Hakutulokset

  1. I

    neuvoja?

    meillä sama ongelma...tyttö 3,5v pissaa melkein joka yö sänkyyn,välil 2 kertaakin yössä.kaikki meni aluks hyvin...mut nyt tää on ihan kamalaa...joka päivä pyykättävää...ku nukkuu välil minun vieres niin on joka paikka pissas.en tiedä mitä teen :o ....surettaa tytön puolesta ku on yöl ihan pissas...
  2. I

    mahaoireista

    mulla on kans alkanu tulee epämääräsiä mahaoireita...maha välil täynnä ilmaa,ja sit polttaa ja vihloo vasemmalta puolelta mahaa..tuntuu seläs asti...ja myös ripulii ja mahan menoo sekosin on ollu..siskol samoi oireita ja luultavasti johtuu stressistä yms...ja tuo ilma johtuu kai ku hotkin...
  3. I

    LASTEN HOITO???

    tyttö nyt 3 v..ja joudun olee töissä..ja satakertaa mieluummin olisin kotona..mutta sit ainoaksi tuloksi jäis 100 euron lapsilisä..voi ku nauttisinkin kotona olosta... :ashamed:
  4. I

    kotityöt

    teen ite kaiken.mies tykkää tehä ruokaa mutta sen kaiken sotkun korjaan minä....eli mielellään teen ruuatki...
  5. I

    kertokaapa

    miä vein tytön 3v hoitoon oltuaan isin kanssa kotona nuo ensimmäiset vuodet...pääsi perhepäivähoitoon ja on tosi ihana paikka,eikä ole ollu mitää ongelmii..yhden kerran itki kun jäi hoitoon...varahoitopaikkakinoli ihana kun tyttö oli siellä pari viikkoo....oon itekki ihmetelly että kaikki on...
  6. I

    Luomet

    JUU MINULLA PALJON ERILAISIA LUOMIA...KÄVIN LÄÄKÄRIS KUN NOIN 6 VUOTTA SITTE PÄÄSSÄ OLEVA ISO LUOMI MUUTTU KESKELTÄ VAALEEKSI...EI KUULEMMA OLE VAARALLISTA...NYT SIIS ON OÄÄSSÄ SELLAIN RENKAAN NÄKÖNEN LUOMI...OUTOO...
  7. I

    raivonpuuskia??

    \ juu tuttua...välil tulee kamala raivarikohtaus jos sukka menee vääripäin...
  8. I

    Jaksamisesta..

    en jaksanu miäkää kotihommii tehä ku lapsi oli viel vaavi...meil oli ihan räjähtäny koti...tiskivuorii...olkkarin pöytö täynnä likasii astioit,vanhoi mainoksii yms....pölyy hyllyt täys..täysii roskiksii keittiön lattia...oli ihan kamalaa ku mies ei tehny mitää vaik oli kotona....sit hävetti ku...
  9. I

    miten saisin poikani jättämään tutin??

    meilläki tyttö koht 3...ja tutti tosi tärkee...enkä o viel saan pois...ja juo nokkamukist maitoo yöl...nyt lopetin ton maidon antamisen yöl...koht pitäs tutti hävittää...voi sitä huutoa sit...
  10. I

    onks kellään tällasta?

    juu samaa täälläki..olin varma et o aivokasvain...nyt syön ahistuslääkkeitä..ku loppujen lopuksi kyse o paniikki ja ahistushäiriöst...yhes vaihees sydänki hakkas yötä päivää..pulssi tosi nopee...pelkäsin sydän vikaa...kävin lääkäris eikä mitää löydetty ja sain jotaa beetasalpaajii...sillon en...
  11. I

    cipramil lääke

    kuinka vahvoja syötte....miä sain 10mg....mut voidaan vaihtaa 20mg:seen...ahistuksee syön niitä
  12. I

    Epätodellisesta olosta ja peloista...

    toi oli ku mun elämästä...ihan sama olo oli pitkään...välil pahempi välil parempi...olo et sekoaa...paniikkikohtausii...kuoleman pelko ja syövän ja vakavan sairauden pelko...olin varma et en elä kauaa...en pystyny ajattelee et eläisin viel parin vuoden pääst..puhumattakaa et eläisin...
  13. I

    hoitomaksu

    paljokohan suunnillee o hoitomaksu ku e yhtää tiiä..tyttö menee kesäl hoitoo..ollaa pientulosii..mul n.900 euroo ja miehel n.600 euroo tulot....ne kyl vaihtelee
  14. I

    mielialalääkitys

    miäki just 3 viikkoo sit uskaltauduin lääkärii ja sain ahistukseen lääkityksen.mulla monien vuosien ajan paniikkikohtauksii ja sit kuoleman pelkoa..koko ajan epäilin eri sairauksia...ja luin lääkäri kirjoja pakonomaisesti...oireet vaihteli koko ajan...esim luulin et mul on aivokasvain tai...
  15. I

    Osaako kukaan auttaa imusolmukeasiassa?

    mul on ollu samanlain huoli jo pari kuukautta...kaulal on n.2cm pitkä imusolmuke...siin se o ollu jo kauan..ei arista...paitsi vähä ku räplään sitä kamalast....oon lukenu et ei pitäs olla vaarallinen jos muljuaa..niiku mullaki...imusolmukesyöväs ne on kovii ja kiinni ympäristös tiukast eli ei...

Yhteistyössä