Tupakan lopetus!!!!

Hei!

Olen ollut nyt 2,5 päivää polttamatta ja usko rupee loppumaan on hengenahdistusta, väsymystä, olen kiukkuinen kuin ampianen jne. nyt tarvitsisin apua etten vain ratkeaisi.... mies ei siinä auta....mutta kotona hän ei polta nyt kun tietää mitä käyn läpi.... en ole raskaana vaan lopetan muuten vain ihan lapsen ja astmankin takia...


Onko halukkaita auttamaan minua!

Ja ainiin käytän nicopass pastilleja n. 3-6 pv.


Kiitoksia etukäteen!! :heart:
 
Hirmusti tsemppiä! Itse oon ollu ilman helmikuusta ja välillä tekee tiukkaa, mutta kun puuhaa jotain tai rouskuttaa vaikka porkkanoita niin helpottaa. Mulla oli se inhalaattori, mutta aiheutti pahoinvointia. Jaksele!! :hug:
 
Hieno alku lopetukselle!! Nyt vaan pysyt tiukkana ja otat pastillin, jos olo käy sietämättömäksi..
Itse olen ollut nyt 23 päivää polttamatta.. Käytin laastareita ensimmäisen viikon, ja olin siltikin TODELLA kiukkuinen. Kiukkuisuus kesti reilu kaksi viikkoa, ja nyt on viikon verran ollut helpompi olla.
Näin jälkikäteen on tietysti helppo sanoa, mutta koita sinnitellä, sillä olo helpottaa kyllä! Rahat säästyy, keuhkot puhdistuu ja vaatteet tuoksuu raikkailta! Yritä ajatella polttamattomuuden etuja.
Itse kävin kolmen viikon jälkeen shoppailemassa vaatteita hyvällä omallatunnolla. Mieluummin vaatteisiin, kun tupakkaan. :)

Mulla tulee vieläkin mielitekoja, mutta vähemmän kuin alussa.

Eli ei muuta kun tsemppiä sinne ja pysy tiukkana! Me kyllä pystytään siihen!!

Kiihi
 
Kiitoksia :) Mä itse asiassa kävin jo tänään ulkona tupakan kanssa mutta en sytyttänyt ja olen todella ylpeä itestäni !! B) Mun ei kyl tarvii tällä menolla ostaa kuin isompia vaatteita kyl toi ruoka niin hyvälle maistuu :( mut ne kilot saa sit kyl pois kun tämä urakka on voiton puolella!!

Mä tulen tänne kirjoittelemaan jatkossa tuntemuksistani!!
 
Hienoa Tuikku!!! Mä olen niin ylpeä sinusta!! :hug:
Älä murehdi kiloista. Olen saanut ähryttyä itselleni jo kaksi kiloa lisää!!! Kyllä ruoka maistuu ja herkkuja on tullut syötyä. Mutta ne kilot lähtee nopsaan, kunhan ensin selättää tupakin.
Kyllä munkin tänään teki mieli niin mahdottomasti, mutta pysyin minäkin lujana..

Tsemppiä tähän päivään! Hyvin se menee!

Kiihi
 
Todella hienosti on mennyt sinulla!!! Kaksi tablettia on vähän!!
HYVÄHYVÄHYVÄ!!!!

P.s. Väsymys on toisaalta hyvä asia, mä nukuin älyttömän huonosti ekat 1,5 viikkoa.

Tsemppiä huomiseenkin päivään!! Kohta on jo viikko kasassa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuikku-77:
Uusi päivä ja uudet kuviot.. tänään ei ole mennyt yhtään pastillia vielä :) mutta kyllä töissä taas menee!
Tsemppiä! Eikö ole raikas olo, kun suu ei maistu tuhkakupilta? Varmaan lähellä olevatkin huomaa asian positiivisella tavalla.
Olen ylpeä sinusta :flower:
 
hyvin on mennyt töissäkin meni vain 2 pastillia...mutta väsymys vaivaa ja pään jomotus...vähän ottaa hengestä mutta lääkkeillä senkin saan ohitse. Nyt teen jauhelihakeittoa kun unohtui kaupassa käydä niin on huomenna töissä sitten ruokaa :) !

