Onhan se oleellista, kun jiuomiseen liittyy aina väkivaltaa.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Onko juomattomuus ainoa kriteeri?
Alkuperäinen kirjoittaja Kouvola:Rakkautta etsivä. Myös ystäviä tarvittas, eli naisia ystäväksi.
AP on samanlaiset vanhemmat, joten pakko niitä miehiäkin on olla. Myöskin sukuni on täsysin RAITSIS ja uskovaisiakin ovat!Alkuperäinen kirjoittaja x:Kyllä mulla on ollut jo yli 20v mies, joka ei tupakoi, juo, tms., eli on niitä olemessa. Sitä en sitten tiedä kuinka "normaali" mies se sitten on.
Paitsi että uskonnolliset on taipuvaisia väkivaltaisuuteen ja naisen alistamiseen.. että en ehkä sellaista kuitenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Uskonnollinen tai nörtti. Onhan toki muitakin miehiä, mutta uskoisin, että näissä kahdessa joukossa on paljon absolutisteja.
Ei ainakaan isän siskoni mies ole väkivaltainen, vaikka on uskonnollinen.Alkuperäinen kirjoittaja en nyt muista nikkiäni tässä ketjussa:Paitsi että uskonnolliset on taipuvaisia väkivaltaisuuteen ja naisen alistamiseen.. että en ehkä sellaista kuitenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Uskonnollinen tai nörtti. Onhan toki muitakin miehiä, mutta uskoisin, että näissä kahdessa joukossa on paljon absolutisteja.
Mun mies ei tunnusta mitään uskoa, eikä sitä voi parhaalla tahdollakaan sanoa nörtiksi. Ja ennen kun joku ehdottaa neitimäistä, niin ihan miehinen mies se on .Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Uskonnollinen tai nörtti. Onhan toki muitakin miehiä, mutta uskoisin, että näissä kahdessa joukossa on paljon absolutisteja.
Tuskin kuolleet heräöä, kuin Salla.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Tuplaonni is back
En minäkään käy kapakoissa.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:osaa käyttää alkoholia sivistyneesti eli lasillinen kaksi riittää eikä polta ollenkaan. En löytänyt kapakasta eli johtuneeko siitä
Näin minäkin ja mies saisi olla samanlainen.Alkuperäinen kirjoittaja viivi-maria08:ihanan ja kiltin miehen.
mua on sit hakattu, juotu mun palkat, ei oo päästetty töihin. on ollut väkivaltaisia, narsisteja, alkoholisteja, huumetyyppejä.
ite oon aikast absolutisti. neiti on 1.5v ja sen aikana oon ottanut pari sauna lonkeroa. tupakkaa en ole edes maistanut. baareissa ei käydä.
Miksipäsitä juoda sitä muutamaakaan, jos ei humaltumisen tarve?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:on niitä... mutta paras tulee kun nuoresta kasvattaa
no eiiii, kirjastot?teatterit?konserttitapahtumat? monet naiset pitää kilttejä sitten tylsinä...
omani on kiltti, ihana isä, pitää huolta musta ja lapsista, juo muutaman saunaoluen silloin tällöin ei enempää, ei tupakoi, ei koskaan löisi ketään vaan uskoo keskustelemiseen...