Homoudesta

• Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
minä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nämä homovainot on kyllä ihmiskunnan kannalta todella nolo häpeäpilkku. Samaa sarjaa sellaisten juttujen kanssa että austraalian aboriginaaleilta viedään lapset jne. Miettikääs sitä torvelot jotka vielä jaksatte homoja lytätä. Että missä porukoissa seisotte. Siellä samassa rivissä missä ne joitten mielestä punatukkaiset naiset on noitia, aboilta pitäisi viedä lapset, naisille ei äänioikeutta jne.
juu, ei. siis en ole samaa mieltä noista muista asioista. Kylläpä te muuten olette TODELLA suvaitsevaisia meitä homouden vastustajia kohtaan. Missä se kovasti kuulutettu suvaitsevaisuus nyt luuraa;)?

minä
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
mun mielestä homoilla on varsin usein rikkinäinen persoona, joilla (yleensä) isäsuhde lapsuudessa vääristynyt. Ja tätä sairautta pitäisi sitten suvaita, haloo. Kuina moni teistä tuntee henk. koht. homoja? Vai oletteko peräti itse homoja?
Tunnen. Ne sen kummempia ole, kuin muutkaan.
juu sama täällä. Tunnen homoja ja monet varsin rikki:(.

minä
mun mielestä homoilla on varsin usein rikkinäinen persoona, joilla (yleensä) isäsuhde lapsuudessa vääristynyt. Ja tätä sairautta pitäisi sitten suvaita, haloo. Kuina moni teistä tuntee henk. koht. homoja? Vai oletteko peräti itse homoja?
Miettikääs nyt valopäät tätä isäsuhdettakin pari kertaa. Jos tämmöiselle punaniska homokammoiselle syntyy oikein neitimäinen ja nätti poika, joka haluaisi vaan leikkiä nukeilla, niin miettikää onkohan se huono isäsuhde syy vai seuraus.
hei , miss/mr suvaitsevaisuus, mitä kuuluu?

Vaatteiden käyttäminen ei ole luonnollista.
Autolla ajaminen ei ole luonnollista.
Keinohedelmöitys ei ole luonnollista.
Ehkäisy ei ole luonnollista.
Homous sen sijaan on luonnollista ja sitä esiintyy monien eläinlajien keskuudessa, mukaanlukien homo sapiens.
Sallisin adoption kaikille homoille ja heteroille jotka kykenevät antamaan lapsille rakkautta ja hyvän kodin.

vieras
Se että homot on rikki johtuu nimenomaan ap:n kaltaisista ihmisistä. Homous poistettiin tautiluokituksesta koska ei voitu innokkaista yrityksistä huolimatta todistaa, että homot olisivat mieleltään yhtään sen sairaampia kuin heterotkaan.

jaa
Miettikääs nyt valopäät tätä isäsuhdettakin pari kertaa. Jos tämmöiselle punaniska homokammoiselle syntyy oikein neitimäinen ja nätti poika, joka haluaisi vaan leikkiä nukeilla, niin miettikää onkohan se huono isäsuhde syy vai seuraus.
Sanopas sinä, että pitäisikö klu klux klaania kohtaan olla suvaitsevainen? Ilmeisesti pitäisi sun logiikalla?

Tumpula
Luonnollistahan tuo, normaalinakin pidän. Kannatan myös adoptio-oikeutta.

Ei se rakkaus sen vähäisempää ole tai vanhemmuus huonompaa vaikka osapuolet olisivat samaa sukupuolta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Tunnen. Ne sen kummempia ole, kuin muutkaan.
juu sama täällä. Tunnen homoja ja monet varsin rikki:(.
Mä tiedän heteroita joista suurin osa on ihan rikki. Ja useat niistä jopa palstailee plussalla.

tästä nyt voi tapella vaikka koko yön, mutta ei se kyllä sairaus ole... Adoptio-oikeuden homoille soisin jos maailma olisi suvaitsevampi paikka... ikävä kyllä näin en ole, vaan joidenkin ap.n kaltaisten vuoksi näitä homoliittoihin adoptoituja lapsia kiusattaisiin 99% varmuudella

minä
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Vaatteiden käyttäminen ei ole luonnollista.
Autolla ajaminen ei ole luonnollista.
Keinohedelmöitys ei ole luonnollista.
Ehkäisy ei ole luonnollista.
Homous sen sijaan on luonnollista ja sitä esiintyy monien eläinlajien keskuudessa, mukaanlukien homo sapiens.
Sallisin adoption kaikille homoille ja heteroille jotka kykenevät antamaan lapsille rakkautta ja hyvän kodin.
just joo:p. vaatteiden käyttäminen on melko pakko näillä leveysasteilla. Autolla pääsemme katsomaan sitä yksinäistä mummoa siellä kaukana. Totta, keinohedelmöitystä ei tietääkseni tapahdu luonnossa. Homous on irstasta, sairasta ja homot tarttevat hoitoa. Ja toivottavasti sitä saisivat tässä sairaassa maailmassa jossa homoudesta on tehty normaalia.

