Mistä sais kunnon miehen, joka ei juo? Onko teillä sellaiset?

• Viestiketjun aloittaja Kouvola
  • Ensimmäinen viesti
Minulla on kunnon mies, joka kyllä silloin tällöin ottaa muutaman saunaoluen ja harvakseltaan juo itsensä humalaankin, mutta ei ole väkivaltaa liittynyt sen juomiseen, joten minusta juomattomuus ei ole synonyymi kunnon miehelle. Harvassa kai ne kännissä riehuvat on ja yleensä ne on aggressiivisia selvinpäinkin ja toisaalta on niitä paskiaisia absotulisteissakin (esim. hyvän ystäväni mies ). Ei se juomattomuus automaattisesti tee miehestä kunnon miestä.

Selvä pää
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä ei juo mies eikä minä. Ja olemme näin paljon onnellisempia. Muille se näyttää olevan ongelma meidän juomattomuus muttei meille ;)
Tämä tosiaan on ongelma muille, vaan ei niille, jotka eivät juo. Sama tupakan kanssa. Mulle on pottuiltu ja vihjailtu lukemattomat kerrat miten mun olis jo aika opetella tupakanpoltto jne... :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mulla on absolutisti. Ja muuten ihan normaali :D
Tosin en häntä mistään baarista tms löytänytkään..
No tää on jotenki niin hassu käsitys et baari on se ainut paikka mistä se mies löytyy. Minua olis isäntä saanu ettiä hamaan tulevaisuuteen asti jos olis sieltä odottanu löytävänsä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Selvä pää:
Meillä ei juo mies eikä minä. Ja olemme näin paljon onnellisempia. Muille se näyttää olevan ongelma meidän juomattomuus muttei meille ;)
Tämä tosiaan on ongelma muille, vaan ei niille, jotka eivät juo. Sama tupakan kanssa. Mulle on pottuiltu ja vihjailtu lukemattomat kerrat miten mun olis jo aika opetella tupakanpoltto jne... :)
:eek: oho. Kaikesta sitä pottuillaan.

Volare
Miten tuo baari aina liittyy kumppanin löytämiseen...? Me kumpikin otamme silloin tällöin ja toisemme tapasimme ihan vaan kauppareissulla, ei siis baarissa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Volare:
Miten tuo baari aina liittyy kumppanin löytämiseen...? Me kumpikin otamme silloin tällöin ja toisemme tapasimme ihan vaan kauppareissulla, ei siis baarissa.
Useat ovat löytäneet miehensä baarista, ravintolasta yms jossa juodaan. tarkoitin että jos sellaisesta paikasta löytää niin hyvin usein mies ei ole raivoraitis :) Siihen se liittyi.

En nyt tiiä mistä niitä saa, mutta mulla ainakin on sellainen :heart: Ei juo, ei polta, tekee ruokaa ja kotitöitä varmaan enemmän ku mä :) Tosin on se vähän liikaa tietokoneel pelaamas ym, mut tuskin täydellistä miestä onkaan...

Alkuperäinen kirjoittaja :
En nyt tiiä mistä niitä saa, mutta mulla ainakin on sellainen :heart: Ei juo, ei polta, tekee ruokaa ja kotitöitä varmaan enemmän ku mä :) Tosin on se vähän liikaa tietokoneel pelaamas ym, mut tuskin täydellistä miestä onkaan...
Niin ja naapurista löysin, en baarista :D

Volare
Useat ovat löytäneet miehensä baarista, ravintolasta yms jossa juodaan. tarkoitin että jos sellaisesta paikasta löytää niin hyvin usein mies ei ole raivoraitis :) Siihen se liittyi.
No näinhän se tietty on. :)

tikkari
:attan: mieki sellasen miehen mielellään löytäisin :D saisi se juodakki kunhan se ei juo alvariinsa ja kännejä :whistle: ja sitte pitäisi olla täyspäinen ja rehellinen ja sellanen yhden naisen mies ja lista jatkuu vielä että lapsistaki pitäis pitää :D
Nuo deittisivustot ei oikein kiinnosta, eikä baareihin oo aikaa/halua.
Että taitaa olla mahdoton yhtälö täälläki :(

-
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja etsimisen lopettanut:
Mä oon miettinyt samaa.
Haluaisin tavallisen, normaalin miehen, jolla on niin sanotusti kaikki inkkarit kanootissa ja joka ei ole addiktoitunut mihinkään. En tiedä, ei sellaisia taida olla.
Aina ne on joko juoppoja, narsisteja, väkivaltaisia, pettäjiä, mielenterveysongelmaisia tai muita vastaavia. Se on kai sitten "normaalia" puhuttaessa miessukupuolesta.
En muuten tunnistanut itseäni noista! Olenkin sitten ilmeisesti epänormaali! :LOL:
Eihän ne ikinä itse isteään tunnistakaan.

