Hakutulokset

  1. N

    Tripp Trapp ja pehmusteet. Ovatko pehmusteet tarpeelliset vai pärjääkö ilman?

    pärjää ilmankin... tosin meillä ne on ollut käytössä koko ajan, mutta sen on näköisetki, saanu olla pesemässä vähän väliä... mutta tekstiiilivaahdolla saanu myös puhtaaksi :)
  2. N

    Onko pitkäperjantaina tallinnassa kaupat auki?

    eiköhän ne ole kun ovat sunnuntaisinki... tai viimeks ku ite kävin ni oli kaikki paikat sunnuntainakin auki...
  3. N

    Mitäs mieltä tästä talosta?

    ihana talo, mulle kelpais :)
  4. N

    Käytättekö mitä margariinia vai voita leivällä?

    oivariinia käytän ja sit ihan voita laitan silloin tällöin hapankorpun kanssa :)
  5. N

    emmaljunga scooterin "vika"?

    täällä myös kyseiset rattaat eikä mitään tuollasia vikoja ole havaittu... ainut havainto mitä oon tehnyt on se et jarrun ku laittaa päälle ni saa enemmän käyttää voimaa et saa sen pois päältä, mutta sekä ei mua haittaa
  6. N

    Amanda

    amanda on kiva nimi =)
  7. N

    nonni,voiko 20e pärjätä viikon?

    Mä en aineka viikkoa pärjää 20?.... oon rahan suur kuluttaja ja jos kauppaa menen niin teen joka kerta heräte ostoksia... ja kadun niitä jälkeenpäin :laugh:
  8. N

    Mistä tietää että taaperolla on korvatulehdus?

    meillä aristaa neiti korvaansa tai on itkuinen ja myös väsyneempi... mutta tuossa tammikuussa neidillä oli kummassaki korvassa tosi pahat tulehdukset niin silloin ei neiti edes itkeny, ei ollu väsynyt oli siis ihan normaali pirtee lapsi... huomasin vasta että korvissa on jotain kun toisesta...
  9. N

    joko ootte testannu kuka salkkarien naisista olette??

    salla :laugh: :laugh: :laugh:
  10. N

    Nettivaatekaupoista

    hm, ellos, josefsson :)
  11. N

    Juoko joku nyt?

    teetä juon. :)
  12. N

    Voisko kastepöytään laittaa

    toki voi laittaa :)
  13. N

    Nukutatteko nuhaisen vauva ulkona?

    Juu nukutan... =)
  14. N

    Paljonko ootte "tienannu" kirpparimyynnillä?

    mä oon aina jääny hyvin voitolle..
  15. N

    mitä laitatte täytekakun väliin?

    Pätkis, kerma, rahka sekoitusta.... mansikka/vadelmahilloa baanania... rahka käytän välissä, ei tuu kakusta silloin niin kovin ällö makeeta :)
  16. N

    OLETETAAN, että sinulla olisi PALJON lapselta pieniksi jääneitä vaatteita, jotka

    riippuu tahroista, tosin jos nyt sattuu kaulukses olee ihan pieni tahra ni ehkä sitten myyntiin mutta hinta ois tosi tosi minimaalinen kuten joku 40senttiä, tai alle :D mutta jos tahroi on paljon tai isoja ni sit roskiin...
  17. N

    Lastenne nimet?

    Jade Helmi Emilia :heart:
  18. N

    Hinnotteluapua kirpparille

    mä hinnoittelen vaatteet itse sen mukaa mitä niistä itse olisin valmis maksamaa :) vien itsekki kirpparille vaatteita parin viikon päästä ja suurin osa vauvan vaatteista alle euron... tosin ihan noista merkki vaatteista koitan pyytää aina vähän enemmän ja tietty kunnon mukaa hinnoittelen...
  19. N

    Laittaisitko tällaisen taulun seinällesi?

    no en todellaka laittaisi!

Yhteistyössä