Laittaisitko tällaisen taulun seinällesi?

Turkilmas
Voi ei. Mä oikein yrittämällä yritin löytää jotain hyvää sanottavaa tuosta taulusta, mutta ainoa mitä keksin on: kivan värinen tuo turkoosi taustalla.

Eli en suin surminkaan laittaisi seinälleni tuota taulua. Kiittäisin kauniisti lahjan antajaa ja veisin komeron perälle piiloon. Niin ja ihmettelisin mielessäni lahjan antajan motiiveja.
 
Alkuun tuo taulu oli työhuoneen seinällä, mut se huone tuli vierashuone/pojun leikkihuone-käyttöön, eikä sinne tuota taulua haluttu jättää. Taulun maalaaja on hyvä ystävämme ja tekee aikas erikoisia tauluja :) Onneksi tuohon on jo tottunut :) Niin ja taulun mieheni sai vastalahjana ja taiteilija itse sai valita taulun, jonka meille antoi.
 
ahdistava
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuun tuo taulu oli työhuoneen seinällä, mut se huone tuli vierashuone/pojun leikkihuone-käyttöön, eikä sinne tuota taulua haluttu jättää. Taulun maalaaja on hyvä ystävämme ja tekee aikas erikoisia tauluja :) Onneksi tuohon on jo tottunut :) Niin ja taulun mieheni sai vastalahjana ja taiteilija itse sai valita taulun, jonka meille antoi.
Ette kysyneet miksi juuri tuo taulu?
Mitä hänellä on ollut mielessään kun on taulua maalaillut.Mistä inspis.Olisi siis kiinnostava tietää että mistä tuo kertoo,,sitä vain yritän sanoa:D
 

Yhteistyössä