkein jo odotan että tulisi ällö olo B) Ennen plussaa nivusia vihloi välillä ja mahassa menkkamaisia "kipuja". Nyt tuntuu että oon paljon virkeempikin kun ennen plussaa.

Alussa ei ollu muita oireita ku närästys, sitä kyllä olikin sitten muitten edestä... :p Ja väsytti jonnin verran mutta sekin taas voi johtua töistä tms. Aikalailla plussauksen jälkeen hävis se närästyskin, mullehan sillon ennen plussaa sanottiin neuvolasta että en voi olla raskaana koska mulla ei ole oireita, väkisinkin on pakko olla vaan kiertohäiriö, jonka perusteella multa evättiin verikoe ja yritettii vaan lähettää lääkärille alapäätutkimukseen...Sit mä onneks sain parin piinaviikon jälkeen sen plussan.. :D Ja voitte uskoa että naureskelin neuvolan toiminnalle kun samainen täti joka oli sitä mieltä etten voi oireettomuuttani olla raskaana huomas että kappas, sulla on 8+ viikkoja... :LOL: Noh, mulla tuossa pari viikkoo sit oli tissit kipeet, nyt nekin on alkanu vähitellen tasaantuu joten taas oon melko oireeton (julmettua turvotusta lukuunottamatta ), jos en tietäis niin vois luulla etten raskaana olekkaan, vaan syöny vaan hyvin.... :p Parempi se kai on näin olla kuin oksentaa jatkuvalla syötöllä ja arpoo et mikä nyt pysyis ees vartin sisällä, silti sille ei mitää voi että jatkuva huoli on pienen elämän voinnista kun ultraakaan ei oo vielä tehty...

Maira ja mytty 11+4

menkat loppui n. 3kk sitten. tein koko kesän raskaus testejä... labrassa ja kotona kaikki negaa. ei mitään oireita. ennen kuin viime viikoilla alkoi potkia... no kävin tänään neuvolassa ja kuunneltiin doplerilla... sielt löytyi sydänäänet ja tahtia oli 180... :)))

Mä olen nyt viikolla 31+3, ja olen ollut oikeastaan täysin oireeton koko raskauden ajan. Olen saanut nauttia raskaudesta ja olen vain onnellinen, että olen niin hyvässä asemassa :heart: Vauva voi hyvin vatsassa ja äiti on tyytyväinen :heart:

viivi-maria08 ihmettelen siun tilannette..teitkö siis useamman r-testin(milloin viimeisimmän?) ja labrassakin katsottiin verestä-ja negaa näytti?? :eek: ..eikö ollut minkäänmoisia oirehia?..ihme juttu..mutta siellä on vaavi masussa kuiteskin:heart: Onnea siulle kovasti!!! :flower:

Ps. Etkö käynyt lääkärissä kun menkkoja ei kuulunut..etkö siis ollut huolissasi?..

Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:
viivi-maria08 ihmettelen siun tilannette..teitkö siis useamman r-testin(milloin viimeisimmän?) ja labrassakin katsottiin verestä-ja negaa näytti?? :eek: ..eikö ollut minkäänmoisia oirehia?..ihme juttu..mutta siellä on vaavi masussa kuiteskin:heart: Onnea siulle kovasti!!! :flower:

Ps. Etkö käynyt lääkärissä kun menkkoja ei kuulunut..etkö siis ollut huolissasi?..
ultrassa katsottiin tänään ettei siel ole ketään :'(( verikoetta ei otettu mut pissanäytteet oli negaa. oireita oli ihan kuin olis potkuja tuntenut.

Alkuperäinen kirjoittaja viivi-maria08:
Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:

ultrassa katsottiin tänään ettei siel ole ketään :'(( verikoetta ei otettu mut pissanäytteet oli negaa. oireita oli ihan kuin olis potkuja tuntenut.
Voi ei :hug:
Mut mitkäs ne oikein oli ne sydänäänet mitkä doplerilla kuului? Eihän ne ainakaan sun omat voineet olla kun niin korkeat :/

Yhteistyössä