Puerto rico: Hotelli riu vistamar

  • Kokemuksia hotellista?
    Lapsen kanssa matkailusta kanariansaarilla ?
    Kerhomaksu hotellissa lapselta ?
    Minkälainen ranta?
    Välimatka inglesistä ja mitä maksaa taksilla?
    Onko pueto ricon alueella markkinoita?
    Sää aikaisempina vuosina helmikuussa?
    Ostosmahdollisuudet?

Muutakin voi kertoa jos mieleen tulee !!

Ainiin matkaan lähdetään 3 vuotiaan pojan kanssa lisäksi lähtee tuttava perhe jossa on 2 ja 6 vuotiaat pojat onkos meillä mitään toivoa saada hyvä matka siis kohteen perusteella!!

En saanut kysymyksiin vastauksia aikaisemmista kirjoituksista joten kysyn nyt erikseen!!

Ps. matka ei ole ensimmäinen lapsen kanssa tehtävä lomamatka joten sillä saralla on kokemusta!!
 
En tiedä tuleeko liian myöhään, mutta itse olen ollut siellä lomalla 3-vuotiaan pojan kanssa ja seurueeseen kuului toinenkin samanikäinen ja aikuinen. Hotelli oli tosi kiva. Korkeuseroja puerto ricossa on, mutta bussilla/taksilla pääsee. hotellihan sijaitsee kallion päällä joten omaa rantaa ei ole. hotellilta kuitenkin menee bussi rannalle ja se oli oikein hyvä hiekkaranta. ruoka oli hyvää (all inclusive) ja vaihtoehtoja paljon; buffet pöytää, snack- tyylistä allasalueen baarissa ym. muistaakseni siellä oli 2 isoa allasta, mutta tosi pieni lastenallas, jonka syvyys tais olla 90cm. me oltiin pääasiassa rannalla.
lastenklubi tais olla englanninkielinen tai saksalainen... meidän pojat ei siinä ollut. pieni leikkipaikka on, jossa tais olla liukumäki, eikä vissiin muuta. iltaisin ravintolassa joka ilta lastendisco, jossa leikitetään lapsia englanniksi. meidän pojat olivat ihan innoissaan. alkuillasta aikuisille ei mitään. muksujahan siellä pyörii aikamoinen liuta.
itse en niin tykkää turistikohteista mut ihan ok matka oli. en muista kuinka pitkä matka inglesiin on, mut ei vissiin pitkä. joissain lähikylissä me taidettiin käydä (muisti pätkii jo, vaikka viime vuonna siellä oltiin ;) , mut en yhtään muista oliko siellä muksuille muuta.
 

Yhteistyössä