kiinnostaisi tietää millaisia tuotteet ovat? käyttö kokemuksia kenelläkään?myyjää paikalla?
Jos on ihan hirmu herkkä että on esim vain pystynyt jotain apteekin rasvojakin vaan käyttämään niin voi olla ettei sovi, mutta ei sitä aina tiedä. Avonilla on 3 kk vaihto-palautusoikeus että riskittä voi kokeilla.Alkuperäinen kirjoittaja ekavekara3:kerro sopiiko tuotteet herkkä ihosille ja saisiko kuvaston jostain
https://www.avon.fi/PRSuite/needARep.page Tuon kun täytät niin lähin konsultti ottaa suhun yhteyttä.Alkuperäinen kirjoittaja ekavekara3:kerro sopiiko tuotteet herkkä ihosille ja saisiko kuvaston jostain
se on onneksi vaan sun mielipideAlkuperäinen kirjoittaja ei kannata:Ihan kaameita, ei sopinut mulle eikä mun äidille yhtään. TODELLA voimakkaan tuoksuisia miedoimmatkin. Tuli migreeni käsivoiteesta ja puuterista. Kyllä PUUTERISTA! Mä en kyllä voi suositella.
Nää on musta aika hyviä.. Kukapa myyjä ei omiaan kehuisAlkuperäinen kirjoittaja avon:täälä myös myyjä. tosi edullisia tuotteita, olen ollut laatuun tyytyväinen. en myisi mitään mitä en itsekin ostaisi ja käyttäisi. mitään muuta kosmettiikkaa ei meidän perheessä käytetä. samat asiakkaat tilaa yhä uudestaan, ovat olleet kyllä tyytyväisiä
No mä en ole myyjä ja voin silti kehua. Mä ainakin tykkään avonin tuotteista ja aion niitä tilata lisää.Alkuperäinen kirjoittaja buhahhaa:Nää on musta aika hyviä.. Kukapa myyjä ei omiaan kehuisAlkuperäinen kirjoittaja avon:täälä myös myyjä. tosi edullisia tuotteita, olen ollut laatuun tyytyväinen. en myisi mitään mitä en itsekin ostaisi ja käyttäisi. mitään muuta kosmettiikkaa ei meidän perheessä käytetä. samat asiakkaat tilaa yhä uudestaan, ovat olleet kyllä tyytyväisiä
kiitos mutta juur äsken kerkesin kuvaston pyytämään toiseltaAlkuperäinen kirjoittaja viivi-maria08:kyllä pystyt käyttään vaikka minua ja voin tehdä tilaukset. vaihdetaanko jotenkin sähkis osoitteita??
Sama täällä.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No mä en ole myyjä ja voin silti kehua. Mä ainakin tykkään avonin tuotteista ja aion niitä tilata lisää.Alkuperäinen kirjoittaja buhahhaa:Nää on musta aika hyviä.. Kukapa myyjä ei omiaan kehuisAlkuperäinen kirjoittaja avon:täälä myös myyjä. tosi edullisia tuotteita, olen ollut laatuun tyytyväinen. en myisi mitään mitä en itsekin ostaisi ja käyttäisi. mitään muuta kosmettiikkaa ei meidän perheessä käytetä. samat asiakkaat tilaa yhä uudestaan, ovat olleet kyllä tyytyväisiä