...

Aivan mahtava ketjun nimi :LOL: Pakko liittyä.. Bikineissä en ole koskaan kehdannut liikkua, mutta jos nyt vanhoilla päivillä repäisisi :LOL:

ikä 35
pituus 158
paino 85 kg( alkuviikosta tosin 83.5.. )
tavoite 70kg

Toukokuun loppuun mennessä -15kg

Kunnon vauhti-lenkeille en vielä uskalla, sektiosta on kyllä jo 1,5kk mutta vatsalihakset kipeytyvät vielä kummasti jos oikein käyttelee..Hissuksen aloittelen..

Mites painon ilmoittelu ja päivitykset?? Sovitaanko joku tietty päivä vai kukin milloinkin?? Mulle sopis maanantai aamun paino, silloin ei uskaltais revetä niin huolella viikonloppuna
:saint:

Mukavaa sadepäivää kaikille



Anu
 
Oon jo tuolla yhdessä pinossa mutta haluaisin kans tänne koska juurikin tuo on tavoitteessa, että ens kesänä kehtaisin bikineihin rannalla. Ulkomaanmatkastakin jo miehen kans haaveillaan.

Ikä 30v
Pituus 168cm
Paino aloittaessa 83kg
Paino nyt 80,9kg
Tavoite 68kg

Mulla on vajaa 2kk ikäinen poika jota imetän joten en mitään hurjaa pudotusta nyt heti pysty mutta pikkuhiljaa ja sitten talvella jos pääsis kunnolla repäisemään =)
Raskauskiloja tässä siis pudotellaan. Ennen raskautta painoin n.73kg eli ensin nyt siihen pitää päästä. En ees muista millon olisin painanut alle sen. Ennen esikoita (kohta 2v) painoin 80kg joten siitä sain hänen syntymän jälkeen pudotettua raskauskiloja yhteensä 18kg ja siis tuohon 73kg se jäi kun tulin uudestaan raskaaksi.

Mun suuri ongelma on sokerit ja yleensä hiilarit. Varsinkin pastaan oon ihan heikkona :ashamed: Nyt oon lukenut tosi paljon niiden haitoista ja oon innostunut kokeileen sitä vähähiilihydraattista dieettiä. En nyt ihan orjallisesti sitä noudata. Aijon kerran viikossa pitää päivän jollon saan syödä mitä vaan mutta muina päivinä on kaikki herkut kielletty ja pastat, perunat, riisi, leivät. Eli ateriat koostuu vaan lihasta ja kasviksista/salaatista. Mutta salaattiin laitan aikalailla mitä haluan enkä rupea siis laskemaan kuin monta hernettä voin syödä..

Tuleepa juttua.. Tää oli toinen syy miksi halusin uuteen pinoon ku se toinen on vähän hiljaisempi, kaipaan siis juttukaveria =)
 
Jes, neljäs päivää lähtee vähähiilarisella dieetillä. Mulle on jo paljon että neljä päivää oon jaksanut. Kilo jo pudonnut =) Varmasti vaan turvotusta ja nestettä mutta silti :saint:

Liikuntaa en oo kävelyä kummempaa vielä aloittanut mutta tarkoitus ois myös pystyä juoksemaan ens kesänä. Sitäkään en ole ikinä tehnyt. Mutta se pitänee aloittaa sitten ku en enää täysimetä, meinaan että tissit ei oikein nyt juoksemisesta tykkää :whistle:
Salilla oon koko aikuiselämäni käynyt ja sen taas syksyllä aloitan.

Nyt pitää mennä, tsemppiä kaikille :wave:
 
Ikä: 28v.
Muuta: Minulla ei ole lapsia, joten arki voi olla toisenlaista, kuin tällä palstalla yleisemmin.
Pituus: 157,5cm
Paino: 62,5kg
bmi: 25
Tavoite paino I: 56kg
Pudotettavaa: -6,5kg
Tämän jälkeen vielä 2-4kg, mutta luultavasti paino jämähtää tuohon 56kg.
Käytännössä yritän pitää painoni 54-56 välillä.
Aikaraja: Ei ole. (Keskimäärin 0,5-1kg/kk)
Millä: Liikunnan lisääminen. Ruokavalion hienosäätö. Tietoa aiheesta on paljon.

