Itku ja raivonkohtaus kesti yli puol tuntia,enkä saanut rauhoita hänet.Ikä on 1v5kk.Muuten hän oli rauhallinen lapsi,mutta ei enää,tänään oli jotain kauhea
Mä laitoin nukkumaan hänet ja sitten hän heräsi yhtäkkiä ja alkoi itkemään.Mä en tiedä voi olla se on vielä sen takia että peppu on punainenMitä siihen auta jos se vaiva hänet?Mä laitoin voide sekä talkki
Ihan normaalia on. Meidän esikoisella alkoi uhma ja kiukkukohtaukset puoltoista vuotiaana ja saattoi joskus jopa huutaa kaks tuntia. Ei auttanu mikään itkun aikana vaan parasta oli vaan olla lähellä. Kiukun jälkeen syli ja lähellä olo oli tärkeää!!!
Meillä kanssa kiukutaan vähän vaikka mistä... Kerran huus kolme varttia kun tultiin sisään syömään, mutta poika oliskin halunnu jäädä ulos... Ja ikää on pian kanssa tuo 1v 5kk. Tänään kiukkus neljästi sitä, että ei saanu ottaa uutta leluaan nukkumaan/syömään, silloin onneksi pisimmillään vain vartin
Meilläkin on tytöllä ollut samanlaisia kohtauksia. Välillä tulee sellaisia pahoja kausia, että niitä raivokohtauksia tulee ihan päivittäinkin :/ Ei mikään auta, rauhottuu sitten kun itse haluaa ja sen jälkeen haluaa olla sylissä ja paljon läheisyyttä.