vieras
Ollaan tulossa huomenna Ouluun miehen kanssa ja olis kiva saada vinkkejä kivoista ravintoloista ja baareista. Kaikki ehdotukset otetaan vastaan. Onko kukaan käynyt esim. Fransmannissa tai Torerossa?
Totta joo, että paikalliselle mieluummin. Mutta ei kaikkia ketjuravintoloitakaan voi samaksi scheisseksi niputtaa, eivät ne kaikki oo Mäkkäreitä sentäänAlkuperäinen kirjoittaja sulasieni:Lisäisin vielä ettei kannata mennä ketjuravintoiloihin amarillo pannu torero jne jne
on hyvä tukea yksityisyrittäjiä jotka tekevät persoonallisesti ruokaa koko sydämellään. Ketjuraflat on kokemuksesta paskoja
olen käynyt monestikin. Ihan ok ruoat, mutta aika raskasta, ei vihannesta, salaattia yms. Siinä lähellä, kun lähette käveleen alas torille päin on ravintola olimpos, siellä ihanaa välimeren ruokaa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kiitos linkistä ja ehdotuksista. Toreroa ollaan mietitty, kun sokos hotellissa yövytään. Kukaan ei siis ole käynyt fransmannissa?
Oulun keskusta on NIIN pieni, että jopa Sokeri-Jussin kievariin (Pikisaaressa) kävelette n. 20 minuutissa. Ja se on jo kaukana Pikisaari on tosi idyllinen, puutalo-ja taiteilijakaupunginosa pienen sillan takana. Hieno paikka! Matkan varrella on tori ja siellä Oulun must-nähtävyys Toripolliisi-patsas, se onkin kunnon miesAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Apuva, enhän mä osaa valita... Tiedän kyllä että ketjuja ei pitäisi suosia, mutta kun yövytään siinä yläpuolella, niin kyllähän se houkuttaisi... Ja kun kerta suosituksiakin ovat saaneet niin... Mutta saa nähdä. Ruuan raskaus ei haittaa, toivotaan syövämme kunnon pihvit hyvän viinin kera, kun kerran sinne asti päästään.
eikäkö mää just niin sannoinki, että se ei oo niin hirviän kallis, niinku joku matala tai muu viinimpi paikka. ekkönää ossaa lukkee?Alkuperäinen kirjoittaja oululainen:Pannu kallis? No ei ole... mun herkkuannos, grillipihvi valkosipulivoilla ja lankkuperunoilla maksaa noin 13 ?.
Ja amarillossa on törkeen hyvät ruoat ja suht edulliset. Torrero ihan kakka paikka ja sokerijussi hintavahko...mut hyvä.
Saanko vielä udella että mitä söitte? Tuo nimittäin todella ärsyttävää, että maksaa kuitenkin suht paljon ruuasta, ja se loppuu kesken... Mietin vain, että olisivatko nuo pihviannokset kuitenkin kunnon kokoisia..?Alkuperäinen kirjoittaja äitylipäityli:Päädyttiin miehen kanssa eilen Toreroon syömään ja seuraavalla kerralla valittaisiin kyllä eri paikka..Ruoka tuli todella hitaasti(paikka oli ihan täynnä ja annos oli niin pieni,että meille jäi vielä nälkä.. :| Että sitä paikkaa en ainakaan suosittele..
no en näköjää... anteeksi.. lukihärö!Alkuperäinen kirjoittaja ***:eikäkö mää just niin sannoinki, että se ei oo niin hirviän kallis, niinku joku matala tai muu viinimpi paikka. ekkönää ossaa lukkee?Alkuperäinen kirjoittaja oululainen:Pannu kallis? No ei ole... mun herkkuannos, grillipihvi valkosipulivoilla ja lankkuperunoilla maksaa noin 13 ?.
Ja amarillossa on törkeen hyvät ruoat ja suht edulliset. Torrero ihan kakka paikka ja sokerijussi hintavahko...mut hyvä.