Millä muulla: Yksi isompi muutos elämässäni on, että näin sinkkuna on tullut useammin istuttua kavereiden kanssa terassilla, joten ylimääräinen alkoholin käyttö jää pois. Aloitin Isotretinoin kuurin, jonka aikana seurataan maksa-arvoja ja alkoholin käyttöä on syytä välttää. Luullakseni se on jonkinlainen ongelma painoni kannalta ollut. Vaikka kuinka kaloreita päässä laskeskellut. Kaiken lisäksi tajusin tuossa juhannuksena, että light siiderit maistuu oikeasti aika pahalle ja päätin, että sitten harvoin kun tulee alkoholia otettua, se saa olla kunnon tavaraa ja kun tietää energia pitoisuuden, jää väkisinkin kolmannen tilaaminen tekemättä. (Siirtyy suoraan neljänteen ;) ja tämä oli sitten vitsi)!

Teoriassa viimeisen 4,5 vuoden aikana painoni on heilunut 52-68kg:n välillä, joka on terveydellisesti pahempi/vaarallisempi juttu, kuin itse ylipaino. Painoni alkoi nousta ensimmäisen keskenmenoni jälkeen tammikuussa 2004. Toinen km tuli heinäkuussa 2004. Olimme yrittäneet kaksi vuotta. Ja ero tuli syyskuussa 2005. Ja vuoden 2004 jälkeen painoni on heilunut 59-68 välillä.

Aiemmin tapahtunutta: Paino putosi elo-marras/2007 6kg, liikunnalla. Tietoisesti en siis tehnyt muita muutoksia, ne tuli sitten luonnostaan - paitsi heikkouteni, joka oli/on leipä. Painon putoamiseen vaikutti luullakseni myös siirtyminen viljattomaan ruokavalioon. Keliakiaa tai vilja-allergiaa minulla tuskin on, mutta oireilen viljasta, myös kaurasta. Jälkiuunileipä jäi siis menneisyyteen. Siihen olin aina heikkona, vaikka se terveellistä onkin, niin kyllä sillä kiloja saa, vaikka pelkiltäänkin sitä söisi. Hiilarit.

Nyt aloitin tällä viikolla saman treenin, jota tein tuona (2007 loppuvuoden) aikana ja katson miten pitkälle se riittää. Ruokavaliossa ei sinänsä ole korjaamista, mutta hienosäätöä voin suorittaa. Ja herkuttelu on vähentynyt tiedostamattomasta syystä parin kk:n aikana.

Enemmän herkutteluni painottuu suolaiseen, kuten sipsit. Nyt olen dippaillut paprikaa joka toinen päivä 2-3kpl. Toki kurkkua ja porkkanoitakin toisinaan. Kesän ihanuuksia, kun on halvempaa. Pyrin syömään 400-600g kasviksia ja hedelmiä, mutta on päiviä kun ruoka ei vain maistu. Tällaisinakin päivinä pyrin pitämään kiinni siitä, että jos prosentuaalisesti syön vähemmän, niin kasvikset jne on oma osansa energiasta. Nyt kesällä on jäätelö maistunut, niitä yritän jättää vähemmälle.

Olen perinteinen jojoilija, paino menee mielialan mukaan. Olen tunnesyöjä ja ihmissuhteet ovat suorassa suhteessa painooni. Jos olen parisuhteessa painoni jämähtää paikoilleen. Jos eroan painoni alkaa nousta. Kun olen yksin, painoni putoaa. Pitäisi siis olla yksin ;) tämäkin oli vitsi. Pitää löytää se balanssi ja vaikka tietoa on omasta itsestäni ja liikunnasta, ruokavaliosta jne. niin vieläkään en ole löytänyt punaista lankaa painoni ankkurointiin.

Syksyllä olisi tarkoitus aloittaa taas balletone = baletti+pilates vaikutteisia sarjoja ja lihaskuntoa. Jatkan elokuun lopulla kuvallisen ilmaisun opintojani ja pitäisi valmistua toukokuun lopulla 2010. Saa nähdä millaisissa kiloissa tai millaisissa mitoissa. Toivottavasti olen jaksanut palstailla sinne asti ja että tavoitteet on saavutettu. :wave:
 
Vielä punnituspäivästä..

Mitä siihen tulee, mulla se on virallisesti perjantai. Mutta toisaalta vaa'alla käyn keskimäärin 3-4päivänä viikossa jokatapauksessa. Painoni heittelee niin paljon (epäsäännöllinen kierto jne), että vain pitkällä tähtäimellä näen tuloksia. Paino voi heitellä jopa kilosta kahteen pelkän viikon aikana.