Se fakta on vieläpä eräs keskeisimmistä tunnusmerkeistäkin.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja etsimisen lopettanut:
Mä oon miettinyt samaa.
Haluaisin tavallisen, normaalin miehen, jolla on niin sanotusti kaikki inkkarit kanootissa ja joka ei ole addiktoitunut mihinkään. En tiedä, ei sellaisia taida olla.
Aina ne on joko juoppoja, narsisteja, väkivaltaisia, pettäjiä, mielenterveysongelmaisia tai muita vastaavia. Se on kai sitten "normaalia" puhuttaessa miessukupuolesta.
No mulla on kyllä just tuollanen mies, eli kyllä sellasia on. Ellei nyt sitten kalastus intoilu ole jonkun sortin riippuvuus :D Mutta mutta, kyllä ne on ongelmat siltin meilläkin.. En mä usko että se pelkästään tuo sen täydellisen onnen ellei mies juo, polta, vedä huumeita tai lyö, onhan meitä kaksi tässä suhteessa kuitenkin ja eri tavoin ajatellaan monestikkin asioista. Mutta joo, kiitollinen olen että minulla tuollainen mies on, on niitä niin kauheita äijiä ennen ollut et huh vaan!

vieras
No näinhän se tietty on. :)
Niin no joo, mä tapasin mun miehen baarissa, ja ei hän tosiaan ole raivoraitis, juohan hän jopa 1-2 kertaa vuodessa :D

Raitis mies
Mukava nähdä että raittiit miehetkin kelpaa! On kyllä kerennyt kerran jos toisenkin miettimään että eikö naisille kelpaa kuin renttu? Hauskaks ja mukavaks minuakin on kehuttu mutta kaveriks aina jään :) Milloin olen liian kiltti ja jotkut sanoo suoraan että häiritsee jos ei juo. Noh näillä jatketaan eteenpäin. Toivottavasti minullekkin löytyy nainen joka osaa arvostaa tätä pirrettä! :)

Härre gud
Yllä selkeä vastaus etsintään! Äkkiä yksäriä toisillenne! Oman mieheni joka ei juo tms löysun harrastuksen punttisalilta. Hirveen vaikea on läytä kun parhaat viedään jo lukiosta.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Minulla on kunnon mies, joka kyllä silloin tällöin ottaa muutaman saunaoluen ja harvakseltaan juo itsensä humalaankin, mutta ei ole väkivaltaa liittynyt sen juomiseen, joten minusta juomattomuus ei ole synonyymi kunnon miehelle. Harvassa kai ne kännissä riehuvat on ja yleensä ne on aggressiivisia selvinpäinkin ja toisaalta on niitä paskiaisia absotulisteissakin (esim. hyvän ystäväni mies ). Ei se juomattomuus automaattisesti tee miehestä kunnon miestä.
Aika usein ihmiset kännissä riehuu. Esim tiedän sellaisia jotka selvinpäin ovat tosi kilttejä, mutta kun juo itsensä aina tajuttomaksi, niin aina juomien loppuessa alkaa hakkaaminen.

AP
Alkuperäinen kirjoittaja Raitis mies:
Mukava nähdä että raittiit miehetkin kelpaa! On kyllä kerennyt kerran jos toisenkin miettimään että eikö naisille kelpaa kuin renttu? Hauskaks ja mukavaks minuakin on kehuttu mutta kaveriks aina jään :) Milloin olen liian kiltti ja jotkut sanoo suoraan että häiritsee jos ei juo. Noh näillä jatketaan eteenpäin. Toivottavasti minullekkin löytyy nainen joka osaa arvostaa tätä pirrettä! :)
Mulle kelpaisit. Olen ketjun aloittaja.

Yhteistyössä