eipä tuossa pellejä ole...Alkuperäinen kirjoittaja hä:mistä ...tun pelleistä?Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:En, koska en pidä pelleistä. En edes seinälläni.
eipä tuossa pellejä ole...Alkuperäinen kirjoittaja hä:mistä ...tun pelleistä?Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:En, koska en pidä pelleistä. En edes seinälläni.
Minulle tulee naisen kasvoista mieleen pellen kasvot.Alkuperäinen kirjoittaja hä:mistä ...tun pelleistä?Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:En, koska en pidä pelleistä. En edes seinälläni.
Niin mullakin.Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Minulle tulee naisen kasvoista mieleen pellen kasvot.Alkuperäinen kirjoittaja hä:mistä ...tun pelleistä?Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:En, koska en pidä pelleistä. En edes seinälläni.
Mullekin tulee mieleen tosta semmonen torahampainen tappajapelle. Hyi! En varmasti laittas seinälle tommosta.Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Minulle tulee naisen kasvoista mieleen pellen kasvot.Alkuperäinen kirjoittaja hä:mistä ...tun pelleistä?Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:En, koska en pidä pelleistä. En edes seinälläni.
Pellet on hemmetin pelottavia :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja näyttää ihan:Niin mullakin.Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Minulle tulee naisen kasvoista mieleen pellen kasvot.Alkuperäinen kirjoittaja hä:mistä ...tun pelleistä?Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:En, koska en pidä pelleistä. En edes seinälläni.
Ja pellet on pelottavia
Just sellanen.HyiAlkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Mullekin tulee mieleen tosta semmonen torahampainen tappajapelle. Hyi! En varmasti laittas seinälle tommosta.Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Minulle tulee naisen kasvoista mieleen pellen kasvot.Alkuperäinen kirjoittaja hä:mistä ...tun pelleistä?Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:En, koska en pidä pelleistä. En edes seinälläni.
Kylläpä tuo on ihan oikea maalaus. Tuossa se on olohuoneessa ruokapöydän päädyssä seinällä. Ja tehty öljyväreillä kankaalle.Alkuperäinen kirjoittaja Mammat huom:Hehheh ihmiset, ap vedättää teitä, katsokaa nyt hieman tarkemmin, ei tuota taulua ole MAALATTU. photoshopille nopeasti vetäisty kuvia yhteen ja sitten kysellään täällä mielipidettä ja hihitellään viinilasin äärellä, että jopas keksinkin hauskan pikku jekku jekkusen.
Antaa nyt tuon näköinen taulu lahjaksi. Pitää ehkä vääntää rautalangasta, mutta selviä vihjeitähän tuossa on! Pitää mieheäsi miehisyydellään pullistelijana (bodarimies ylhäällä) vaikka todellisuudessa miehesi onkin aivan tossusi alla (bodarinainen laittamassa bodarimiehen maahan ylhäällä ). Toivoisi myös sinun pitävän suutasi soukemmalla (alhaalla olevan bodarinaisen kiinni ommeltu suu). Tulenliekit taas taideanalyysissä tulkitaan yleisesti ottaen vihaksi. Suosittelen perhtymään taideanalyysiin, esimerkiksi kirja Manninen, Tainio: Taideanalyysin perusteet löytyy varmasti hieman pienemmänkin kirjakaupan valikoimista tilaamalla.Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Kuinka niin? Jos kaikki hänen taulut ovat samantyylisiä...
Tunnetko kyseisen herran?Alkuperäinen kirjoittaja Ehdottomasti:Onko tämä Löppösen Villen vai sekoitanko johonkuhun toiseen saman tyyliseen?
netistä tuo kuva löytyy ihan kaikille nähtävänä.Alkuperäinen kirjoittaja ?:Pitääköhän sun sitten poistaa tuo kuva mennessäsi,ettei tule sanomaista kun on esitelty toisen työtä netissä..
oli sillon joskus ketjua jostain tekijänoikeuksista.
Upeita tauluja tekee ja varsinkin kun läheltä pääsee katsomaan työn jälkeä, ni ei voi muuta kuin ihailla.Alkuperäinen kirjoittaja Ehdottomasti:En tunne mutta luulen tunnistavani teoksen hänen tekemäkseen.
kilautappa vaan. Mie voin kans kilauttaa. Saahan ihmiset esittää oman mielipiteensä taiteesta.Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:Aijaijai, mitäköhän Löppösen Ville sanoisi tästä keskustelusta kun taulua näin ilkutaan. Taidanpa kilauttaa kaverille