Paljonko ootte "tienannu" kirpparimyynnillä?

  • Viestiketjun aloittaja joo
  • Ensimmäinen viesti
joo
Olis kaikkee vauvanvaatetta, mulle pieniks jääneitä muotivaatteita joista haluisin päästä eroon... Ajattelin vaan, että onko kannattavaa vuokrata esim. pöytä jostain kirppikseltä? Meneekö teillä hyvin sieltä kaikki kaupaksi? Eli jääkö sen pöytävuokran jälkeen mitään käteen?
 
No kun laitat edulliset hinnat, niin kyllä hyvä tavara kaupaksi menee!
Itselläni oli pöytä kirpparilla vajaan 3 viikkoa ja myyntiä yli 500e B)
Kyllä siinä voitolle jäi ihan kivasti.

Tyhjeni vaatehuone ylimääräisestä tavarasta aika tehokkaasti.
 
mie
Mulla oli just 12päivää ja sain 331? ja nyt on taas 7.päivä menossa niin 168 on kasassa. Eli kannattaa. Varsinkin pienten lasten vaatteet menee kun laitta edullisen hinnan.
 
hmm
No jos tavara on laadukasta ja hyväkuntoista niin tokihan se kaupaksi menee. Mulla oli joskus myyntikaverina tyyppi, jolla oli ihan ryönää ja hän jäi tappiolle :( En sitten raaskinut ottaa häneltä puolta pöytämaksusta, mutta tietenkin harmitti.
 
Mä myyn netissä kaiken vähänkin arvokkaamman, viimeeksi sain parissa päivässä reilun satkun kestovaipoista. Vauvanvaatteet ym. annan ilmaiseksi kavereille tai vien vaatekeräykseen, niistä ei kehtaa kovin kovaa hintaa pyytää ja mieluummin annan oikeasti tarvitsevalle kun näen sen vaivan että hinnoittelen joka bodyn ja sukkahousun erikseen jollain 10-50 sentin hintalapulla.
 
emsku
Joskus tuli viikossa käteen n. 250 e, mutta myynti alkoi laskemaan viikko viikolta. Viimeiseltä viikolta (olisko ollut 5-6 v jakso) tuli vain n. 80 e myyntihyllyn vuokran jälkeen.
Arvokkaammat myyn myös netissä, koska varkauksia tapahtuu noilla kirppiksillä valitettavan usein...
 
vieras
Oon tienannu ja joka kerta jäänyt vkovuokran jälkeen voitolle! Nyt pöytä ollu mulla jo kuudetta viikkoa, kai. Tavaraa menee kun on hyvät hinnat ja monipuolista tavaraa!
 
Yleensä kun saa paljon, niin on paljon tavaraa myytävänä (ja maksaahan se tavara myös ostettaessa). Voiko siis oikeasti jäädä voitolle?

Miten voi olla viikko toisensa jälkeen myytävää sadoilla euroilla? Paljon virheostoksia, omaisuuden realisointia, shoppailuhimoa?

Mä sentään oon realisoinut anopin varastoja myös, kun olen tehnyt hyviä tilejä.

 
kirppu
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Yleensä kun saa paljon, niin on paljon tavaraa myytävänä (ja maksaahan se tavara myös ostettaessa). Voiko siis oikeasti jäädä voitolle?

Miten voi olla viikko toisensa jälkeen myytävää sadoilla euroilla? Paljon virheostoksia, omaisuuden realisointia, shoppailuhimoa?

Mä sentään oon realisoinut anopin varastoja myös, kun olen tehnyt hyviä tilejä.
Niin, noh eihän siinä koskaan jää voitolle sen suhteen mitä se tavara aikoinaan kaupasta ostettuna on maksanut. Ja myönnän, meillä on ollu vaihe elämässä jolloin ei mietitty sitä tarvitaanko jotakin tiettyä vaan ostettiin vaan ja sitä turhaa on sitten sen myötä kertynyt. Nyt olen jo vuoden verran karsinut lasten leluja ja vaatteita ja kaikkea sellasta pois mitä en tule/ole koskaan käyttänyt. Tuli vaan stoppi ainaiseen roinan määrään ja myös jotakin ostaessa mietin nykyään, tarvitsenko todella sitä (useammin :D ) ja mikäs sen parempi ajankohta käydä tavaraa läpi ni on MUUTTO :D joka meilläkin kohta edessä!

Mä kanssa haalin kaiken kaman anopilta ja ukon veljen luota jne. minkä voin myydä eteenpäin kun ne ei viitsi ja heittäisivät muuten roskiin. Sen takia autosta löytyykin mm. kallis iskun 2v vanha sängynpääty, uusi lapsiportti, ministepperi, jousipyssy ja lumikengät jne. :D Pian saan anopilta kassi tolkulla aivan uutta KappAhlin ja Lindexin vaatetta =) Se on sellanen et se ostaa ja kokeilematta ja mieltää itsensä aina pienemmäksi mitä todellisuudessa on, eikä vaivaudu palauttamaan tuotteita :D
 

Yhteistyössä