tykkäsittekö? valmisruuista en muuten välitä, mutta näitä on kehuttu hyviksi ja terveellisemmiksi
Himpulat ja Vimpulat 05.08.2008 #1 tykkäsittekö? valmisruuista en muuten välitä, mutta näitä on kehuttu hyviksi ja terveellisemmiksi
muumuu 05.08.2008 #2 Minusta ne pakkaukset niissä Via-ruuissa on luotaantyöntävän näköisiä :| et hyllyyn saa jäädä siks, ei houkuta koeilemaan.
Minusta ne pakkaukset niissä Via-ruuissa on luotaantyöntävän näköisiä :| et hyllyyn saa jäädä siks, ei houkuta koeilemaan.
m 05.08.2008 #3 On kyllä hyviä. Olen ostanut inkivääri-kasvis keittoa ja äyriäis sezhuania useinkin töihin mukaan, njam. Kastikkeetkin makoisia.
On kyllä hyviä. Olen ostanut inkivääri-kasvis keittoa ja äyriäis sezhuania useinkin töihin mukaan, njam. Kastikkeetkin makoisia.
auryn 05.08.2008 #4 Joskus töihin ostin... hmm... Olikohan vuohenjuustopastaa ja jotain härkää tms. Siis kaks eri ruokaa. Oli ihan hyvää, mutta valmisruokaa silti. Töissä vaan ei ollut paljon vahtoehtoja kun oli vaan kauppa ja mikro
Joskus töihin ostin... hmm... Olikohan vuohenjuustopastaa ja jotain härkää tms. Siis kaks eri ruokaa. Oli ihan hyvää, mutta valmisruokaa silti. Töissä vaan ei ollut paljon vahtoehtoja kun oli vaan kauppa ja mikro
tissipapu 05.08.2008 #5 Olen maistanut sellasta lihapullakeittoa, ja oli parempaa kuin yleensä vastaavat. Jos eineksiä joutuu syömään, niin mieluiten niitä ostaisin.
Olen maistanut sellasta lihapullakeittoa, ja oli parempaa kuin yleensä vastaavat. Jos eineksiä joutuu syömään, niin mieluiten niitä ostaisin.
Seinäkello 05.08.2008 #6 Joo! Olen kyllä maistanut ainoastaan chilipyörykkä-pastakeittoa vaimikäseoli, mutta on NIIIIN ihanaa että!!! Suosittelen!
Joo! Olen kyllä maistanut ainoastaan chilipyörykkä-pastakeittoa vaimikäseoli, mutta on NIIIIN ihanaa että!!! Suosittelen!
vieras 05.08.2008 #8 Minä maistoin. Ihan hyviä, mut aika pienet annokset. Jostain niistä sain ihan hillittömät ilmavaivat En nyt muista minkä niminen sapuska se oli..
Minä maistoin. Ihan hyviä, mut aika pienet annokset. Jostain niistä sain ihan hillittömät ilmavaivat En nyt muista minkä niminen sapuska se oli..
pojujen äiti 05.08.2008 #10 Olen muutaman kerran syönyt vjonkun vuohenjuustopastan ja maistuivat todella teollisille. Olin ajatellut et olisivat parempia.
Olen muutaman kerran syönyt vjonkun vuohenjuustopastan ja maistuivat todella teollisille. Olin ajatellut et olisivat parempia.