nyt vaan tuntuu todella toivottomalta.Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:nääääh, rahan takkii ei kannata itteään tappaa. kyllä se siitä, ylleensä annan neuvon et ei saa jäädä tuleen makaamaan mutta kun en tiedä tilannetta niin.... annan vain :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja saija:nyt vaan tuntuu todella toivottomalta.Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:nääääh, rahan takkii ei kannata itteään tappaa. kyllä se siitä, ylleensä annan neuvon et ei saa jäädä tuleen makaamaan mutta kun en tiedä tilannetta niin.... annan vain :hug:
Laskuja tulee ja lainanlyhennykset painaa päälle...itse ollaan kyllä tähän tilanteeseen itsemme ajettu mutta silti...
on mukanaAlkuperäinen kirjoittaja vieras :no jo onki siunaantunut... onko lasten isä kuvioissa mukana?
tilanne on kuitenkin siitä "hyvä" että lainat kyllä saadaan maksettua mutta laskuja täytyy välillä siirtää.Meillä mies töissä ja minä ä-lomalla.Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:Alkuperäinen kirjoittaja saija:nyt vaan tuntuu todella toivottomalta.Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:nääääh, rahan takkii ei kannata itteään tappaa. kyllä se siitä, ylleensä annan neuvon et ei saa jäädä tuleen makaamaan mutta kun en tiedä tilannetta niin.... annan vain :hug:
Laskuja tulee ja lainanlyhennykset painaa päälle...itse ollaan kyllä tähän tilanteeseen itsemme ajettu mutta silti...
tiedän tunteen, totisesti. itsekkin ollaan oltu niinkin epätoivoisia että melkein ruvettiin jo "eroamaan" ja siten hankkimaan lisää rahaa, onneksi ei tarvinnut. puhelin kouraan vaan ja pankkiin soittamaan ja kertomaan tilanne. parempi se on että kuulee teiltä eikä sit fundeeraa kun on jääny maksamatta.
mie olen vähän sitä mieltä että aina asiat jotenkin sutviutuu, välillä se vituttaa ihan niin paljo että quuppa räjähtää kun ei oo rahaa ja ei ketään esim. kelle asiasta valittaa, mutta jos saa yhdenki laskun maksettua, se vähän jo piristää...
Olisiko mahdollista saada lainaan lyhennysvapaita kuukausia äitiysloman ajaksi? Kysykää ihmeessä pankista! Meillä maksettiin äitiysloman/hoitovapaan ajan vain korkoja ja oli talous suht balanssissa. Sitten oli pakko mennä kyllä jo töihin, kun lapsi oli 1v6kk.Alkuperäinen kirjoittaja saija:tilanne on kuitenkin siitä "hyvä" että lainat kyllä saadaan maksettua mutta laskuja täytyy välillä siirtää.Meillä mies töissä ja minä ä-lomalla.Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:Alkuperäinen kirjoittaja saija:nyt vaan tuntuu todella toivottomalta.Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:nääääh, rahan takkii ei kannata itteään tappaa. kyllä se siitä, ylleensä annan neuvon et ei saa jäädä tuleen makaamaan mutta kun en tiedä tilannetta niin.... annan vain :hug:
tiedän tunteen, totisesti. itsekkin ollaan oltu niinkin epätoivoisia että melkein ruvettiin jo "eroamaan" ja siten hankkimaan lisää rahaa, onneksi ei tarvinnut. puhelin kouraan vaan ja pankkiin soittamaan ja kertomaan tilanne. parempi se on että kuulee teiltä eikä sit fundeeraa kun on jääny maksamatta.
mie olen vähän sitä mieltä että aina asiat jotenkin sutviutuu, välillä se vituttaa ihan niin paljo että quuppa räjähtää kun ei oo rahaa ja ei ketään esim. kelle asiasta valittaa, mutta jos saa yhdenki laskun maksettua, se vähän jo piristää...
Kyllä tästä selvitään taas,tiedän sen.Nyt tuntuu vaa niin vaikealta.
juuu, muista et sateen jälkeen paistaa aina aurinkoAlkuperäinen kirjoittaja saija:tilanne on kuitenkin siitä "hyvä" että lainat kyllä saadaan maksettua mutta laskuja täytyy välillä siirtää.Meillä mies töissä ja minä ä-lomalla.Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:Alkuperäinen kirjoittaja saija:nyt vaan tuntuu todella toivottomalta.Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:nääääh, rahan takkii ei kannata itteään tappaa. kyllä se siitä, ylleensä annan neuvon et ei saa jäädä tuleen makaamaan mutta kun en tiedä tilannetta niin.... annan vain :hug:
kyllä tämä varmaan mahdollista olisi mutta tähän mennessä ollaan yritetty välttää sitä ja sinnitellä.Miten se muuten vaikuttaa lainaan?pidentää maksuaikaa?Alkuperäinen kirjoittaja tiiteni harmaana:Olisiko mahdollista saada lainaan lyhennysvapaita kuukausia äitiysloman ajaksi? Kysykää ihmeessä pankista! Meillä maksettiin äitiysloman/hoitovapaan ajan vain korkoja ja oli talous suht balanssissa. Sitten oli pakko mennä kyllä jo töihin, kun lapsi oli 1v6kk.Alkuperäinen kirjoittaja saija:tilanne on kuitenkin siitä "hyvä" että lainat kyllä saadaan maksettua mutta laskuja täytyy välillä siirtää.Meillä mies töissä ja minä ä-lomalla.Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:Alkuperäinen kirjoittaja saija:nyt vaan tuntuu todella toivottomalta.Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:nääääh, rahan takkii ei kannata itteään tappaa. kyllä se siitä, ylleensä annan neuvon et ei saa jäädä tuleen makaamaan mutta kun en tiedä tilannetta niin.... annan vain :hug:
Pidentää maksuaikaa, muttei hajuakaan, minkä verran.Alkuperäinen kirjoittaja saija:kyllä tämä varmaan mahdollista olisi mutta tähän mennessä ollaan yritetty välttää sitä ja sinnitellä.Miten se muuten vaikuttaa lainaan?pidentää maksuaikaa?Alkuperäinen kirjoittaja tiiteni harmaana:Olisiko mahdollista saada lainaan lyhennysvapaita kuukausia äitiysloman ajaksi? Kysykää ihmeessä pankista! Meillä maksettiin äitiysloman/hoitovapaan ajan vain korkoja ja oli talous suht balanssissa. Sitten oli pakko mennä kyllä jo töihin, kun lapsi oli 1v6kk.Alkuperäinen kirjoittaja saija:tilanne on kuitenkin siitä "hyvä" että lainat kyllä saadaan maksettua mutta laskuja täytyy välillä siirtää.Meillä mies töissä ja minä ä-lomalla.Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:Alkuperäinen kirjoittaja saija:nyt vaan tuntuu todella toivottomalta.Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:nääääh, rahan takkii ei kannata itteään tappaa. kyllä se siitä, ylleensä annan neuvon et ei saa jäädä tuleen makaamaan mutta kun en tiedä tilannetta niin.... annan vain :hug: