Muuten miksi juoda yksi olut?Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:En juo, mutta vois hakea yhen oluen.
No en saanut alas sitä yhtäkään:saint:Alkuperäinen kirjoittaja kerrotko?:Muuten miksi juoda yksi olut?Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:En juo, mutta vois hakea yhen oluen.
Tuo kuulostaa jo namiltaAlkuperäinen kirjoittaja Aksu81:joo karamelli-cappuccinokahvia
niin se onkin ja jää koukkuun. on kahvihyllyssä k-kaupassa. s-marketeissa on aika saman makuista x-tran cappuccinojauhetta.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Tuo kuulostaa jo namiltaAlkuperäinen kirjoittaja Aksu81:joo karamelli-cappuccinokahvia
Kiitti vinkistä! Vois kokeilla itekin tuota vaihtelun vuoksi. Mä kyllä luulin että sulla on terästettyäAlkuperäinen kirjoittaja Aksu81:niin se onkin ja jää koukkuun. on kahvihyllyssä k-kaupassa. s-marketeissa on aika saman makuista x-tran cappuccinojauhetta.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Tuo kuulostaa jo namiltaAlkuperäinen kirjoittaja Aksu81:joo karamelli-cappuccinokahvia
niin mutta tuohon jää silti koukkuun (nyt olen varoittanut).Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Kiitti vinkistä! Vois kokeilla itekin tuota vaihtelun vuoksi. Mä kyllä luulin että sulla on terästettyäAlkuperäinen kirjoittaja Aksu81:niin se onkin ja jää koukkuun. on kahvihyllyssä k-kaupassa. s-marketeissa on aika saman makuista x-tran cappuccinojauhetta.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Tuo kuulostaa jo namiltaAlkuperäinen kirjoittaja Aksu81:joo karamelli-cappuccinokahvia
:ashamed:
Heheh, ei se haittaa, mähän olen jo koukussa kofeiiniinAlkuperäinen kirjoittaja Aksu81:niin mutta tuohon jää silti koukkuun (nyt olen varoittanut).Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Kiitti vinkistä! Vois kokeilla itekin tuota vaihtelun vuoksi. Mä kyllä luulin että sulla on terästettyäAlkuperäinen kirjoittaja Aksu81:niin se onkin ja jää koukkuun. on kahvihyllyssä k-kaupassa. s-marketeissa on aika saman makuista x-tran cappuccinojauhetta.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Tuo kuulostaa jo namiltaAlkuperäinen kirjoittaja Aksu81:joo karamelli-cappuccinokahvia
:ashamed: