avonin kosmetiikka

Alkuperäinen kirjoittaja ekavekara3:
kerro sopiiko tuotteet herkkä ihosille ja saisiko kuvaston jostain
Jos on ihan hirmu herkkä että on esim vain pystynyt jotain apteekin rasvojakin vaan käyttämään niin voi olla ettei sovi, mutta ei sitä aina tiedä. Avonilla on 3 kk vaihto-palautusoikeus että riskittä voi kokeilla.
 
näät netistä kuvaston täältä: http://www.avonfi.com/PRSuite/home_page.page

tuotteet on hyviä ja maailmalla jenkeissä sekä englannissa on ihan huippumerkki. 3kk palautusoikeus jollei tuote sovi.

meillä käyttää koko perhe ja puoli sukua :)
 
ei kannata
Ihan kaameita, ei sopinut mulle eikä mun äidille yhtään. TODELLA voimakkaan tuoksuisia miedoimmatkin. Tuli migreeni käsivoiteesta ja puuterista. Kyllä PUUTERISTA! Mä en kyllä voi suositella.
 
avon
täälä myös myyjä. tosi edullisia tuotteita, olen ollut laatuun tyytyväinen. en myisi mitään mitä en itsekin ostaisi ja käyttäisi. mitään muuta kosmettiikkaa ei meidän perheessä käytetä. samat asiakkaat tilaa yhä uudestaan, ovat olleet kyllä tyytyväisiä
 
ss
Alkuperäinen kirjoittaja ei kannata:
Ihan kaameita, ei sopinut mulle eikä mun äidille yhtään. TODELLA voimakkaan tuoksuisia miedoimmatkin. Tuli migreeni käsivoiteesta ja puuterista. Kyllä PUUTERISTA! Mä en kyllä voi suositella.
se on onneksi vaan sun mielipide
 
buhahhaa
Alkuperäinen kirjoittaja avon:
täälä myös myyjä. tosi edullisia tuotteita, olen ollut laatuun tyytyväinen. en myisi mitään mitä en itsekin ostaisi ja käyttäisi. mitään muuta kosmettiikkaa ei meidän perheessä käytetä. samat asiakkaat tilaa yhä uudestaan, ovat olleet kyllä tyytyväisiä
Nää on musta aika hyviä.. Kukapa myyjä ei omiaan kehuis ;)
 
Mä tykkään noista. Siellä on niin ihania luomivärejä, kynsilakkoja ja huulikiiltoja. Just sain mineraalimeikkivoiteen ja se vaikutti aika hyvältä. Sitten se vadelma-kermavaahdon tuoksuunen kylpyvaahto...mulla ei ole kylpyammetta, mutta käytän tuota ihanuutta suihkugeelinä. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja buhahhaa:
Alkuperäinen kirjoittaja avon:
täälä myös myyjä. tosi edullisia tuotteita, olen ollut laatuun tyytyväinen. en myisi mitään mitä en itsekin ostaisi ja käyttäisi. mitään muuta kosmettiikkaa ei meidän perheessä käytetä. samat asiakkaat tilaa yhä uudestaan, ovat olleet kyllä tyytyväisiä
Nää on musta aika hyviä.. Kukapa myyjä ei omiaan kehuis ;)
No mä en ole myyjä ja voin silti kehua. Mä ainakin tykkään avonin tuotteista ja aion niitä tilata lisää.
 
Täällä avon konsultti
Juu tottahan tuo on että nuo tuotteet ovat hyvin kyllä hajustettuja. On myös tuotteita jotka sopii herkälle iholle..Kaikenkaikkiaan avonilla on aivan ihania tuotteita! Meikit on ihania ja suurinosa ihanan tuoksusia ja erittäin hyviä tuotteita hinta-laatusuhteelta,jos vertaa marketin halpatuotteisiin. Mutta siis jos on todella herkkä iho niin ei kannata esim meikinpesuaineita tai kasvorasvoja käyttää paitsi apteekin mutta muuten kyllä liputan avonin puolesta. Sanon tämän siksi että itseläni on herkkä ja pintakuivaiho ja nuo kosteusvoiteet ovat liian hajustettuja mulle ainakin, mutta meikit,hiustenhoitotuotteet ja hajuvedet ym on todella ihania..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja buhahhaa:
Alkuperäinen kirjoittaja avon:
täälä myös myyjä. tosi edullisia tuotteita, olen ollut laatuun tyytyväinen. en myisi mitään mitä en itsekin ostaisi ja käyttäisi. mitään muuta kosmettiikkaa ei meidän perheessä käytetä. samat asiakkaat tilaa yhä uudestaan, ovat olleet kyllä tyytyväisiä
Nää on musta aika hyviä.. Kukapa myyjä ei omiaan kehuis ;)
No mä en ole myyjä ja voin silti kehua. Mä ainakin tykkään avonin tuotteista ja aion niitä tilata lisää.
Sama täällä.
 

Yhteistyössä