Hakutulokset

  1. Ä

    35+ äidit

    Kaikille 5 tehnyt unikoulun 8 kk iässä.Neljällle onnistui ja yösyötöt jäi pois.Nuorimmainen on ollut poikkeus.Nykyisin sentään jo antaa tuonne 6 asti ennenkuin vaatii rintaa. Edellisen unet ei kyllä parantunut,mutta yösyöttöjä ei enää ollut.
  2. Ä

    35+ äidit

    Kääkkänä tervetuloa Pulauttelua oli täälläkin tytön ollessa pieni.Jos paino nousee hyvin,niin ei huolta.Meillä aiheutti mun maitotuotteiden syönti pulauttelun. Nukkumisesta en osaa neuvoo,kun mun 5 lapsesta 1 on antanut nukkua vauvana :whistle: Ja voinen sanoo,etä kaikkia konsteja on...
  3. Ä

    Eikö edesmenneen suhteen ongelmista saa kenellekään puhua?

    asiasta asioiden oikeilla nimillä voi puhua.Eli kyllä omista tuntemuksistaan ja kokemistaan asioista saa puhua.
  4. Ä

    35+ äidit

    Mino kiva kun tulit kertoon kuulumisianne.Juu onhan tuossa paljon uutta asiaa kerrassaan.Kyllähän tuossa alussa myrskyää ainakin mulla.Se että kannattaa kyllä tuntemuksistaan puhua esim neuvolassa niin osaavat sit tunnistaa baby bluessin,jos sellaiseksi äityy. Niin ja tarjoo vauvantahtisesti...
  5. Ä

    35 v + odottajat, vol 5

    Lumi marja :flower: puoli välin etapista.jaksuja helteiden keskellä. Muillekkin mukavaa odotusta ja jaksuja helteiden keskellä. Amati ihana kuva =) Meillä ei ole enää pientä,kun 1v tuli tässä kuussa täyteen.
  6. Ä

    35+ äidit

    Tiila mukavaa reissailua ja tuut kertoileen kuulumisa,kun ennätät. Lintukoira lohdutaako,että meillä vierastetaan vieläkin outoja henkilöitä.Niin ja sellaisiakin joita harvakseltaan näkee.Toivottavasti yör pysyy hyvinä ja peruna alkaa maistuun. Nyt oli painoa tullut 1v mitat 9115g 75,2cm...
  7. Ä

    35+ äidit

    Onpas hiljaista. Huomenna on neuvola,niin saadaan mittoja.Imetys jatkuu ja kyllä tyttö sen perään onkin.Nokkamukista kyllä yritän saada myös meneen.Hammasta tehty taas urakalla.4 ylös puhjennut.kaiken kaikkiaan 6 hammasta tytöllä. Tuun huomenna sit kertoileen neuvolakuulumiset. Nauttikaamme...
  8. Ä

    35 v + odottajat, vol 5

    amati onnea koko perheelle!
  9. Ä

    35+ äidit

    Olkkis kiitos onnitteluista =) Torstaina oli kaverisynttärit ja muutama muukin tuli ja loput tulivat tänään juhlistamaan 1v prinsessaamme. Nyt on väsähtänyt olo kaiken jälkeen.Palailen myöhemmin kommentoimaan teiän kirjoituksia.
  10. Ä

    35 v + odottajat, vol 5

    Lumi-Marja :flower: :heart: :hug: todella hienoa!
  11. Ä

    Aikoinaan päätin, että mun parisuhde onnistuu, mutta päätökseni pilasi sen :(

    :hug: Niin no parisuhteeseen tarvitaan kaksi jotka haluaa samoja asioita. toivottavasti saatte solmut auki.
  12. Ä

    35 v + odottajat, vol 5

    Mino paljon onnea koko perheelle :flower: :flower:
  13. Ä

    Nyt olis kaikki vinkit tervetulleita miten pärjään 3 lapsen yh:na?

    Ota yhteys oikeusaputoimistoon.Mun käsittääkseni velat ovat henkilökohtaisia,jos niissä ei sun nimees ole. Yh korotuksen lapsilisään saat,elatusapu,asumistuki,toimeentulotukea jne. Yv.tä voit laittaa,jos haluat.
  14. Ä

    Kestovaipat estää oppimasta liikkumaan?

    :o no kaikkee sitä lukee kun täällä käy :o No ite kestoillut 5 lapsen kanssa ja ei ole menoa haitannut. Eli lääkäritkin ovat ihmisiä joilla on oma mielipide asioihin.ei se välttämäti ole ainoa totuus.
  15. Ä

    35 v + odottajat, vol 5

    ollivitar onnea :flower: Jaksamisia ja masunkasvatteluita kaikille =) :hug:
  16. Ä

    35+ äidit

    Nyt pääsin nettipimennosta,kun sain hommattua itselleni tänne koneen. Lintukoira en oo housuvaippoja kokeillut kestoina.Harkkahousut ovat olleet housumalliset vaan.Etten sit pahemmin osaa antaa neuvoo niistä. Tiila lyhyetkin kuulumiset ovat kivoja luettavia =) Ävm70 varmasti tykkää...
  17. Ä

    35+ äidit

    Lintukoira toivottavasti oppisi viihtymään mummulassa.Helpottaisi kummasti oloanne siellä.Kannattaa silti vaan sitkeesti käydä ihmisissä,niin jos tätä kautta siedättyisi olemaan myös muualla kuin kotona. Nyt kun elämän tilanne vaihtunut olisi kova sana tuo peräkärry.Se että mulla ei ole edes...
  18. Ä

    Ruoka-aine allergioista

    Jos imetät jätä omasta ruokavaliosta kokonaan maidon pois.Sekä lapselta myös. maidon vaikutus kestää vielä 2 viikkoa,joten sen jälkeen elimistö on vasta "puhdas" maidosta. Tämä on heti toteutettavissa,niin ja näkee kyllä nopeaan vaikutuksen. Muutoin kannattaa kokeilla puhua neuvolassa.Jos ei...
  19. Ä

    35+ äidit

    Nyt on pakko sanoo eriävä mielipide kestoihin ja rotan käyttöön.Minä käytin tytöllä koko ajan kestoja.Huolehdin hyvin käsihygienistani ja tietysti vaipat huuhtelin tosi huolellisesti.Mulle annettiin neuvoksi vaan tuo käsihygienian käyttö. Tytöstä on kovaa vauhtia tulossa äidin pikkuapulainen...
  20. Ä

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Onnea uc1 ja katka :flower: toivottavasti kaikki sujuu loppuun asti hyvin. Jos ei ole allergioita kyllä Tinnaa voi aloitella jo hieman ennen kuin 10kk tulee täyteen hapanmaitotuotteilla.Suosituksiahan ne on,ei niitä kirjaimellisesti tarvi ottaa.Aluksi voi kokeilla piimää,jos lapsi siittä...

Yhteistyössä