Mittoja laitan jossain vaiheessa, niiden mukaan minun on helpompi seurata itse 'laihdutusta'.
 
Heippa bikini-kaverit :D

Pakko hehkuttaa.. kävin 45minuutin hiki-lenkillä vaunujen kanssa eikä vatsassa tuntunut ollenkaan pahalta. Jippii, huomenna uudelleen jos tilaisuus tulee. Syömiset onkin sitten olleet ihan just sieltä :ashamed: tästä on suunta ainoastaan terveellisempään..

Malina Voi että kaipaan sinkkuna olemista :LOL: Vaikka lapset onkin rakkaita ja ukko ihana niin kyllä elämä vaan oli ennen heitä niin helppoa ja yksinkertaista. Lähdit ulos kun huvitti ja teit mitä tykkäsit. Nyt saa sovitella aikatauluja ja joustella tai sitten on mukana 2 niin osallistuvaa ystävää että siinä on rentouttava hetki kaukana :LOL: Aina kuuluu äiti äiti äiti tai päivän teeman mukaa ei ei ei joko mun suusta tai pojan :D Ei ole mennyt meidän tahdot tänään oikein yksiin..Vaihdettaisko elämiä vaikka tunniks, pieni sinkkuus vois olla just nyt oikein ihanaa :LOL:
Täytyy lähteä syöttämään pötköä, huudosta päätellen tekee nälkäkuolemaa..ja söikin viimeks ihan 2 tuntia sitten..

Anu
 
Punnituspäivä!?! Mie käyn aamuin illoin puntarilla, miten niin neuroottinen painontarkkailija :whistle: Nyt mulla on ahistanu koko päivän, kun painoa on yhtäkkiä siunaantunu kilo. Miksi ihmeessä. Eilen oli todellinen bootcamp, kävin kaverin kanssa "pyöräilemässä". Toisin sanoen gondolilla Ylläksen huipulle ja piti tulla jonkinlaista alamäkipyöräilyä alas. No en sitten tainnut lähtiessä oivaltaa, mistä on kyse, rata oli tosi hurja. Joten talutin pyörän puoleen väliin ja tulin sieltä huoltotietä alas. Ei ollu mikään keveä homma se taluttaminen. Olin hiessä kuin saunassa, silti puntarin mukaan paino on noussu!!!!
 
TUNDRA-pisamapeikko- Minä väsäsin oikein taulukon, löytyy pikkulokerot ja päivien koloset ja tietysti kohta selityksille :LOL: Uskollisesti punnaan aamuisin ja merkkaan ylös vaikka tulos onkin jotain muuta mitä haluaisin.. Joopa joo, pakkomielle se taitaa olla tämäkin :whistle:

Vettä tulee taivaan täydeltä, silti haikailen lenkille. Jos vaan pikkusenkin laantuu lähden heti.. Sadetakissa on niin tuskaa kävellä ja ihan paidassa taitaa tulla kylmä kun kastuu heti aivan uitetuksi..

Mukavaa sunnuntaita..


Anu
 
Mää käyn puntarilla kans joka päivä :D Joskus saatan jotenkin kummasti hairahtua ja unohtaa mut pääsääntöisesti joka aamu :whistle: Ja mulla on kans taulukko :snotty: exel sellainen.. Se tosin on "vain" kuukausittain mutta sieltä löytyy mitat vyötärölle yms ja sit paino ja sitten kunnon lasku kaavat pudotuksille :LOL: Harrastus se on tämäkin..

Mulla on nyt mennyt hyvin. Maanantaista lähtien en oo syöny sokeria enkä valkoista jauhoa tms. Hedelmiä kyllä oon syönyt että en ihan niiiiiin tarkka oo tuon dieetin kans. Lauantaina oli sitten herkkupäivä. Tehtiin lättyjä ja oli jäätelöö ja muuta makeaa heti aamupalaksi :ashamed: Mutta siinä kävi niin että jo parin lätyn jälkeen alko ällöttään joten se herkuttelu jäi lyhyeen :D Daim rakeita sit söin illalla vähän mutta muuten en koko päivänä herkutellut. Sit oltiin suunniteltu että haetaan pizzaa mut ku ei tehny yhtään mieli ni ei haettu. Tein sitten pastaa (mun suurinta herkkua) ja siihen öljypohjainen kastike. No siitä meni sitten maha sekaisin ja oikein näppärästi tuli kaikki ulos eikä mikään jäänyt kummittelemaan tuonne vyötärölle :LOL:

Mies oli sitten illalla viihteellä ni huomasin että oli mullekin raahannu pizzan |O on siinä mulla tsemppari.. No onneksi oli ottanut siihen sipulia jota en nyt imettäessä voi syödä ku vauvalla tulee maha kipeäksi. Että siltäkin kiusaukselta vältyttiin.