minä
Alkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:
tästä nyt voi tapella vaikka koko yön, mutta ei se kyllä sairaus ole... Adoptio-oikeuden homoille soisin jos maailma olisi suvaitsevampi paikka... ikävä kyllä näin en ole, vaan joidenkin ap.n kaltaisten vuoksi näitä homoliittoihin adoptoituja lapsia kiusattaisiin 99% varmuudella
no todellakaan en lapsia kiusaa. Kyllä teillä on sairas mielikuvitus:(.

minä
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Sanopas sinä, että pitäisikö klu klux klaania kohtaan olla suvaitsevainen? Ilmeisesti pitäisi sun logiikalla?
just, siis jos mä en hyväksy homoutta, kuulun klu klux-klaaniin. Kylläpäs täällä on sitten korkealentoista porukkaa.

Homoseksuaalisuus on täysin normaali ja luonnollinen asia. Adoptio-oikeutta kannatan minäkin. Luonnotonta ja epänormaalia sen sijaan on haukkua kaikkea erilaista (kuin itse on) luonnottomaksi ja epänormaaliksi.

Homoseksuaaleja on aina ollut ja aina tulee olemaan niin ihmisten kuin (muiden) eläintenkin keskuudessa. Antiikin Kreikassa esim. homoseksuaaliset suhteet olivat yleisiä ja hyväksyttyjä; tabu asiasta tuli vasta myöhemmin, kaiketi kristinuskon myötä.

Antiikin tarustosta löytyy myös selitys erilaisille seksuaalisille suuntauksille - tämän tarinan olen täällä kertonut ennenkin. Aikojen alussa oli nimittäin mies-naisia, mies-miehiä ja nais-naisia, siis ihmisiä oli tavallaan kolmea sukupuolta. Sitten ylijumala Zeus suuttui jostain (en muista enää mistä) ja päätti erottaa sukupuolen "osat" toisistaan. Sen jälkeen maan päällä on asunut vain kahta sukupuolta olevia ihmisiä, jotka "alkuperäisen" sukupuolensa mukaisesti etsivät omaa pariaan puolisokseen.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:
Homojen lasten kiusaaminenkin on oikeastaan sellainen myytti. Jokin aika telkussa oli tosi onnellisen oloinen lesboperhe. Lapset olivat syntyneet heteroperheisiin ja sitten äidit muuttivat yhteen. Lapset sanoivat että se oli heidän ensimmäinen kokemuksensa normaalista, onnellisesta perhe-elämästä. Ja että muut lapset ei kiusaa, jos jotain on se tulee aikuisilta. Oikein iloisia ja tasapainoisia tyttöjä olivat!

minä
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Autolla pääsemme katsomaan sitä yksinäistä mummoa siellä kaukana.
Ilman autoja se mummo ei olisi yksinäinen ja kaukana. :saint:
Ennen sitä mummoa käytiin moikkaamassa hevoskärryillä :whistle:
juu, ei ole polleja meillä päin, liian hidasta hommaa muutenkin ja rehutkin on niin vaikea hankkia. niin ja jos vihjaat et homouden hyväksyminen on niin modernia niin hah!!!

possu
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja possu:
No on se luonnollista. Eläimetkin tekee sitä.
kyllä se on eläimillä toisen alistamista!
Hmm.. no eikös se ole ihan heteroidenkin hommaa ;)
ai että yhdyntä olisi alistamista.
ei normaalissa parisuhteessa.(hetero)
eläimethän parittelee yleensä lisääntyäkseen,mutta urokset alistaa toisia uroksia.

minä
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Homoseksuaalisuus on täysin normaali ja luonnollinen asia. Adoptio-oikeutta kannatan minäkin. Luonnotonta ja epänormaalia sen sijaan on haukkua kaikkea erilaista (kuin itse on) luonnottomaksi ja epänormaaliksi.

Homoseksuaaleja on aina ollut ja aina tulee olemaan niin ihmisten kuin (muiden) eläintenkin keskuudessa. Antiikin Kreikassa esim. homoseksuaaliset suhteet olivat yleisiä ja hyväksyttyjä; tabu asiasta tuli vasta myöhemmin, kaiketi kristinuskon myötä.

Antiikin tarustosta löytyy myös selitys erilaisille seksuaalisille suuntauksille - tämän tarinan olen täällä kertonut ennenkin. Aikojen alussa oli nimittäin mies-naisia, mies-miehiä ja nais-naisia, siis ihmisiä oli tavallaan kolmea sukupuolta. Sitten ylijumala Zeus suuttui jostain (en muista enää mistä) ja päätti erottaa sukupuolen "osat" toisistaan. Sen jälkeen maan päällä on asunut vain kahta sukupuolta olevia ihmisiä, jotka "alkuperäisen" sukupuolensa mukaisesti etsivät omaa pariaan puolisokseen.
kivoja satuja, hoh hoijaa:O!!!

Yhteistyössä