Kyllä tämä tästä iloksi ja laihemmaksi muuttuu kun aikaa kuluu...aivan kamala nälkä kokoajan :(

(ps. paska maistuu kyl vielä suussa)
 
liki 4vk sitten minäkin tein päätöksen, että nyt saa tupruttelu riittää.
Pariin kertaan olen ottanut savut mieheltä ja muutaman tupakan olen kyllä polttanut tänä aikana :ashamed:
Pisin aika täysin ilman on 1½viikkoa.
Eilen sorruin hirveen veetutuksen takia kun miehen kanssa sukset pahasti ristissä, mutta että saattoi maistua pahalta ja kädet haisi ihan hirveelle :x
Ei tosiaankaan oo tehnyt mieli alkaa taas vetämään tupakkaa!
7kiloa tuli painoa 3viikon aikana kun syödä mussutin minkä ehdin.
Nyt oon aloittanut sitten alkanut harkitsemaan mitä suuhuni laitan ja 2 kiloa ainaskin on pudonnut.
Joku kertoi, että kannattaa juoda vettä kun mulla muutenkin laiska ruoansulatus ja tupakoinnin lopetus senkun vielä hidastaa sitä ja ylipainoa riittää. Ja vettä on kyllä tullut juotua.
 
Tänään olisin halunnut vetää riidan päätteeksi tupakan mutta mitä järkee joten otin pastillin suuhun ja olen tyytyväinen päätökseeni :) Viimeksi kun lopetin raskauteen olin polttamatta 1,5 vuotta en tiedä miksi edes aloitin uudelleen :headwall: enkä silloinkaan lipsunut kertaakaan joten en tee sitä nytkään! :) hengenahdistusta on näköjään joka ilta :(
 
Mä tajusin että mun hengenahdistukset johtuvat osittain siitä pastillista mitä käytin ei sovi astmaatikolle.... joten nyt käytän muuta korvauspastillia :) nyt on sitten mun laskujen mukaan viikko takana jos sununtaina klo. 15.00 vedin viimeiset siis viime viikolla (2.11) ja nyt klo. on sunnuntaina 23.31 niin eikös se ole viikko!! :LOL: hei mä en ole edes blondi :LOL:

Elämä voittaa...
 
Miten Tuikulla menee? En olekkaan ehtinyt kyselemään kuulumisia ennenkuin nyt. Joko on kaksi viikkoa takana??

Mikäköhän siinä on, että sitä aloittaa uudestaan tupakan raskauden jälkeen. Mä olin kans noin 1,5 vuotta polttamatta, ja aloitin uudestaan imetyksen jälkeen. Tyhmää. Mutta nyt olenkin ollut jo yli kuukauden ilman!

Kiihi
 
Alkuperäinen kirjoittaja kumiankka:
Niin se homma etenee :hug: (Me luultavasti tunnemme toisemme :D )
niinkö? ei ainakaan sun nimim. sano mitään!!!



Mutta joo 17pv on nyt mennyt ja iloinen olen! pastilleja en ole syönyt enää muutomaan päivään hengestä ottaa kyllä ja limaa on kurkussa mutta kaikki tää pitää vain kestää.....eiköhän nämä joskus helpota?

Mitä Kiihille mahtaa kuulua?
 
Aika on kulunut ja lakko on pitänyt....henkeä ahdistaa, limaa on yllinkyllin nielussa ja paskaolo joka päivä.....mutta tupakkaan en siltikään koske...se haisee jo pahalle ja maistuu kun yhden hatsan maistoin.....+8 kg on pinoa tullut vau :(
 

Yhteistyössä