Hakutulokset

  1. J

    Miltä vuosikymmeneltä tämä haalari mielestänne on?

    Pitäisköhän näitä rönttöjä säästää, jos nekin olis kahdenkymmenen vuoden päästä "retroa" josta joku on valmis maksaan hyviä hintoja? ;)
  2. J

    Miltä vuosikymmeneltä tämä haalari mielestänne on?

    Kiitos Keittis! Oliko se hyvä lapsen päällä?
  3. J

    Miltä vuosikymmeneltä tämä haalari mielestänne on?

    Munkin mielestä vaikuttaa aika ysäriltä nuo kuvioinnit... aikas "makee" on juu, mutta hyvässä kunnossa se vielä on ja mökkeillessä menee hyvin. Milloinkahan Lassie poisti sen koiran kuvan vaatelogostaan, enää ei kai ole jäljellä missään?
  4. J

    Miltä vuosikymmeneltä tämä haalari mielestänne on?

    Löysin tällaisen haalarin siskoni vintiltä, sinne tuo kaikki sisarukset vanhoja vaatteitaan yms. säilytykseen, ja löysin pojalle hyvän rymyhaalarin ensi syksyksi mökille. Merkki on Lassie, logo oli pesumerkissä vielä vanhanaikainen ja koiran kuvalla varustettu. Tuoteselosteessa päällinen...
  5. J

    Kuinka moni yh

    Hmm, riippuu "kännin" asteesta, nuo olutpullojen määräthän ei loppupeleissä kerro mitään. Oletko kykenevä esim. viemään lapsesi lääkäriin jos sellainen tilanne tulee? Oletko kykenevä nostamaan lapsesi sängystä ja rauhoittamaan häntä ilman että käyttäydyt kuten humalaiset? Onko arvostelukykysi...
  6. J

    Rukoilijasirkka!

    Rukoilijasirkka, onneksi löysin sun viestejä tältä palstalta kun tänne "palasin" tauon jälkeen, sä olet tämän palstan sielu. Mä en todellakaan ymmärrä miksi jotkut sua morkkaa koska sä olet aina tosi ystävällinen muita kohtaan, et koskaan herjaa ketään ja kommentoit omalla nimimerkilläsi asioita...
  7. J

    te jotka vältätte sokeria

    Itse olen allerginen maidolle & soijalle joita siksi vältän täysin, ja sen lisäksi vältän sokeria ja valkoista vehnää. Makeanhimo menee ajan kanssa ohitse, eli kun on tarpeeksi kauan ilman niin ei osaa enää kaivata. Mutta jos haluan napostella jotain hyvää iltasella niin marjat, hedelmät...
  8. J

    Kattokaas tätä!

    Mä saisin tod.näk. päänsärkyä. Eikä taitaisi sopia epilepsiasta kärsiville... Kaikenlaista turhaketta sitä onkin keksitty.
  9. J

    te jotka ette ikinä ostaisi lapsellenne reimatec pukuja, mitä tekisitte tässä tilanteessa

    Jep, ostan Reimoja juuri Reiman merkin vuoksi, koska Reima on pärjännyt hyvin haalaritesteissä ja positiivista palautetta on kuulunut muutenkin käyttäjiltä. En ostaisi tuntemattoman merkkistä haalaria, koska siitä ei voi tietää mitä saa. Onko se Reima muka jotenkin kallis? Ainakin keväisin ja...
  10. J

    Tein sitten meidän teinille yllärin.

    Mä tosin olisin suuttunut jos mun mutsi olisi siivonnut, tai jopa vaihtanut huonekalujen järjestystä mun huoneessa. Mulle mun huone oli oma paikka, jonne ei saanut mennä sorkkimaan, mun omaa valtakuntaa. Tosin siivosinkin sitä joka viikko eli ei ollut koskaan kaaoksessa.
  11. J

    Tein sitten meidän teinille yllärin.

    No nyt sen eron huomaa! Se ei aluksi näkynyt noin, siis ne kuvat.
  12. J

    Miten hyväksyä itsensä?

    Mitä jos yrittäisit saada itsetuntoa jollain muulla tavalla kuntoon, esim. järjestötoiminnan kautta? Tai jonkin harrastuksen avulla? On tärkeää olla jokin asia elämässä jossa kokee olevansa hyvä. Koet selvästi alemmuudentunnetta miehesi rinnalla. En kyllä ymmärrä miten eläkkeelle jääminen...
  13. J

    Tein sitten meidän teinille yllärin.

    ONks tää kompa kun en huomaa mitään eroa?
  14. J

    Kellä muulla on saamaton mies?

    Meilläkin on just näin, ikävä kyllä. Ja hyvin tuntuu meilläkin menevän. =)
  15. J

    Häpeän itseäni

    NO kun hänen ongelmansa on juuri se että hän häpeää sitä ja funtsii omaa tilannettaan aamusta iltaan ja stressaa muitten mammojen kohtaamisia. Jos ei ole aikeissa hankkia näistä mammoista sydänystäviä (joille tietenkin pitää olla rehellinen) niin mun mielestä valkoiset valheet on paljon...
  16. J

    Häpeän itseäni

    No, mun mielestä tuossa kohtaa on helppo sanoa että "mitäpä noista vanhoista, olen onnellinen että pääsin sieltä pois, se työ ei enää kiinnostanut varsinkaan kun syntyi näin ihana tyttö/poika, jolla muuten viime viikolla tuli kolmas hammas, jokos teidän Markulle on tullut hampaita".
  17. J

    Häpeän itseäni

    Mä olen miettinyt muuten ihan samaa, että ei meillä päin täällä Helsingissä kyllä kukaan kysele toisiltaan mitään henkilökohtaista, esim. ammattia, siviilisäätyä... Jutellaan vaan tosi ympäripyöreää lapsista ja säästä ja lapsien sairauksista jne. Mun mielestä ap:n kannattaisi...
  18. J

    Missä muuten on Savanna?

    Mistä hyvästä bannia, ihan vaan yleisestä häröilystä vai tekikö jotain poikkeuksellista?
  19. J

    Häpeän itseäni

    Höh. Kai sä voit keksiä jotain? Sano vaikka että olet sihteeri. Sen ammatin toimenkuvaan kuuluu firmasta riippuentodella monenlaista työtä, eli et voi jäädä kiinni vaikka kuinka joku tenttaisi työsi sisällöstä. Jos tenttaavat tarkemmin niin sanot että sun määräaikaisuus loppui lapsen...
  20. J

    Missä muuten on Savanna?

    Olin palstalta pois ja sillä välin oli häipynyt Savannakin. Ei ole kirjottanut aikoihin?

Yhteistyössä