Hakutulokset

1. viivi-maria08

Kananmunaa 5kk- vauvalle?

ettei munaa ennen yhden vuoden ikää missään muodossa. ja uskon häntä kyllä varsin hyvin. meillä ei ole muna allergiaa todettu koska ei sita saa mistään. millä perustelet sen et muna on vauvalle tarpeellista ravintoa?? sehän on vain turhia kaloreita, ei mitään tärkeitä mitä ei sais lihasta...
  2. viivi-maria08

neuvola pino.... 7-9kk ikäiset vauvat

eli itse epäilen ruoka allergiaa
  3. viivi-maria08

apua! koskeekohan lasta johonkin???

mä ainakin välillä annan liian herkästi. ei itke yleensä ja jos saa sellaisen itkuraivarin et vaan huutaa suoraa huutoa niin jonnekin sattuu
  4. viivi-maria08

painoi 4160g ja 51cm, pipo 34,5cm viisiviikkoisena alkoi oksentelu ja siitä lähti paino laskuun. aina tullut painoa 200g-400g kk
  5. viivi-maria08

viivi 8kk 6840g 70cm 43.6cm (pipo) istuu itse ja konttaa eloisa virkeä vauva paino seuranta jatkuu sairaalassa
  6. viivi-maria08

Vauva ei naura ääneen. Muita?

konttaa,menee itse istumaan, puhuu "äti" ja "jaja" on janne eli isäpuoli. mutta ei naura hymyilee valtavasti ja ilmeet on mitä ihanampia mut ei naura.
  7. viivi-maria08

Onko kenelläkään ultrassa veikattu sukupuolta väärin?

samoin uä lääkäri sanoi.... ja prinsessa syntyi. maha oli selkeä poika maha. korkea ja ylhäällä
  8. viivi-maria08

Synnytys?

jos syntyy viikolla 34 niin selviää. eivät estä sitä enää syntymästä. kannatan et hakeudut äitipollie tai synnytyspäivystykseen. mulla oli 32+6 sormelle auki ja jouduin viikoks sairaalaan kun tuli omituisen väristä vuotoa. antoivat lääkkeen jokaa kypsytti vauvan keuhkoja ja sit...
  9. viivi-maria08

***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

onko muita joiden lapsi ei naura. tuo syntynyt 4.2.08. ei vielä ryömi mut harjoittaa hauiksia jo hyvin. hampaita ei ole tullut. yöt nukutaan edelleen hyvin...
  10. viivi-maria08

***HELMET 2008*** Kesäviikko 29

viivi syntynyt 4,2,2008. 4160g ja 51cm tays. rv 39+0. joutui teholle kun solisluu murtui, sokerit alhaalla ja happi arvot huonot.. nyt 5.5kk. painoa 5kk neuvolassa 6050g ja 64cm. äidin hoikka prinsessa. vie leluja suuhun ja löytänyt varpaat. =) Ei ryömi tai naura :ashamed: painokäyrä...

Yhteistyössä