Tein sitten meidän teinille yllärin.

Olen niin kypsynyt tuohon sen huoneeseen. No, pienihän se huone on, mutta voisi sen silti pitää järjestyksessä. Huonekalut on entisestä kodista, jossa sillä oli isompi huone.

Otin ja siivosin sen, ja jos nyt ei pysy siistinä, nuorempi sisko saa huoneen. Ja mikä oli kommentti: ihan jees ja joo, joo, pysyy siistinä :eek:


ennen



jälkeen




 
Alkuperäinen kirjoittaja Scala:
Olen niin kypsynyt tuohon sen huoneeseen. No, pienihän se huone on, mutta voisi sen silti pitää järjestyksessä. Huonekalut on entisestä kodista, jossa sillä oli isompi huone.

Otin ja siivosin sen, ja jos nyt ei pysy siistinä, nuorempi sisko saa huoneen. Ja mikä oli kommentti: ihan jees ja joo, joo, pysyy siistinä :eek:


ennen



jälkeen

No ei paljon ollut siivottavaa :LOL:
 
Rianna
Hyvä tuli! Kiva kun teini sai vähän piristävää muutosta arkeensa...tuolla huonejärjestyksellä huone näyttää paljon tilavammalta, mutta vetääkö tuosta ikkunasta?
 
4äiti
Sokeita olette koko porukka! Huonehan on raikastunut, ainoa mikä ehkä tuottaa ongelmaa on sänky patterin edessä. Meillä samalla lailla ja kuuma on teinillä nukkua siellä. Kaunis huone, kyllä neidin kelpaa..
 
himosisustaja
Minäkin aina teen ylläreitä ja siivoan, järjestelen hyllyjä. Kiva on toinen yllättää.
Pieni on tuo huone mutta uudella järjestyksellä näyttää väljemmältä.
 
Mä tosin olisin suuttunut jos mun mutsi olisi siivonnut, tai jopa vaihtanut huonekalujen järjestystä mun huoneessa. Mulle mun huone oli oma paikka, jonne ei saanut mennä sorkkimaan, mun omaa valtakuntaa. Tosin siivosinkin sitä joka viikko eli ei ollut koskaan kaaoksessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja 4äiti:
Sokeita olette koko porukka! Huonehan on raikastunut, ainoa mikä ehkä tuottaa ongelmaa on sänky patterin edessä. Meillä samalla lailla ja kuuma on teinillä nukkua siellä. Kaunis huone, kyllä neidin kelpaa..
Meidän vanhempien sänky on samalla lailla samankokoisessa huoneessa. Ikkunasta ei vedä, ja patteri ei ole kuuma. Ainoastaan sen verran lämmin, että käteen tuntuu.

Joo, ja aluksi tuli vahingossa samat kuvat. Tänne oli moni ehtinyt kirjoittaa sillä aikaa kun vaihdoin kuvaa.
 

Yhteistyössä