no meillä on lapsilla ruotsalainen isä eli ei haittais ja sukunimikin siis ruotsalainen... tilde on yleinen nimi ruotsissa ja tanskassaAlkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Amanda on ihana, Tilde vähän.. Noh, liian ruotsalainen Tai lempinimi.. Riippuu sukunimestä!
tupo tilde?Alkuperäinen kirjoittaja kiva:Amanda kiva. Meidän lapsella kolmantena nimenä. Tupo Tilde... no ei minun makuun.
hildaa oon miettinyt mut mies ei tykkää...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Entäs Hilde?
sitäkin ollaan mietitty, siis ellen amandaa... mutta sisarrusten nimet alkaa E:llä niin haittaako se että kaikki alkais samal kirjaimel... toisaalt tykkään vähän enemmin amanda nimestäAlkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Ellen Amanda sointuu paremmin kuin päinvastainen (A E )
Tyttären luokalla on muuten Amanda-tyttö jonka äidin nimi on Åsa, ja äitini nimi oli Ellen, Linnea toisena nimenä.
okAlkuperäinen kirjoittaja avulias aatu:tilde = ~ (siis tuon ~ -merkin nimi)
amanda on nätti nimi
ja jos olis amanda niin toisena nimenä olis joku muu kuin ellen, luulisin niinAlkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Ellen Amanda sointuu paremmin kuin päinvastainen (A E )
Tyttären luokalla on muuten Amanda-tyttö jonka äidin nimi on Åsa, ja äitini nimi oli Ellen, Linnea toisena nimenä.
Jos et älynnyt, niin tuo tupo oli kirjoitusvirhe, piti siis kirjoittaa tuo eikä tupo.Alkuperäinen kirjoittaja åsa:tupo tilde?Alkuperäinen kirjoittaja kiva:Amanda kiva. Meidän lapsella kolmantena nimenä. Tupo Tilde... no ei minun makuun.
No minustakin Amanda on parempi, en ole koskaan tykännyt Ellen-nimestä.Alkuperäinen kirjoittaja åsa:ja jos olis amanda niin toisena nimenä olis joku muu kuin ellen, luulisin niinAlkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Ellen Amanda sointuu paremmin kuin päinvastainen (A E )