Täällä ei sada vielä.. Toivottavasti ei alakkaan vaikkon luvannu...

huoh, kyllä ois tänä aamuna kyllä toivonu että ois sinkku ku mies jäi nukkuun ku mää kahen pienen kans herään.. Mut kai se on sille suotava pari kertaa vuodessa :D niin ihania ku ne kaikki onkin ni ois kyllä ihana jos joskus sais nukkua niin paljon ku haluaa edes yhden vuorokauden aikana..
 
Kauheata takapakkia. Puntarin lukema 5.6 kg. Eli plus 1.8kg. Tämä ei ole yhtään reilua. Olen viime päivinä liikkunut aivan mahdottomasti. Toivottavasti mulla alkaa menkat kohta, olis silloin joku selitys painon yhtäkkiseen nousuun.
Nyt ei taida enää riittää pelkkä liikkuminen, pitää varmaan alkaa tarkkailla syömisiäkin :/
 

Ikä 30v
Pituus 168cm
Paino aloittaessa 83kg
Paino nyt 79,8kg
Viikkopudotus: -1,1kg
Tavoite 68kg

Jei! Yli kilo tippunut ja nälkää en oo nähnyt =) Antaa kyllä motivaatiota olla syömättä sokeria ja valkosta jauhoa.
Suosittelen kaikille joilla paheina on karkki, pulla, sipsit tai roskaruoka niin Bitten Jonssonin ja Pia Nordströmin kirjaa Sokeripommi. En oo vielä lukenut kuin muutaman sivun ja on jo nyt aukaissut aika hyvin mun silmät..

 
Tuikku-77 Maanantai mullakin, ei uskalla viikonloppuna pupeltaa ;)
Sahaa kuulu muillakin, ainakin mulla!!! Vaikka kalorit kestäis nuudelipaketin niin suolan määrä on niin kamala että kerää ainakin kilon seuraavaks aamuksi, makkarasta puhumattakaan..Älä vaivu synkkyyteen :hug: Tänään paino oli melkein 85, joten en huutele siitä virallisesti..vaikka virallinen päivä onkin :x

Kävin neuvolassa jälkitarkastuksessa ja pyysin reductil-reseptin, kunhan lapsilisät ens viikolla kilahtaa tilille niin mamma shoppailee niillä pillereitä :LOL: Laskin että reilun kuukauden kerkiän syödä niitä ennen Turkin reissua, kuinkahan mahtaa uikkari mennä päälle tai oikeastaan kuinkahan mahtaa mennä kaikki löllöt uikkarin sisälle. Nyt osa jää rennosti ulkopuolelle höllymään :ashamed: Kenties edessä on uuden uikkarin osto, ellei tabut tee taikoja..

Mukavaa maanantaita..

Anu
 
Tuikku-77 Veikkaan että san haettua tabut ens viikon perjantaina sittenhän nähdään toimiiko vielä yhtä hyvin kuin vuosi sitten. Odotan kuin joulua :kieh:

Ikinä en ole käynyt kuntosalissa, saati sitten solariumissa. Tosin kyllä olen nojaillut laitteisiin jossain työpaikan illanistujaisissa jotka järkättiin saunatiloissa. Lasketaanko? :LOL: Pitäis varmaan kokeilla, mutta kynnys lähteä ähisemään näiden löllöjen kanssa sinne timmien sekaan on aikas korkea. Ei taida tällainen pieni ihminen vielä päästä siitä ylitse :/

Tilasin tänään kaksostenrattat, nyt pääsen lenkille jos huvittaa eikä tarvitse sovitella aikatauluja miehen kanssa. Siinä meni sitten se viimeinen tekosyy..

