Hakutulokset

  1. T

    Avioero ja lapsi?

    Eli meillä on 3 vuotias lapsi ja minä haluan miehestäni eron...mutta en tiedä mitä tehdä? auttakaa...
  2. T

    Puerto rico: Hotelli riu vistamar

    Kokemuksia hotellista? Lapsen kanssa matkailusta kanariansaarilla ? Kerhomaksu hotellissa lapselta ? Minkälainen ranta? Välimatka inglesistä ja mitä maksaa taksilla? Onko pueto ricon alueella markkinoita? Sää aikaisempina vuosina helmikuussa? Ostosmahdollisuudet? Muutakin voi...
  3. T

    Täältä tullaan bikinikesä 2010....

    Punnituspäivä maanantai, paino määrää ei merkitä vain + tai - miten on sitten käynytkin ! Henkilökohtaisesti en ole kiinnostunut toisten painonpudotuksesta varsinkaan luvuista !! Alkutilanne: Ikä: 32 Pituus:180 cm Määrä: -15 kg Aika: kesäkuu 2010 Mulle on sama miten laihdutat...
  4. T

    ...

    :headwall:
  5. T

    Goalle 3,5 vuotiaan kanssa?

    Kokemuksia? Kiitos
  6. T

    Käsien desinfiointiaine maistuu viinanhimoisille......

    No ainakin on sisuskalut puhtaat :D http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1631432
  7. T

    Lapsen lempilaulu? ja lapsen ikä?

    Meillä on 2v. poika ja hän rakastaa Kari Tapion Juna kulkee biisiä!!
  8. T

    Kuivaksi harjoitteluvaipat sekä uimavaipat?

    Niin kokemuksia toimiiko?
  9. T

    Tupakan lopetus!!!!

    Hei! Olen ollut nyt 2,5 päivää polttamatta ja usko rupee loppumaan on hengenahdistusta, väsymystä, olen kiukkuinen kuin ampianen jne. nyt tarvitsisin apua etten vain ratkeaisi.... mies ei siinä auta....mutta kotona hän ei polta nyt kun tietää mitä käyn läpi.... en ole raskaana vaan lopetan...
  10. T

    DUBAI

    Ollaan lähdössä 24.2.09 matkalle Dubaihin 2v. 2kk poikamme kanssa ja nyt haluaisin tietää kokemuksia hotellista ja muutenkin lomakohteesta? Olemme ottamassa matkarattaat mukaan olen ymmärtänyt että se olisi viisasta?! Alkoholista ja tupakastakin saapi kertoa ja miten nainen saapi...
  11. T

    Muovinen hiekkalaatikko mistä?

    Niin tietääkö kukaan mistä voisin ostaa muosisen hiekkalaatikon jossa on kansi ? ja mitä sellaiset yleensä edes maksaa? Kiitos etukäteen!!!

Yhteistyössä