Hakutulokset

1. P

Jos ensimmäiset lapset sai alkunsa helposti, niin mikä on todennäköisyys, että

Meillä ekaa ja tokaa yritettiin jokunen kuukausi :) kolmatta ei saatu kahdenvuoden yrittämisestä huolimatta :( mut jospa elämä yllättäis joku päivä!
  2. P

lapsi menee kerhoon, sairasteliko teidän lapset sen jälkeen enemmän?

Meillä ei sairastelut liisääntyny kerhossa oltaessa. Täitä ja kihomatoja voi saaha mistä vain, me on säästytty vielä niiltä vaikka kerhot ja päiväkodit on käyty...
  3. P

Onko normaalia?(lapsesta)

Ihan normaalia on. Meidän esikoisella alkoi uhma ja kiukkukohtaukset puoltoista vuotiaana ja saattoi joskus jopa huutaa kaks tuntia. Ei auttanu mikään itkun aikana vaan parasta oli vaan olla lähellä. Kiukun jälkeen syli ja lähellä olo oli tärkeää!!!
  4. P

Meille sit tuli enkelivauva

Voimia :hug:
  5. P

olisiko paha asuntolaina?

Ei taija satanen enää nykyisin riittää :( mut ei silti kuulosta pahalle!
  6. P

voinko sanoa päiväkodissa että meidän 3v tyttöä ei saa laittaa päiväunille??

Meillä lapset nukahtaneet paremmin jos ovat nukkuneet päikkärit mut jos eivät nuku niin käyvät illalla ylikierroksilla ja unentulo venyy.
  7. P

Minkä kokoinen asunto jos saa udella?
  8. P

Minusta ei kuulosta ollenkaan pahalle toi summa :)
  9. P

Kuka maistanut VIA-valmisruokia??

Olen muutaman kerran syönyt vjonkun vuohenjuustopastan ja maistuivat todella teollisille. Olin ajatellut et olisivat parempia.
  10. P

Kertokaa...

En keittäny, eikä kummallakaan kerralla ollut sellainen olo et oliskohan sittenkin pitänyt.
  11. P

Onkos täällä paljon muita hiljaisia palstailijoita?

:wave: tulee monesti vaan lueskeltu ja vastailen ku voimia on.
  12. P

Oululaisia paikalla? Tarttis vinkkejä...

Olimpos ei ollut minun mieleeni. Lihavartaassa oli useampi raaka liha ja kanapala.
  13. P

Oululaisia paikalla? Tarttis vinkkejä...

Olen käynyt muutaman kerran fransmannissa ja palvelu ja ruoka ollut hyvää.
  14. P

Homoudesta

Samat oikeudet pitäisi olla kaikilla.
  15. P

Homoudesta

Täysin luonnollinen ja normaali asia :)
  16. P

tappaisin itteni...

voimia :hug:
  17. P

Arvakaa mitä mä tein?:(

Minusta on ihan oikein jos nukkuu silloin kun väsyttää, eikä ne lapset siitä kärsi jos unia on jatkettu. Ihan oikein tiet Savanna =) Kyllä nipoja riittää...

Yhteistyössä