Anu
 
Reduista.. En ehtinyt syödä muutamaa viikkoa kauempaa kun hups..huomasin olevani raskaana.. :D Painoa ehti kuitenkin kadota 2.8kg enkä usko että olis ollut pelkkää nestettä koska olin laihdutellut luomusti jo kauan. Suuta kuivasi TODELLA paljon, kieli ihan oikeasti liimautui kitalakeen :LOL: Juotava oli siis urakalla. Välillä huimasi kamalasti, mutta sitten tajusi että oli unohtanut syödä. Unohtanut, jopa minä joka vietän puolet vuorokaudesta käsi kiinni jääkaapin ovenkahvassa. Välillä hiosti kamalasti, sitten palelti.. Olisko johtunut tuosta veden litkimisestä. Olo oli super-energinen ja aamuyöllä sai katsella kelloa, josko jo kehtaisi nousta sängystä ja pöräyttää kodinkoneet päälle ja aloittaa siivoukset, pyykinpesut ja leipomiset.. Vatsan toiminta oli pikkusen vähäisempää kuin tavallisesti, luinkin "terhin-palstalta" että monella oli tosi kova ummetus. Toisaalta jos mitään ei syö, voiko odottaa jotain tulevaksi :x Varmasti ajan kanssa olisi tullut jotain ikäviäkin juttuja, mutta ei tuossa lyhkäsessä pätkässä vielä mitään kummempia kerennyt kehittelemään. Mieli oli niin hyvä, ihan kuin olis popsinut jotain mielialapillereitä.. Ihana oli mennä vaakalle, kun tulosta tuli tasaiseen tahtiin ;) Kannattaa lueskella tuolta terhi.fi:stä siellä on muutama ketju redu-juttuja..Ja taisi ihan googlaamallakin löytyä lisää?? Jos en ihan väärin muista. Mulle ne sopi, monen kuukauden jumituksen jälkeen paino vaan laski.. Toivottavasti toimii jälleen..

Anu
 
Joulu on tullut |O Palkanlaskenta oli muistanut yllättäen myös näin vanhempainvapaalla olijaa ja tilille oli napsahtanut yllärinä euroja.. Siispä marssin heti apteekkiin ja hain tabut :whistle: Huomenna alkaa, jännityksellä odotan vaikuttaako jo viikonlopun syömisiin ja punnitukseen. Perästä kuuluu :kieh:

Anu
 
Tänään jäi puntarilla käymattä, mutta taitaa olla taas alaspäin matka. Toisaalta,huomasin eilettäin, että pyöräily on tuottanut tulosta. Ei niinkään vatsassa tai jenkkakahvoissa, mutta sääriin ja reisiin on muodostunut lihasta. Ihan soppelisti, ettei tartte mikään broileri olla. Ja lihashan painaa enemmän kuin läski.

Kiloklubia en ole jaksanut päivitellä, mutta pari äivää seurasin syömisiäni ja totesin, että kalorimääräni oli liian pieni, siitäkin huolimatta, etä herkuttelin. Eli minun pitäii syödä aamiaisella, lounaalla ja päivällisellä enemmän. Se voisi vaikuttaa siihen napostelun haluunkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja anuaanua:
Heippa bikini-kaverit :D
Malina Voi että kaipaan sinkkuna olemista :LOL: Vaikka lapset onkin rakkaita ja ukko ihana niin kyllä elämä vaan oli ennen heitä niin helppoa ja yksinkertaista. Lähdit ulos kun huvitti ja teit mitä tykkäsit. Nyt saa sovitella aikatauluja ja joustella tai sitten on mukana 2 niin osallistuvaa ystävää että siinä on rentouttava hetki kaukana :LOL: Aina kuuluu äiti äiti äiti tai päivän teeman mukaa ei ei ei joko mun suusta tai pojan :D Ei ole mennyt meidän tahdot tänään oikein yksiin..Vaihdettaisko elämiä vaikka tunniks, pieni sinkkuus vois olla just nyt oikein ihanaa :LOL:
Anu
:D Juu, ei kuulosta houkuttelevalta. :whistle:
Pitäs itse osata arvostaa tätä elämäntilannetta, (tosin perhettä ei välttis mulle koskaan tulekaan). Jokatapauksessa tällaista aikaa tulee varmasti vanhempana kaipaamaan, olis aikaa tosiaan tehdä kaikenlaista. Mutta olen tuossa eron jälkeen vetänyt itseni henkisesti piippuun, että tämä käyntiin lähteminen on hieman hidasta. :p

Mulla olis tarkoitus alottaa se balletone ja ehkä astanga. (mikäli ei, niin alan tekemään sitten joogaa kotona). Jos sais lauantaiksi tuon astangan niin se olis ihan jees. Torstain balletone olis siinä mielessä hyvä ajankohta, että sit tietäs, olevan enään seuraavan päivän ja sen jälkeen vkl.

 

Yhteistyössä